نحوه استعلام قیمت گوشواره طلا یزد به صورت تلفنی

از بهترین و پر زرق و برق ترین زیورآلات می توان به گوشواره طلا و انگشتر زنانه اشاره کرد که معمولا به طور جفتی در هر دو گوش مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از خانمها در انتخاب گوشواره به مدل لباسهایشان نیز دقت می نمایند اما چه لباسهای مهمانی گرانبها و چه لباسهای معمولی، گوشواره های طلای زیبای شما ممکن است با استفاده روزانه یا حتی در

حین ماندن در جعبه جواهرات شما به مرور زمان آسیب ببینند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

آنها می توانند لایه ای از عرق، چربی پوست، آرایش یا کثیفی را انباشته کنند که می تواند برای پوست مضر باشد و در نهایت درخشندگی خود را از دست بدهد، برخی از گوشواره های طلایی که به شدت آسیب دیده اند نیز می توانند باعث تحریک پوست شوند و همچنین می توانند خطر عفونت در لاله گوش را افزایش دهند اما اصلا جای نگرانی نیست و راههای سریع و آسان زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید گوشواره های خود را تمیز کرده و دوباره درخشان کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

گوشواره در طول تاریخ همیشه از جواهرات مهمی بوده که استفاده از آن فقط مخصوص بانوان بوده است.

 

گوشواره طلا یزد

در بین زینت آلاتی که در داخل کشورمان با استفاده از طلا ساخته می شوند دستبند طلا ضخیم و گوشواره های یزد بسیار پر طرفدار هستند.

همانطور که گفتیم اولین گوشواره‌ ها در دوران تمدن ایلام در ایران دیده شده ‌اند و پس ‌از آن در مجسمه ‌های تخت‌ جمشید بر روی گوش سربازان هخامنشی گوشواره هک شده ‌است.

علاوه ‌بر آن بر روی گوش سمت چپ مرد نمکی که در زمان ساسانیان در ایران زیست می ‌کرده است نیز گوشواره طلا یافت ‌شده است.

یک گوشواره نیز از جنس فلز طلا و با نگینهای فیروزه ای، عقیق و لاجورد در دوران هخامنشی در ایران پیدا شده است که بسیار نفیس می ‌باشد ساخت آن در دورانی که هیچ ابزار خاصی برای این کار وجود نداشته است بسیار حیرت انگیز است.

نحوه استعلام قیمت گوشواره طلا یزد به صورت تلفنی

در هنگام انتخاب گوشواره طلا یزد حتما باید فرم صورت فرد در نظر گرفته شود و گوشواره ‌ای متناسب با آن انتخاب گردد برای مثال در مورد افرادی که دارای صورتهای گرد هستند انواع گوشواره ‌های آویز که به سمت پایین باریک می ‌شوند بسیار مناسب می ‌باشد و تعادل را به فرم چهره این افراد باز می ‌گرداند همچنین در مورد این افراد استفاده از گوشواره‌ های چلچراغی هم گزینه بسیار مناسبی است.

در مورد افرادی هم که دارای صورتهای بیضی هستند یکی از بهترین انتخابها گوشواره های مرواریدی و میخی می ‌باشند، این افراد از گوشواره ‌هایی با مدلهای کشیده و بلند هم می ‌توانند استفاده کنند اما بهتر است که آویز آن زیاد بلند نباشد.

 

قیمت گوشواره طلا

اگر می خواهید جواهرات خود را به فروش برسانید باید قیمت روز را در نظر بگیرید و هیچ فرقی نمی کند که گوشواره طلا باشد یا دستبند طلا ضخیم، به هرحال باید طبق قیمت روز بفروشید که البته  طلافروشها در هنگام خرید همیشه اجرت را از طلا کم می کنند بعد از شما می خرند.

طلا یک فلز گرانبها با ماندگاری بالا است که اگر به درستی از آن مراقبت شود، می تواند برای سالها ثابت بمان و گوشواره های طلای شما می توانند تا زمانی که نوه هایتان بزرگ شوند سالم بماند تا بتوانید آنها را در مراسم عروسی هدیه دهید، اما برای همین باید مراقبت ویژه ای داشته باشید و هر چند وقت یکبار گوشواره های خود را تمیز کنید تا بدرخشید.

برای تمیز کردن گوشواره های طلا، به شکل زیر عمل کنید:

نحوه استعلام قیمت گوشواره طلا یزد به صورت تلفنی

همانطور که می دانید قیمت گوشواره طلا به نسبت دیگر گوشواره ها بالا می باشد، گوشواره های طلای گرانبهای خود را در محلول آب مخلوط با چند قطره صابون ظرفشویی ملایم به مدت حدود ۳۰ دقیقه خیس کنید و پس از خیساندن، سطح گوشواره طلای خود را با یک مسواک نرم به آرامی مسواک بزنید تا کثیفی از بین برود سپس با آب معمولی بشویید و به آرامی با یک پارچه بدون پرز خشک کنید.

اگر روی گوشواره های خود نگین یا سنگی وجود دارد، هرگز نباید آن را محکم مسواک بزنید و برای از بین بردن خراشهای طلایی خود، از یک پارچه پولیش استفاده کنید تا آنها را صاف کرده و براق نگه دارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا