چرا قیمت گلدان سفالی دیواری در تبریز ارزان تر است؟

یکی از شهرهایی که در زمینه هنرهای صنایع دستی در ایران پیشرو بوده شهر تبریز بوده که خرید و فروش عمده در این شهر صورت گرفته و در زمینه ساخت و تولید انواع گلدان سفالی خام در سایزها و ابعاد مختلف و خام با جدیدترین تزئینات فعالیت گسترده دارد و بسیاری از محصولات تولید شده این هنرمندان در مقابل بسیاری از آثار تاریخی به عنوان ورودی استفاده شده است.

پخت سفال یکی از مراحلی می باشد که تاثیر مستقیمی در کیفیت سفال دارد و میزان حرارت و مدت آن نقش کلیدی در محصول نهایی دارد.قبل از قرار گیری سفال داخل کوره در ابتدا میزان حرارت آن را بالاترین حد می رسانند تا در هنگام قرار دادن سفال بسیار سریع شوک وارد شود تا در شرایط مناسبی خشک شوند.

از نمادهای استفاده شده در شهرهای تاریخی آثار ساخته شده سفالی بوده که به صورت خام و به رنگ اصلی رس در معابر مهم و در مقابل مکانهای تاریخی قرار داده می شوند. یکی از مراحل ساخت سفال مرحله پخت می باشد که توسط قرار دادن سفال درون کوره انجام می شود و برای اطلاع و آگاهی بیشتر کافیست تنها با آراد برندینگ همراه باشید تا تمامی اطلاعات لازم را کسب کنید.

این نوع کوره ها به شکل قدیمی و به حالت کوره های پیشرفته هستند که در نوع قدیمی کوره ها به شکل ساده بوده که با یک منبع انرژی مانند نفت فعال بوده است ولی در کوره های امروزی و به حالت پیشرفته کوره ها دارای درجات مختلف می باشند که با استفاده از کامپیوتر زمان بندی شده و میزان حرارت آن تنظیم می شود.

 

گلدان سفالی در تبریز

فروش گلدان خاتم کاری سفالی در تبریز رونق خوبی دارد زیرا افرادی که در این شهر زندگی می کنند به اشیاء و لوازم سنتی علاقه بسیار زیادی دارند. قبل از کشف فلزات مختلف برای استفاده کردن در امور روزمره انسانهای اولیه از کوزه های گلی به دلیل موجود بودن همیشگی آن استفاده می کردند.

خاک رس به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که با آب و دمای مناسب دارد می توان از آن برای ساخت انواع ظروف سفالی استفاده نمود. امروزه از هنر سفالگری به عنوان هنر دست بشر که دارای طراحیهای بسیار عالی و مقاومت خوبی هستند یاد می شود و به دلیل عدم استفاده از مواد آلی و غیر فلزی در تولید آن جزو یکی از پر کاربرد ترین ظروف و اشیای سنتی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد.

چرا قیمت گلدان سفالی دیواری در تبریز ارزان تر است؟

در ایران شهرهای زیادی هستند که مشغول به فعالیت در حوزه سفال و سفالکگری می باشند و می توان گفت حرفه ی اصلی افراد ساکن در این شهرها سفالگری می باشد. گلدان سفالی در تبریز و  لالجین همدان جزو دو شهر بسیار شناخته شده در زمینه سفالگری هستند که بیش تر محصولاتشان را به کشورهای مختلفی صادر می کنند.

با استفاده از گلدانهای سفالی می توانید میزان وجود آب در خاک گیاه را مشاهده نمایید و بر اساس آن مجدد آبیاری گیاه را انجام دهید. از شهرهایی مهمی که دارای محصولات سفالی بسیار زیبایی است زنوز تبریز می باشد و دلیل این معروفیت را می توان خاک سفید موجود در این استان دانست که سالیان زیادی است به شهرهای دیگر برای ساخت ظروف سفالی ارسال می شود.

 

گلدان سفالی دیواری

خاک رس به صورت طبیعی از زمین استخراج می شود و طی مراحلی خاص به خاک مخصوص سفالگری تبدیل می شوند. گلدان سفالی دیواری را می توانید برای حیاط و یا داخل ساختمان خود استفاده نمایید و آن را طبق سلیقه شخصی و محیطی که قرار است گلدان بر روی آن نصب شود انتخاب نمایید.

چرا قیمت گلدان سفالی دیواری در تبریز ارزان تر است؟

گلدانهای سفالی دارای ظرافت خاصی هستند که می تواند در مرور زمان در محیطهای آب و هوایی مختلف مورد آسیب قرار بگیرد. گلدانهای سفالی در قسمت انتهایی خود دارای زهکشی هستند که باعث می شود آب اضافی موجود در خاک از این قسمت خارج شود. گلدان سفالی دیواری گزینه مناسبی برای تزئین حیاط و دیوارهای مکانهایی است که به صورت سنتی دیزاین شده اند و می توان درون آن از گیاهان آپارتمانی طبیعی و مصنوعی استفاده نمود.

برای نصب گلدانهای سفالی می توانید از دریلهای مخصوص این نمونه از گلدان استفاده نمایید که کار را برای شما بسیار آسان می کند. برای خرید گلدان سفالی دیواری و گلدان پلاستیکی در سایزهای مختلف می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

این مجموعه سالیان زیادی است که در حوزه فروش غیر حضوری و آنلاین فعالیت می کند و همین موضوع باعث شده است که مشتریان زیادی از سراسر کشور به خود جلب نماید. برای سفارش این نمونه از محصول می توانید فرمی که در قسمت فروش عمده قرار دارد را پر نمایید و مشخصات کامل خود و آدرس دقیق محل تحویل بار را وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا