اپل ظاهرا می‌خواهد یک ساعت هوشمند جدید ارزان‌تر از اپل واچ SE معرفی کند

اپل ظاهرا قصد دارد در رویداد رونمایی روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ساعت هوشمند جدیدی را با قیمت ارزان‌تر از اپل واچ SE معرفی کند.

موبنا – به گزارش «نیویورک تایمز»، اپل ظاهرا قصد دارد در رویداد روز چهارشنبه، ۱۶ شهریور ساعت هوشمند جدیدی را با قیمت ارزان‌تر از اپل واچ SE معرفی کند. ظاهرا معرفی این ساعت هوشمند جدید، بخشی از تلاش اپل برای رقابت شدیدتر در جذب مشتریان بیشتر است.

در حالی که خبرهای مختلفی در مورد اپل واچ پرو که قیمتی در حدود ۹۰۰‌ تا ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت، منتشر می‌شود، ظاهرا اپل برای کاربران جوان‌تر خود نیز برنامه‌هایی را دنبال می‌کند و در کنار ساعت هوشمند با نمایشگر بزرگ و گران‌قیمت، از اپل واچ جدیدی با قیمت اقتصادی نیز رونمایی خواهد کرد.

این ساعت هوشمند جدید گزینه مناسبی برای نظارت والدین بر فرزاندان خواهد بود. اپل در سال ۱۳۹۹ ویژگی Family Setup را معرفی کرد که هدف اصلی آن مدیریت اپل واچ فرزندان توسط والدین آنها بود. اپل واچ با استفاده از ویژگی‌ Family Setup امکانی را فراهم می‌کند تا فرزندان بتوانند به والدین خود اطلاع بدهند سر کلاس درس حضور دارند و در آن ساعات، والدین با فرزندان خود تماس نمی‌گیرند ولی می‌توانند بر حضور آنها در کلاس نظارت داشته باشند.

از سوی دیگر افرادی که آیفون ندارند، می‌توانند از اپل واچ با اتصال سلولی استفاده کرده و با کمک این ویژگی، پیام‌ها را دریافت کرده و موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند.

اپل ظاهرا می‌خواهد یک ساعت هوشمند جدید ارزان‌تر از اپل واچ SE معرفی کند

مدل جدید و ارزان‌قیمت اپل واچ در راه است

در گزارش نیویورک تایمز به این نکته اشاره شده که سه سال طول کشید تا اپل این ویژگی را به دلیل نگرانی در مورد عمر باتری اجرا کند. استفاده از اپل واچ مستقل از آیفون تاثیر زیادی بر عمر باتری دارد زیرا ساعت باید همه کارها را به تنهایی انجام دهد.

اپل حالا برای رقابت بیشتر در بازار، ظاهرا می‌خواهد ساعت هوشمند جدیدی با قیمت رقابتی معرفی کند که می‌تواند برای والدینی که تمایل دارند چنین نظارت و مدیریتی بر فرزندان خود داشته باشند، گزینه مناسبی باشد.

در این گزارش آمده است:

«این مدل در کنار سایر نسخه‌های جدید ساعت هوشمند اپل معرفی خواهد شد.»

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این ساعت هوشمند ارزان قیمت در دست نیست. در حال حاضر اپل واچ SE با قیمت ۲۷۹ دلار در سایز ۴۰ میلی‌متری و ۳۰۹ دلار در سایز ۴۴ میلی‌متری به فروش می‌رسد. قیمت این ساعت هوشمند با ویژگی Family Setup به ترتیب ۳۲۹ و ۳۵۹ دلار است.

باید دید ساعت هوشمند جدید اپل که در گزارش نیویورک تایمز به آن اشاره شده با چه مشخصات و قیمتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا