میفا ۹؛ خودروی باکیفیت و لوکس چینی از مکسوس معرفی شد(+عکس)

در رابطه با کابین تصاویر گویای همه چیز هستند زیرا اینجا یکی از مهمترین نقاط قوت میفا ۹ است که با کیفیت بسیار بالایی آماده شده است.

موبنا – تاکنون محصولات مختلفی از برند مکسوس را معرفی کرده ایم.

مکسوس اکنون یک خودروی جدید و جذاب در کلاس MPV را معرفی کرده که میفا ۹ نام دارد. این محصول در بازار چین از ۴۰۸۷۰ تا ۶۱۳۱۰ دلار قیمت دارد که با توجه به چنین قیمتی باید انتظار یک مینی ون لوکس را داشته باشیم.

طراحی زیبا اولین شاخصی است که در رابطه با میفا ۹ نظر مخاطب را به خود جلب می کند. این یک ام پی وی کاملا موفق در بحث طراحی است که تمامی جزئیات آن چنین حسی را انتقال می دهند.

میفا ۹ از منظر ابعاد برابر با ۵۲۷۰ میلیمتر در طول، ۲۰۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۴۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۳۲۰۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو با توجه به تریم ۲۳۱۰ و ۲۴۱۰ کیلوگرم گزارش شده است.

صندلی ها در جانمایی ۵ و ۷ سرنشین قابل سفارش است.

مکسوس میفا ۹

در بخش پیشرانه این دلبر چینی از تک موتور الکتریکی ۱۸۰ کیلوواتی(۲۴۱ اسب بخار) با گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری لیتیمی ۹۰ کیلوواتی تامین می شود که برد حرکتی ۵۶۰ کیلومتر را برای میفا ۹ ممکن می سازد.

زمان لازم برای شارژ باتری ۸.۵ ساعت و بیشینه سرعت ۱۸۰ کیلومتر برآورد شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۸ و ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

اما در رابطه با کابین تصاویر گویای همه چیز هستند زیرا اینجا یکی از مهمترین نقاط قوت میفا ۹ است که با کیفیت بسیار بالایی آماده شده است. از امکانات این فضای لوکس می توان به: سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگرهای دیجیتال ۴ بخشی در قابی یکپارچه، استارت دکمه ای، نمایشگر تبلتی ویژه ردیف عقب، نمایشگر لمسی تنظیمات صندلی عقب، پورت اختصاصی یو اس بی، نمایشگر هدآپ، صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، دسترسی اختصاصی سیستم تهویه برای ردیف عقب، نورپردازی داخلی، تنظیم الکتریکی صندلی ها به همراه حافظه، استراحتگاه دست تمام ردیف ها، گرم کن فرمان، پاور ویندوز جلو و عقب، اسکای روف الکتریکی، آینه های الکتریکی با تاشوی خودکار/ گرم کن و حافظه، سنسور باران، برف پاک کن عقب و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه ای، رادار پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ای بی دی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، سیستم پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، نور بالا و پایین اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس صندلی کودک و… قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا