ظاهراً اپل واچ اولترا با وجود برخورداری از ابعاد بزرگ، بسیار سبک است

گزارش‌ها از بررسی اولیه‌ی اپل واچ پرو حاکی از آن است که این ساعت فوق‌العاده سبک بوده و ابعاد آن آنقدر که مردم انتظار دارند، بزرگ به‌نظر نمی‌رسد.

موبنا – اپل در جریان رویداد بزرگ Far Out خود، از اپل‌ واچ اولترا به‌عنوان عضو جدید و البته رده‌بالای ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد. اکنون برخی افرادی که موفق شده‌اند با این محصول از نزدیک کار کنند، نظر خود را درمورد آن به‌اشتراک گذاشته‌اند.

اپل واچ اولترا با ابعاد بزرگ ۴۹ میلی‌متری، بسیاری را نگران کرده بود، زیرا به‌نظر می‌رسید این تغییر باعث بزرگ‌ شدن بیش‌ازحد ابعاد و وزن آن خواهد شد. بااین‌حال، گزارش‌های اولیه از این محصول نشان می‌دهد که وزن و ابعاد این ساعت، آن‌طور که برخی انتظار دارند، به‌ترتیب سنگین و بزرگ نیست.

اپل واچ اولترا روی مچ دست

به گزارش iMore، اپل واچ اولترا با وجود ابعاد بزرگی که دارد، به‌طرز شگفت‌انگیزی سبک است. این دستگاه بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد که علاوه‌بر افزایش دوام، ظاهری جذاب به آن بخشیده است.

برخی دیگر گزارش داده‌اند که اگرچه اپل واچ اولترا ابعاد واقعاً بزرگی دارد، اما به‌لطف نسبت‌هایی که اپل در طراحی این محصول اعمال کرده است، هنگام قرارگیری روی مچ‌ دست، لزوماً احساس نخواهید کرد که خیلی بزرگ است.

اپل واچ اولترا روی مچ دست

درحال‌حاضر اپل واچ اولترا بی‌شک برای افرادی که روزهای خود را در طبیعت می‌گذرانند، بهترین گزینه‌ی ممکن است، اما قیمت بسیار بالایی دارد. همه‌ی نسخه‌های این محصول با پشتیبانی از داده‌های موبایلی عرضه خواهند شد و قیمت آن از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. مطمئناً قابلیت‌های خاص این ساعت برای کوه‌نوردان، غواصان و… می‌تواند بسیار مفید باشد. عرضه‌ی این محصول از ۲۳ سپتامبر (اول مهر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد و پیش‌سفارش آن نیز از همین‌حالا فعال است.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا