مناسبترین فروش ظروف چینی پذیرایی شش نفره را از کجا بخریم؟

به عنوان یکی از پر مصفترین ظروف برای استفاده روزمره و همچنین استفاده در میهمانی ها می توان به ظروف چینی اشاره کرد که امروزه در طرحهای متنوع و بسیار زیبایی تولید می شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید میز پذیرایی شما جلوه خاص و شیکی داشته باشد بهترین گزینه استفاده از ظروف چینی است که به دلیل طرح و رنگی که دارد، میز پذیرایی شما را خوش رنگ و لعاب می کند به طوری که اشتها و میل به غذا خوردن زیاد می شود.

تعداد هر کدام از اجزای این ظروف تعداد پارچه آن را مشخص می کند که افراد می توانند با توجه به نیاز خود و تعداد جمعیت خانواده تهیه کند.

مثلا سرویس ۶ نفره این ظروف شامل ۶ عدد بشقاب پلوخوری، خورشت خوری، میوه خوری، کاسه ماست خوری، یک عدد دیس و ۲ عدد نمکپاش می باشد که برای افراد با این تعداد مناسب است.

در صورتی که قصد خرید این محصولات را دارید شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات مبنی بر خرید این محصول را بپرسید همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید.

 

خرید ظروف چینی پذیرایی

اگر برای خانه خود و پذیرایی از میهمانتان قصد خرید ظروف چینی دارید باید با توجه به تعداد مهمانان و ظروفی مانند قندان و فنجان به همراه آن نیاز دارید توجه کنید تا هنگام پذیرایی چیزی کم و کسر نباشد.

ظروف را با توجه به سلیقه خود و چیزی که دوست دارید خریداری کنید که بعدا پشیمان نشوید.

در انتخاب رنگ ظروف دقت کنید، مثلا ظروفی که رنگ شاد و روشن تری دارند برای استفاده روزانه و بالعکس ظروفی که رنگهای نود و سنگین دارند برای پذیرایی از مهمان مناسب هستند.

برندهای معروف را برای خرید ظروف چینی تزیینی انتخاب کنید و همچنین از مراکز معتبر و مطمئن که سابقه فروش طولانی مدت دارند خریداری کنید.

مناسبترین فروش ظروف چینی پذیرایی شش نفره را از کجا بخریم؟

هنگام خرید دریافت گارانتی و ضمانت نامه را فراموش نکنید، البته ظروف چینی پذیرایی دارای ضمانت نمی باشند اما برخی از تولیدکنندگان این شرایط را دارند و ضمانت نامه در اختیار مشتریان قرار می دهند.

و در آخر مراکزی وجود دارند که شرایط مرجوع کالا دارند اما این شرایط در صورتی قابل قبول است که قطعه ای داخل بسته بندی شکسته باشد، بعد از شستشو رنگ آن رفته باشد یا دچار لب پریدگی بوده باشد.

این ظروف استقامت بسیار بالایی دارند اما شما هم باید در نگهداری آن دقت کنید و به خوبی از آنها مراقبت کنید.

مثلا هنگام شستن این ظروف دقت کنید که به لبه سینک و آبچگان نخورد چرا که باعث لب پریدگی می شود.

یا تعداد زیادی از این ظروف را روی هم نچینیند که احتمال ترک خوردن آنها زیاد است.

 

ظروف چینی ۴ ۶نفره

مناسب ترین ظروف برای خانواده ی دو نفره ظروف چینی ۴ و ۶نفره می باشد تعداد این ظروف به گونه ای می باشد که به راحتی پاسخگوی نیاز مشتریان است.

چینی مرغوب است که لعاب و رنگ آن به صورت یک دست پاشیده شده باشد و رگه های رنگ و یا دیگر مواد بر روی ظرف باقی نمانده باشد زیرا باعث زشت شدن ظروف می شود.

در هنگام تهیه ی ظروف چینی به مواد اولیه ی به کار رفته در تولید آن نهایت دقت را داشته باشید زیرا اگر از سرب در تولید آن به کار رفته باشد ممکن است اگر غذای داغ بر روی آن بریزد این مواد به داخل غذا نفوذ کند و سلامتی انسان را به خطر بیندازد.

ظروف چینی دارای تنوع زیادی در طرح و حتی نوع قالب دارند.

مربع، دایره و حتی بیضی از شکلهایی می باشد که این ظروف ساخته می شود و هر یک زیبایی مختص به خود را دارد.

مناسبترین فروش ظروف چینی پذیرایی شش نفره را از کجا بخریم؟

ظروف چینی تنوع زیادی نیز در طرح دارند به گونه ای که از طرحهای شلوغ و گل دار گرفته تا ظروف چینی شش نفره با طرحهای ساده موجود است.

معمولا هر یک از ظروف سرویس آرکوپال دارای تعداد مشخصی از ظروف چند تکه هستند.

ظروف چینی به صورت چند پارچه می باشد و هر کسی می تواند هر تعدادی را که نیاز داشته باشد خریداری کند.

تعداد پارچه های آن از ۶ نفره تا به ۳۴ نفره نیز موجود است و هر یک دارای تکه های مشخصی هستند که کارایی آنها نیز بسیار زیاد است.

امروزه بیشتر افراد از ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف استفاده می کنند.

ظروفی که تهیه می کنید باید قابلیت این را داشته باشد که به راحتی داخل ماشین ظرفشویی قرار گرفته و در حین شستشو برای لعاب و رنگ آن مشکلی پیش نیاید و از بین نرود.

غذاها ممکن است سرد و یا گرم درون ظروف چینی مورد مصرف قرار بگیرند.

جنس ظروف چینی باید به گونه ای باشد که اگر غذای داغ درون آن میل کردید و بلافاصله نیز غذای سرد درون آن ریختید، نشکند و مقاومت آن در برابر انبساط و انقباض زیاد باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا