معرفی بهترین سایت ها برای خرید آنلاین بلیط هواپیما + کد تخفیف

چند سالی است که محدود به خرید حضوری بلیط هواپیما نیستیم و وب سایت‌های مختلفی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما معرفی شده‌اند. از میان این وب سایت‌ها، برخی از آن‌ها، بهترین خدمات فروش اینترنتی بلیط هواپیما را عرضه کرده و می‌توان به این شکل با صرفه جویی در زمان و هزینه؛ خیلی سریع نسبت به خرید بلیت هواپیما اقدام کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم بهترین وب سایت‌ها برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کدامند و چه شرایطی دارند.

بهترین وب سایت‌ها برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کدامند؟

از جمله وب سایت‌های برتر در حوزه فروش اینترنتی بلیط هواپیما، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فلای تودی

فلای تودی از جمله وب سایت‌های فروش بلیط آنلاین بوده و شما به راحتی می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما پروازهای خارجی یا داخلی از طریق آن اقدام کنید. کافی است که با انتخاب مبدأ و مقصد سفر خود و همین طور اضافه کردن تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و کلاس پروازی، جستجوی پرواز در این وب سایت را انجام دهید.

به این صورت کلیه پروازهای موجود با مشخصات مورد نظر به نمایش درآمده و شما می‌توانید برحسب انتظارات و بودجه خود، بهترین پرواز را انتخاب کرده و نسبت به خرید اینترنتی بلیط آن، اقدام کنید. به علاوه با خرید از فلای تودی، دیگر در شرایط محدودکننده مراجعه حضوری برای رزرو بلیط نیستید و هر ساعتی از شبانه روز که مایل باشید، می‌توانید به وب سایت وارد شده و انتخاب و خرید بلیط هواپیما مورد نظر خود را انجام دهید.

با استفاده از کد تخفیف فلای تودی ارائه شده توسط تخفیفان، می‌توانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را به راحتی و با قیمت کمتر، خریداری کرده و سفری عالی را تجربه کنید.

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ نیز که البته قبلا با نام تجاری پین تا پین فعالیت می‌کرد، شرایط عالی برای خرید اینترنتی بلیط فراهم کرده و شما می‌توانید پیش از انتخاب بلیط پرواز خود، اطلاعات کاملی در خصوص آن به دست بیاورید. خرید بلیط از این وب سایت نیز مانند مورد قبلی به صورت شبانه روز میسر بوده و شما محدود به ساعت خاصی برای خرید مانند شرایط حضوری نیستید. همین طور جزئیات پروازها، به صورت کامل ارائه شده و این کمک می‌کند تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید خرید بلیط را از هر دو پلت فرم وب سایت دسکتاپ یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، انجام دهید.

علی بابا

علی بابا

علی بابا را باید به جرأت بزرگترین و مشهورترین وب سایت برای خرید آنلاین بلیط هواپیما بدانیم. در واقع باید به شکلی این وب سایت را بنیان گذار سبک فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران بدانیم که در حال حاضر نیز کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است.

این وب سایت دارای محیط کاربری عالی بوده و هر دو پلتفرم وب سایت و اپلیکیشن آن، شرایط ساده و روانی برای جستجوی بلیط و مقایسه، انتخاب و خرید آن دارند. همین طور علی بابا گاه و بیگاه تخفیف‌های عالی برای بلیط‌های ارائه شده، در نظر گرفته و این فرصت را خواهید داشت که به راحتی بلیط مورد نظر خود را با قیمت بهینه خریداری کنید.

به علاوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در وب سایت علی بابا بسیار تسهیل شده بوده و زمان کمی از شما خواهد گرفت. این خرید آنلاین از این وب سایت را جذاب‌تر ساخته و باعث می‌شود که به مراتب سریع‌تر، به هدف خود برسید.

اگر قصد خرید بلیط از این وب سایت را دارید، کد تخفیف علی بابا را دریافت کرده و به این شکل هزینه کمتری بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید.

الی گشت

در وب سایت الی گشت، امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید از مسیر این وب سایت، به راحتی خرید بلیط مورد نظر خود را تنها با چند کلیک به انجام برسانید. در حقیقت الی گشت، یک آژانس هواپیمایی بزرگ است که به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافته و رضایت مشتریان خود را در سطح بالایی به دست آورده است. به ویژه بلیط‌های چارتر الی گشت، عموما با قیمت عالی همراه بوده و این فرصتی خواهد بود تا بتوانید هزینه سفر خود را پایین‌تر آورده و در این مورد صرفه جویی به عمل بیاورید.

به علاوه امکان کنسل کردن بلیط پرواز و استرداد اینترنتی آن نیز در  وب سایت الی گشت فراهم شده است و در صورتی که مسافر به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط چارتر پرواز خود باشد، با کسر هزینه کنسلی، استرداد انجام خواهد شد و برای این موضوع، نیازی به مراجعه حضوری نیست.

قاصدک ۲۴

بلیط هواپیما

در وب سایت قاصدک ۲۴ نیز امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما وجود داشت و شما می‌توانید برای برخی از مقاصد، از امکان خرید لحظه ای بلیط هواپیما با قیمت به مراتب ارزان‌تر نیز برخوردار شوید. محیط کاربری این وب سایت بسیار روان و عالی بوده و مانند دیگر گزینه‌های معرفی شده در این لیست، به صورت شبانه روزی فروش بلیط از طریق آن صورت می‌گیرد.

همین طور پشتیبانی وب سایت قاصدک ۲۴، از سوی مشتریان عالی ارزیابی و گزارش شده و در صورتی که هر گونه مشکلی در فرایند خرید بلیط داشته باشید، امکان برقراری ارتباط با پشتیبانی و رفع مسئله فراهم خواهد بود.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

از جمله مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه، امکان مقایسه بین ایرلاین‌های مختلف به لحاظ خدمات، کلاس پروازی، نوع و مدل هواپیما، قیمت و … اشاره کرد. به همین ترتیب معمولا شما از تخفیف‌های ویژه‌ای نیز با خرید آنلاین برخوردار بوده و به این شکل هزینه‌های خود را کاهش خواهید داد. شما چه مزایای دیگری برای خرید اینترنتی بلیط می‌شناسید و تا به حال تجربه خرید از کدام وب سایت فروش بلیط اینترنتی را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا