همراه با عاشقان اباعبدالله (ع) در مراسم اربعین

سرویس ویژه اربعین سید و سالار شهیدان (ع) در آیگپ راه‌اندازی شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی آیگپ، این سوپر اپلیکیشن به عنوان یکی از پرمخاطب ترین پیامرسان‌های ایرانی و در پی استقبال کاربران از “حسینیه مجازی آیگپ” در ایام شهادت امام حسین (ع) بر آن شد که تا اربعین سید و سالار شهیدان (ع) نیز همراه با سوگواران ابا عبدالله (ع) باشد.

سرویس ویژه اربعین در آیگپ شامل قسمت‎های مختلف زیر است:

  • خدمات ویژه اربعین شامل ثبت موقعیت مکانی، اطلاع از موقعیت دیگران، ارسال پیام، تهیه شارژ و پرداخت قبض
  • رادیو ۲۴ ساعته اربعین
  • زیارت مجازی
  • زیارت‌نامه عاشورا و اربعین

 

خدمات ویژه اربعین

آیگپ، امسال هم همچون سال‌های گذشته این افتخار را دارد که با بخش‌های مختلفی در سرویس خدمات ویژه اربعین همراه با رهروان بارگاه امام حسین (ع) باشد این خدمات شامل ثبت موقعیت، اطلاع از سایر زائران، ارسال پیام و تهیه شارژ و پرداخت قبض است.

در خدمات ویژه اربعینِ آیگپ، کاربران بدون نیاز به اینترنت می‌توانند موقعیت مکانی خود را ثبت کنند، از موقعیت سایرزائران اطلاع پیدا کنند، با کلیک بر روی نشان ارسال پیام، متن ارسال کنند، در صورت نیاز، شارژ تهیه کنند و قبض‌های خود را بپردازند و موقعیت مکانی موکب‌ها را نیزشناسایی کنند.

 

رادیو اربعین

از طریق رادیو اربعین عزاداران حسینی می‌توانند در جریان لحظه‌ای اخبار و اطلاعات برنامه‌ها، حوادث و سایر مواردی که نیاز به اطلاع‌رسانی دارد، قرار بگیرند. پخش زنده اخبار، پخش زنده تصویری، رادیو نما و بخش خبرهای مکتوب قسمت‌های مختلف در رادیو اربعین است.

 

زیارت مجازی

کاربران آیگپ به راحتی و تنها با یک کلیک می توانند خود را در حرم امام حسین (ع) ببینند و به صورت مجازی به کربلا سفر کنند و با گوشی تلفن همراه خود و با ورود به تایل این قسمت در سرویس اربعین، بر گرد حرم امام حسین (ع) طواف کنند و بارگاه حسینی را از نزدیک زیارت کنند. حس و حال زائران به هنگام استفاده از سرویس “زیارت مجازی” آیگپ به دلیل شرایط سه بعدی تصاویر، بسیار نزدیک به زیارت واقعی خواهد بود و عاشقان حسین (ع) خود را در بارگاه ملکوتی امام سوم شیعیان (ع) حس خواهند کرد.

 

زیارت عاشورا و زیارت اربعین

در نشان‌های زیارت عاشورا و زیارت اربعین در آیگپ، بدون نیاز به جستجو در فضای مجازی، متن پر فیض زیارت عاشورا و زیارت اربعین در اختیار کاربران خواهد بود و عزاداران در هر ساعت از شبانه روز و در هر موقعیتی که باشند، می‌توانند هر دو زیارت نامه را زمزمه کنند.

 

همراه با زائرین

آیگپ امسال در سرویس ویژه اربعین، این امکان را برای مشتاقان به زیارت بارگاه امام حسین (ع) فراهم کرده است، که از طریق این اپلیکیشن شاهد پخش زنده لحظه به لحظه حرم امام حسین (ع) و زیارت عاشقان اباعبدالله و همچینین پیاده روی اربعین باشند. در این قسمت کاربران آیگپ می توانند در مسیر نجف تا کربلا و حرم مطهر امام حسین (ع) همراه با زائرین باشند.

اگر تاکنون آیگپ را نصب و یا بروزرسانی نکرده اید برای نصب و بروزرسانی این اپلیکیشن و بهره مندی از خدمات سرویس ویژه اربعین، می‌توانید عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال و یا از طریق مارکت های داخلی و یا شماره‌گیری #۸۰*۱* برای دانلود، نصب و یا بروزرسانی اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا