دانلود اپلیکیشن یادگیری آسان زبان خارجی!

Learn Languages for Free – FunEasyLearn Premium عنوان اپلیکیشنی هوشمند برای یادگیری سریع زبان های خارجی می باشد که توسط استودیو برنامه سازی معتبر Fun Easy Learn برای دستگاه های اندرویدی توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – با این اپلیکیشن می توانید مکالمه، نوشتن و خواندن به زبان های خارجی را با روشی سریع و سرگرم کننده یاد بگیرید. با این اپلیکیشن میتوان ۵۴ زبان زنده دنیا را به آسانی و بدون هیچ کلاس و آموزش دیگری یاد گرفت. اپلیکیشن Learn Languages for Free، آموزش زبان را به سه دسته تقسیم می‌کند، الفبا، لغت و گرامر. الفبا شامل تمامی حروف زبان و نحوه تلفظ آنهایی به تنهای در میان کلمات. لغات شامل اسم ها، فعل ها، صفت ها، قید ها و … که در ۲۶ سر فصل و ۱۲۸ بخش دسته بندی شده اند و این لغات به طور مرتب به روز رسانی می‌ شوند. در این اپلیکیشن از آموزش گرامر به صورت سنتی صرف نظر کرده و گرامر را در قالب جملات مختلف و نحوه استفاده آنها در شرایط مختلف، آموزش می دهد. این برنامه با گرافیک زیبا، جلوه های صوتی و بازی های جالب، آموزش زبان را از کاری خسته کننده به کاری سرگرم کننده تبدیل کرده است. اگر به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستید، این اپلیکیشن را حتما امتحان کنید.

دانلود اپلیکیشن یادگیری آسان زبان خارجی!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Learn Languages for Free – FunEasyLearn اندروید :

  • استفاده از روش های علمی برای طراحی روند یادگیری زبان، تا هر چه بیشتر و سریعتر در حافظه بماند
  • دارا بودن بیش از ۵۴۰۰ جمله و عبارت برای استفاده در شرایط مختلف مثل رستوران، بانک، هتل و….
  • قابلیت فارسی سازی تمامی بخش های نرم افزار
  • دارا بودن بیش از ۳۰ بازی جذاب و سرگرم کننده برای هر یک از زبان ها
  • دارا بودن قالب های مختلف در دسته بندی های متنوع
  • قابلیت انتخاب دسته بندی مورد نظر برای یادگیری زبان، شامل :‌ ورزشی، علمی، مالی و….
  • دارای آزمون های مختلف که توانایی های نوشتن و شنیدن کاربر را مورد آزمایش قرار می دهند
  • قابلیت استفاده کاملا آفلاین از برنامه
  • استفاده از تصاویر جالب و درگیر کننده برای ماندگاری بیشتر لغات در حافظه
  • قابلیت شنیدن تلفظ کامل تمامی لغات، عبارات و جملات استفاده شده در اپلیکیشن
  • رابط کاربری جذاب و کاربرپسند که کار با اپلیکیشن را بسیار آسان و روان می‌ کند و یادگیری زبان را از حالت خشک آن خارج می کند

دانلود اپلیکیشن یادگیری آسان زبان خارجی!

اپلیکیشن Learn Languages for Free – FunEasyLearn امکانات فراوانی را برای کسانی که به دنبال یادگیری زبان های جدید هستند فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توان در مدت بسیار کوتاهی جملات و عباراتی که در طول سفر به یک کشور خارجی نیاز دارید را فرا بگیرید. این اپلیکیشن و توسعه دهندگان آن بسیار محبوب و معتبر هستند.  این برنامه  توانسته است به ۱۰۰.۰۰۰ دانلود در گوگل رسیده و امتیاز عالی ۴.۶ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. نسخه پرمیوم این اپلیکیشن با دسترسی کامل به تمامی امکانات را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن یادگیری آسان زبان خارجی!

دانلود فایل نصبی پرمیوم برنامه با لینک مستقیم – ۱۰۱ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا