ژیجی ال۷؛ برند جوان با سدان پرچمدار قدرتمند ظاهر می شود (+عکس)

کابین ژیجی ال۷ یک سوئیت لوکس ۵ ستاره و کاملا فناورانه است. پوشش مخملی به خوبی با نمایشگرهای مختلف هماهنگ شده است!

موبنا آی ام موتورز که با نام ژیجی موتورز نیز شناسایی می شود، یک خودروساز چینی در حوزه محصولات الکتریکی است که از همکاری سایک، گروه علی بابا و ژانگ جیانگ های-تک شکل گرفته است. نام IM مخفف “Intelligence in Motion” است.

این برند فعالیت خود را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در شانگهای قرار دارد. ۵۴ درصد سهم کمپانی در اختیار سایک موتور، ۱۸ درصد در اختیار علی بابا و ۱۸ درصد نیز مربوط به ژانگ جیانگ های-تک می شود.

L7 نام سدان جدید این کمپانی است که مدل ۲۰۲۲ آن در بازار چین از ۵۳۸۴۰ تا ۵۹۶۸۰ دلار قیمت دارد.

ژیجی ال7؛ از این خودروی ساخت چین لذت ببرید!/ برند جوان با سدان پرچمدار قدرتمند ظاهر می شود(+عکس)

سدان ال۷ به مدت ۸ سال یا ۲۴۰ هزار کیلومتر توسط آی  ام موتورز گارانتی می شود.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۰۹۸ میلیمتر در طول، ۱۹۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۸۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۳۱۰۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو نیز ۲۲۹۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

ژیجی ال۷

در بخش پیشرانه از دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۴۲۵ کیلووات یا ۵۷۰ اسب بخار استفاده شده و گشتاور نیز برابر با ۷۲۵ نیوتن متر است.

انرژی مورد نیاز پیشرانه ژیجی ال۷ از باتری لیتیمی ۹۳ کیلووات ساعت تامین می شود که برد حرکتی ۶۱۵ کیلومتر را در اختیار خودرو قرار خواهد داد.

بیشینه سرعت برابر با ۲۰۰ کیلومتر برساعت و شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر نیز ۳.۸۷ ثانیه گزارش شده است.

در بخش جعبه دنده نمونه تک سرعته با قابلیت پشتیبانی از سامانه تمام چرخ محرک الکتریکی نصب شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۹ و ۲۰ اینچی ارائه می شوند.

کابین ژیجی ال۷ یک سوئیت لوکس ۵ ستاره و کاملا فناورانه است. پوشش مخملی به خوبی با نمایشگرهای مختلف هماهنگ شده است! نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر به همراه دو نمایشگر دیگر در قابی یکپارچه تا مقابل سرنشین صندلی جلو امتداد یافته است. یک نمایشگر تبلتی بسیار بزرگ نیز ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی در نظر گرفته شده که یک ردیف پایین تر و در قسمت میانی کنسول مشاهده می شود.

ژیجی ال7؛ از این خودروی ساخت چین لذت ببرید!/ برند جوان با سدان پرچمدار قدرتمند ظاهر می شود(+عکس)

از دیگر امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، دکمه های لمسی تنظیمات قسمت های مختلف، درب صندوق عقب الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی داخلی با ۲۵۶ رنگ، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، یو اس بی تایپ-سی، پشتیبانی از فرمان های صوتی، تنظیم الکتریکی صندلی ها به همراه حافظه، استراحتگاه دست هر دو ردیف، تنظیم فرمان الکتریکی به همراه حافظه، پاور ویندوز هر دو ردیف، اسکای روف غیر بازشونده پانورامیک، آینه های الکتریکی با تاشوی خودکار/ حافظه/ گرم کن/ ریورز، سنسور باران و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، ای بی اس، ای بی دی، نشانگر فشار باد لاستیک، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، ایزوفیکس صندلی کودک، ترمز پارک اتوماتیک، نور بالا و پایین تطبیقی، ایربگ کامل و… قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا