بسته‌های اینترنتی و ترکیبی همراه‌اول برای زائران اربعین به صرفه‌تر از همه اپراتورهاست

اپراتورهای موبایل ایران مطابق با سنوات قبل به‌مناسبت فرارسیدن ایام عزیمت ایرانیان به عراق جهت شرکت در راهپیمایی اربعین، بسته‌های تخفیف‌دار و ظرفیت‌های ویژه زیرساختی تدارک دیده‌اند که قیاس این تعرفه‌ها در تصمیم بهتر و مقرون‌به صرفه از سوی زائران اهمیت دارد.

موبنا – بررسی تعرفه‌های ارایه شده از سوی همراه‌اول و ایرانسل در بخش نرخ تماس‌ها و پیامک نشان می‌دهد که تفاوتی میان این تعرفه‌ها توسط دو اپراتور اصلی کشور وجود ندارد.
به این ترتیب که با اعمال تخفیف‌های ویژه این ایام برای زائران، هر دقیقه تماس صوتی با ایران، ۹۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران، ۶۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق، ۴۰۰۰ تومان، ارسال هر پیامک، ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه، ۵۰۰ تومان در هر ۲ اپراتور تعرفه‌گذاری شده است.
اما با توجه به نیاز اکثر زائران به اینترنت، تعرفه‌های این بخش در بسته‌های تعریف و ارایه شده از سوی اپراتورها اهمیت بیشتری دارد.
در این خصوص اپراتور ایرانسل دو بسته اینترنت در اختیار زائران گذاشته است که این بسته‌ها، شامل بسته ۶۰۰ مگابایتی و یک گیگابایتی هستند که با اعتبار هفت روز و با قیمت به ترتیب، ۲۵۰هزار تومان و ۳۹۰هزار تومان، ارایه شده‌اند.
اما اپراتور اول و بزرگ‌تر ایران، یعنی همراه اول در این بخش، به شکلی مشهود، بسته‌ها و تعرفه‌های بهتر و مقرون‌ به صرفه‌تری ارایه داده است.
بر این اساس شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با تعریف و طراحی «دو بسته رومینگ ویژه اربعین»، سطح میزبانی خود از مشترکان حاضر در این رویداد بزرگ را بالاتر برده است؛ به صورتی که مشترکان به اندازه مصرف خود می‌توانند یکی از دو بسته ۷ روزه «نامحدود» یا «اقتصادی زائر» را انتخاب کنند.
بسته ویژه «دیتای نامحدود» شامل اینترنت نامحدود با سیاست مصرف منصفانه به همراه ۲۵۰ پیامک هدیه و ۲۵ دقیقه مکالمه هدیه با قیمت ۳۵۰ هزار تومان ارایه شده است.

بسته‌های اینترنتی و ترکیبی همراه‌اول برای زائران اربعین به صرفه‌تر از همه اپراتورهاست
بسته «اقتصادی زائر» نیز با ۱۵۰مگابایت دیتای رومینگ عراق به همراه ۵۰ پیامک هدیه و ۱۰ دقیقه مکالمه هدیه به قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه شده که امکان خرید و هدیه به مشترک حاضر در عراق حتی از ایران نیز فراهم شده است.
به این ترتیب همراه اول در کنار بسته‌های ویژه دیتای ارایه شده، پیشنهادات قابل ملاحظه‌ای برای استفاده از پیامک و مکالمه رایگان نیز ارایه داده است.
به عبارت دیگر استفاده از بسته‌های همراه‌ اول در قیاس با بسته‌های ایرانسل، از مزیت، تعرفه و امکانات بیشتری برخوردار است و به همین جهت زائران اربعین می‌توانند بسته به نیاز و شرایط خود، یکی از بسته‌های مقرون به صرفه همراه اول را تهیه و استفاده کنند.
بر این اساس تمامی‌زائران می‌توانند از ۱۳ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از قیمت های تخفیفی و بسته های مقرون به صرفه همراه اول در خاک عراق بهره مند شوند.
اما برای بهره مندی از امکانات رومینگ بین الملل اپراتور اول حتما نیاز است تا زائران حسینی پیش از خروج از کشور با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۰ مربع» یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن «همراه من» از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل کنند.
زائران برای خریداری بسته رومینگ نیز می‌توانند از سه روش درگاه جامع خدمات همراه اول در راهپیمایی اربعین «ستاره ۱ مربع»، «مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول» یا «اپلیکیشن همراه من» اقدام کنند.
همچنین به منظور آسایش زائران همراه اولی، کلیه خدمات ارتباطی این اپراتور برای اربعین در درگاه «ستاره ۱ ستاره ۴۰ مربع» نیز فراهم شده است.
همراه اول از کلیه مشترکان خود که قصد سفر به عراق را دارند درخواست کرده که اطلاعات لازم در خصوص تعرفه های اربعین را فقط از صفحه ویژه اربعین پرتال این اپراتور به نشانی mci.ir/arbaen دریافت کنند.

 منبع: آی تی آنالیز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا