ساعت هوشمند پیکسل واچ روی مچ دست مدیرعامل گوگل رویت شد

مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ اخیرا تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهند ساندار پیچای؛ مدیرعامل گوگل هنگام حضور در کنفرانس Vox Media 2022 ساعت پیکسل واچ را روی مچ دست خود بسته است.

موبنا – بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت گوگل پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر ماه) از اسمارت‌فون‌های پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو و ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی خواهد کرد. این دستگاه از نمایشگر با طراحی گرد بهره گرفته و مجهز به سیستم‌عامل Wear OS 3.1 خواهد بود. این اسمارت‌واچ از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی نموده و به کاربران امکان می‌دهد تا حتی در صورت جا گذاشتن اسمارت‌فون خود در منزل به قابلیت ناوبری گوگل مپس دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارشات این اسمارت‌واچ مجهز به پلتفرم قدیمی اگزینوس ۹۱۱۰ سامسونگ بوده و باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کارگیری شده در آن نیز با استفاده از یک آداپتور مغناطیسی شارژ خواهد شد.

پیش‌تر و در سال ۲۰۱۷ تیم کوک؛ مدیرعامل اپل از دانشگاه آکسفورد بازدید کرد و به گفتگو با دانشجویان این دانشگاه پرداخت. در آن زمان یک دستگاه گوشی آی‌فون‌ معرفی نشده از جیب وی خارج شد. در ادامه مشخص شد که این گجت همان آی‌فون‌ X است. این اتفاق یک ماه پیش از معرفی رسمی آی‌فون‌ X روی داد.

ساعت هوشمند پیکسل واچ روی مچ دست مدیرعامل گوگل رویت شد

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا