تولید کفش با کفی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع! (+عکس)

یک شرکت ایتالیایی از تولید کفش‌هایی خبر داده که در بخش کفی آنها بالشتک‌هایی نصب شده که تنظیم ارتفاع کفش را ممکن می‌کند.

موبنا – به گزارش نیواطلس، شرکت واهوو در زیر کفش های تولیدی جدید خود بالشتک هایی نصب کرده که ارتفاع آنها در سه سطح قابل تنظیم است تا این کفش ها برای استفاده در سطوح متنوعی قابل استفاده باشند.

واهوو که فعالیت خود را از سال ۲۰۲۰ در میلان آغاز کرده امیدوار است این کفش ها با استقبال خوبی مواجه شوند. هر یک از این کفش ها دارای یک کمپرسور هوای مینیاتوری هستند که در پاشنه کفش تعبیه شده و به مجموعه‌ای از حفره‌های هوا در زیر آن متصل است. هنگامی که هوا به داخل آن حفره ها پمپاژ می شود، هر کدام یک گیره لاستیکی جداگانه را به سمت بیرون فشار می دهند و یک بالشتک بین آن حفره و پای کاربر ایجاد می کنند. متعاقباً آزاد کردن مقداری یا تمام هوا آن بالشتک را کوچک‌تر می‌کند یا به‌کلی آن را می خواباند.

کنترل کمپرسور توسط یک اپلیکیشن صورت می گیرد که با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد و کفش را در سه حالت برای حرکت بر روی سطوح با سختی های متفاوت تنظیم می کند. قیمت این کفش ۲۷۰ دلار است.

به لطف نصب حسگرهای فشارسنج، شتاب سنج و بررسی کننده زاویه چرخش یکپارچه در کفش، این برنامه همچنین می‌تواند برای ردیابی مسافت طی شده و ارائه پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود راه رفتن فرد مورد استفاده قرار بگیرد. با یک بار شارژ بی سیم با باتری لیتیومی هر کفش برای حدود ۱۴ ساعت استفاده در دسترس خواهد بود.

تولید کفش با کفی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع! (+عکس)

تولید کفش با کفی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع! (+عکس)

تولید کفش با کفی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع! (+عکس)

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا