تمسخر طراحی داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو توسط ZTE

به باور برخی طراحی داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو پختگی اپل نسبت به سایر شرکت‌ها را نشان می‌دهد؛ اما ZTE چنین نظری ندارد. به همین خاطر به تمسخر iPhone 14 Pro رو آورده است.

موبنا – اپل در طول رویداد فار اوت خود از گوشی‌های سری آيفون ۱۴ رونمایی کرد. یکی از مواردی که کاربران را در گوشی‌های اپل آزار می‌داد، ناچ بزرگی بود که سیستم فیس‌آیدی را در خود جا داده بود. اپل بالاخره تصمیم گرفت ناچ را با داینامیک آیلند در آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس جایگزین کند؛ اما متاسفانه آيفون ۱۴ و ۱۴ پلاس همچنان با ناچ عرضه شده‌اند.

طعنه زدن ZTE به داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو

اپل با افتخار از نوآوری جدید خود صحبت کرد؛ اما زد‌تی‌ای Dynamic Island را مورد تمسخر قرار داده و در ویدیویی تاکید کرده است که در گوشی جدید اکسون ۴۰ اولترا هیچ آیلند، بریدگی، حفره یا ناچی وجود ندارد. این گوشی با یک نمایشگر بزرگ همراه شده که حاشیه‌هایی بسیار باریک دارد و هیچ‌ چیزی مزاحم تجربه بصری شما نمی‌شود.

زد تی ای اکسون 40 اولترا

در بهار سال جاری بود که ZTE از گوشی اکسون ۴۰ اولترا رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده است و از یک نمایشگر اولد ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ پیکسل بهره می‌برد. سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در بدنه پشتی قرار دارند و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. همچنین شاهد پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات هستیم تا از این نظر نیز نسبت به آيفون برتری داشته باشد.

با وجود تمسخر ZTE، داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو واقعی زیبا است و به خوبی با رابط کاربری iOS ادغام شده است. Luo Yonghao، بنیان‌گذار شرکت Smartisan and Hammer Technology تاکید دارد که دستگاه‌‌های اندرویدی به چنین چیزی نیاز ندارند. البته وی نیز نظر مثبتی نسبت به نوآوری جدید و فکر می‌کند که باید به این خاطر به طراحان رابط کاربری و مدیران اپل تبریک گفت.

گوشی iPhone 14 Pro Max

شرکت‌های اندرویدی مدت‌ها است که از ناچ گذر کرده‌اند و تلاش می‌کنند هر روز حفره نمایشگر را نیز کوچک‌تر از قبل کنند. با وجود این، Luo هشدار داده که نباید توسعه‌ دهندگان گوشی‌های اندرویدی از رویکرد جدید اپل تقلید کنند. هشدار وی منطقی به نظر می‌رسد، زیرا تجربه ثابت کرده زمان زیادی طول نمی‌کشد تا اینکه شرکت‌های چینی از نوآوری جدید اپل تقلید کنند. بعید نیست که چند ماه دیگر یک دستگاه اندرویدی را با چیزی شبیه به داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو ببینیم.

 منبع: گجت نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا