آیا قیمت قفل کتابی ضد زنگ به صورت عمده به صرفه است؟

یکی از قدیمی ترین انواع تجهیزات امنیتی که در ابتدا ساختاری ساده داشتند اما امروزه کمی پیچیده و ایمن تر شده اند قفلهای کتابی هستند که نمونه های ایتالیایی آلمانی و چینی آن در بازار به وفور پیدا شده و خریدار می تواند دسترسی آسانی به آنها داشته باشد.

همانطور که گفته شد سابقه استفاده از قفلهای کتابی برای بالا بردن امنیت درب فلزی ساختمانهای مسکونی تجاری و غیره بسیار طولانی است و هنوز هم نزد مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تقاضا برای خرید آنها بالا است به ویژه آنکه قفلهای کتابی خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند احساس آرامش خاطر را برای استفاده کنندگان آن فراهم کنند.

هر یک از قفلهای ساخته شده به شکلی متفاوت طراحی شده و از لحاظ ایجاد سطح ایمنی هم با یکدیگر یکسان نیستند اما دست کم در مورد قفلهای کتابی همانند آنچه که در سایت آراد برندینگ اشاره شد، می توان با اطمینان خاطر بالاتری صحبت کرد و تضمین داد دست کم نمونه های اصل همگی از امنیت بالای ۹۰ درصد برخوردار می باشند.

قفلهای کتابی را اغلب به شکل آویزان و یا در اصطلاح گوشواره ای دیده ایم که روی زبانه قفل تا حد قابل قبولی پوشیده است و به همین دلیل انبر دیلم و یا قیچی آهن بری سارقان به سختی می تواند بر روی آن تاثیر بگذارد پس بی دلیل نیست که استفاده از چنین قفلهایی تا این اندازه محبوب بوده و همواره در صدر فروش لوازم ایمنی قرار دارند.

قفل کتابی ضد زنگ

شناخت مزیت و کاربرد انواع قفل کتابی ضد زنگ و ضد اسید به انتخاب مدلهای مناسب منجر می شود زیرا این نوع قفلها نه تنها برای دربهای آکاردئونی که جهت قفل کردن کرکره مغازه، استفاده به عنوان قفل پدال خودرو و قفل درب بانکها بکار گرفته می شوند.

با توجه به کاربرد گسترده این نوع قفلها، ضد زنگ بودن آنها اهمیت زیادی در حفظ کیفیت اصلی و افزایش کارکرد آنها در طولانی مدت است که برای این امر سازندگان از روکشهای ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت استفاده می کنند.

جنس بیرونی و داخلی قفل اگر از جنس آلومینیوم ضد زنگ باشد، بهترین کاربرد را در محیطهای مرطوب دارد، برای تهیه این نوع قفلها حتماً هنگام خرید از فروشنده بخواهید که مدلهای جدید با آلیاژ آلومینیوم یا برنجی را به شما تحویل دهد.

در بازار علاوه بر توزیع انواع قفل کتابی ایرانی، نمونه های چینی نیز محبوبیت زیادی در بین خریداران دارند زیرا علاوه بر تنوع طرح و رنگ، نسبت به انواع قفل ایرانی، با قیمت ارزانتری به فروش می رسند.

آیا قیمت قفل کتابی ضد زنگ به صورت عمده به صرفه است؟

برای تهیه و سفارش عمده انواع قفل کتابی ضد زنگ ، ضمن شناخت برندهای ایرانی و وارداتی، بهره مندی از خدمات تامین کنندگان فعال در این حوزه نیز می تواند در خرید رضایت بخش و ارزان قیمت موثر باشد.

قیمت هر عدد قفل وارداتی نه تنها تحت تاثیر کیفیت که بر اساس نوسانات بازار ارز سنجیده می شود، به این صورت که اگر قیمت نرخ ارز مبادلاتی به صورت مستمر در حال افزایش باشد، هزینه های جانبی واردات و به دنبال آن قیمت تمام شده قفل نیز سیر صعودی خواهد داشت.

با توجه به وجود برخی چالشها برای تامین و سفارش انواع قفل کتابی ضد زنگ و ضد اسید، شناخت فروشگاه ها و نمایندگیهای مجاز پخش عمده، راهکار مناسبی جهت حذف محدودیتها و خرید مستقیم این محصولات است.

قیمت قفل کتابی

هر وسیله ای که در دنیای امروزی ساخته می شود و قابلیت تجارت را دارا می باشد، برای آن یک قیمت مخصوص در نظر گرفته می شود که این امر در مورد قفل کتابی و درب ضد سرقت هم صدق می کند و قیمت این وسیله با توجه به نوع آن و مقدار هزینه های به کار رفته برای ساخت وسیله مشخص می شود.

قفل های کتابی موجود در بازارهای داخلی امروزه دو نوع ایرانی و خارجی را تشکیل می ‌دهند که از نقطه نظرهای گوناگون مانند کیفیت یا اندازه دسته بندی می شوند و هر دسته از آنها دارای قیمت خاص خود می باشد و معمولاً قفلهای بزرگتر دارای قیمتهای بیشتری می باشند و مدلهای کوچک تر ارزان تر هستند.

به علاوه باید بدانید که هرچه برند مورد نظر معتبرتر و شناخته شده تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

آیا قیمت قفل کتابی ضد زنگ به صورت عمده به صرفه است؟

کیفیت قفل کتابی اصلی ترین فاکتور تعیین کننده قیمت قفل کتابی می باشد و برخی از برندها واقعا از نظر کیفی، گونه‌ ای برتر می باشند و نه تنها ایمن تر هستند، بلکه از ساختار پیشرفته تر و مجهزتری هم برخوردار می باشند، به همین علت این نوع از قفلها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا