آئودی آر اس۶ اونت و یک پروژه ۱۲۰۰ اسب بخاری! (+عکس)

میزان خروجی خودرو به ۱۲۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۴۵۰ نیوتن متر رسیده است. البته این اعداد مربوط به زمانی است که از سوخت اکتان ۱۰۲ استفاده شود…

موبنا آر اس۶ اونت بی شک یکی از زیباترین محصولات معرفی در صنعت خودرو است که علاوه بر طراحی بی نقص، هیولای درون غیرقابل کنترلی نیز دارد! برای پیشرانه آئودی آر اس۶ اونت از نمونه ۸ سیلندر TFSI توربودوقلو با ۵۶۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر استفاده شده است.

این پیشرانه چنان قدرتمند است که در حالت استاندارد هم یک مبارز تمام عیار خیابانی محسوب می شود اما ویژگی های فنی و ظاهر تهاجمی آر اس۶ اونت همواره تیونرهای شخصی را وسوسه کرده تا پروژه هایی را روی این مدل از آئودی دنبال کنند.

در این مطلب هم تصاویر مربوط به یک نمونه تیونینگ شده از آر اس۶ در کشور هلند را مشاهده می کنید. این خودرو بروزرسانی های فنی مانند تعویض کامل سیستم اگزوز، دریچه گاز، مپ، اینجکشن واتر-متانول از اسنو پرفورمنس، اینترکولر، پمپ بنزین و … پشت سر گذاشته است.

آئودی آر اس6 اونت و یک پروژه 1200 اسب بخاری! (+عکس)

آئودی آر اس اونت

پس از این مراحل، میزان خروجی خودرو به ۱۲۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۴۵۰ نیوتن متر رسیده است. البته این اعداد مربوط به زمانی است که از سوخت اکتان ۱۰۲ استفاده شود. با سوخت معمولی باید انتظار ۱۰۰۰ اسب بخار را داشت.

آئودی آر اس6 اونت و یک پروژه 1200 اسب بخاری! (+عکس)

در آزمایش های انجام شده، آر اس۶ اونت طی ۲.۵۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۵۰ کیلومتر برساعت بوده است.

رنگ مشکی مات برای بدنه و رینگ های ۲۲ اینچی از برند فوق حرفه ای Vossen نیز جذابیت های ظاهری کار را به شدت تحت اثر قرار داده اند.

آئودی آر اس6 اونت و یک پروژه 1200 اسب بخاری! (+عکس)

آئودی آر اس6 اونت و یک پروژه 1200 اسب بخاری! (+عکس)

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا