مسافران هتل بین المللی ارغوان مشهد

هتل بین المللی ارغوان مشهد یکی از جدیدترین هتل‌های مشهد و ایران بوده که در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است. با توجه به ساخت جدید این هتل، جدیدترین طرح‌ها و امکانات رفاهی در هتل ارغوان به کار رفته تا میزان رضایت مهمانان به حداکثر مقدار خود برسد.

در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با هتل بین المللی ارغوان مشهد و امکانات و خدمات آن آشنا شویم، از این رو اگر قصد سفر به مشهد مقدس و رزرو هتل دارید، خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

امکانات هتل بین المللی ارغوان مشهد

هتل بین المللی ارغوان مشهد یک هتل ۴ ستاره است که در ۱۳ طبقه ساخته شده و تعداد ۱۰۷ واحد اقامتی دارد. یکی از ویژگی‌های بارز این هتل دکوراسیون داخلی زیبای آن است که به سبکی مدرن و بسیار شیک انجام شده است. لابی آن دارای ظرفیت ۵۵ نفر بوده و با مبلمانی بسیار شیک و راحت پذیرایی مهمانان عزیز است.

هتل ارغوان همچنین یک سالن همایش بسیار پیشرفته دارد که شما می‌توانید همایش‌های کاری خود را در بالاترین سطح کیفیت در آن برگزار کنید. از دیگر خدمات ارائه شده در هتل بین المللی ارغوان مشهد می‌توان به خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات باربری، خدمات تور، صرافی، فروشگاه، آتلیه، کافی نت، اتاق چمدان و امکانات دیگر اشاره کرد.

اتاق‌های هتل بین المللی ارغوان مشهد

همان طور که در بالا نیز اشاره شد هتل بین المللی ارغوان ۱۰۷ واحد اقامتی مختلف دارد که شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در این هتل خدمات مربوط به ماه عسل نیز به مسافران ارائه می‌شود تا بتوانید شیرینی اولین سفر مشترک خود را چند برابر کنید. در این هتل می‌توانید از میان اتاق‌‌های دبل دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل لوکس، سوئیت سه نفره یک خوابه، سوئیت دو خوابه سه نفره، سوئیت سه خوابه پنج نفره و سوئیت سه خوابه پنج نفره محل اقامت خود را انتخاب کنید.

در هر اتاق و سوئیت تمامی امکانات مورد نیاز یک اقامت عالی و راحت در نظر گرفته شده است. امکاناتی از قبیل مبلمان راحت، پاور سوئیچ، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، میز تحریر، روم سرویس و صندوق امانات در نظر گرفته شده است. در صورتی که علاوه بر موارد گفته شده به خدمات دیگری نیز نیاز داشتید، کافی است با پذیرش هتل تماس گرفته و خواسته خود را مطرح کنید. درخواست شما در زمان کوتاهی اجرا خواهد شد.

مسافران هتل بین المللی ارغوان مشهد

رستوران و کافی شاپ هتب بین المللی ارغوان مشهد

در این هتل ۴ ستاره برای آن که تمامی افراد با ذائقه‌ها و سلیقه‌های مختلف بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش بدهند، یک رستوران و یک کافی شاپ برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران این هتل در طبقه دوم ساختمان واقع شده و ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر مسافر را دارد.

در کافی شاپ این هتل نیز که دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا دارد، می‌توانید خودتان را به یک نوشیدنی سرد و یا گرم خوشمزه دعوت کنید. تمامی پرسنل و کادر رستوران و کافی شاپ از افراد حرفه‌ای و با تجربه انتخاب شده‌اند و از مواد غذایی تازه و با کیفیت برای تهیه غذا استفاده می‌شود. در هتل بین المللی ارغوان مشهد همچنین یک رستوران روف گاردن زیبا وجود دارد که شما می‌توانید در کنار چشیدن طعم یک غذای خوشمزه از یک چشم انداز زیبا و هوای مطبوع لذت ببرید.

این مطلب را هم بخوانید: آداب ویژه سفر هوایی!

آدرس هتل بین المللی ارغوان مشهد

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل موقعیت مکانی خوب آن و دسترسی راحت به حرم مطهر، مراکز خرید و مکان‌های گردشگری شهر است. این هتل در بلوار امیرالمونین واقع شده و تنها ۱ کیلومتر با حرم فاصله دارد. از این رو شما می‌توانید با پای پیاده ظرف چند دقیقه خودتان را به حرم برسانید.

مسافران هتل بین المللی ارغوان مشهد

هزینه اقامت در هتل ارغوان چقدر است؟

برای رزرو هتل در مشهد مانند هر هتل دیگر هزینه اقامت در هتل بین المللی ارغوان مشهد با توجه به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. در هر اتاق و سوئیت شما می‌توانید از قابلیت یک نفر اضافه استفاده کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز شده و تا حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. بیشتری هزینه مربوط به سوئیت‌های ۳ خوابه مشرف به حرم است.

قوانین اقامت مسافران در هتل

در هتل بین المللی ارغوان مشهد زوج‌ها تنها می‎توانند با سند رسمی ازدواج اتاق رزرو کنند و به زوج‌های همراه با صیغه نامه اجازه اقامت داده نمی‌شود. بانوان مجرد در صورت داشتن مدارک شناسایی محدودیتی برای پذیرش در هتل ندارند. ساعت تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است و ساعت ۱۴ اتاق‌ها به مهمانان تحویل داده می‌شود. این زمان برای نظافت اتاق بعد از مهمانان قبلی است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است و برای کودکان ۲ تا ۶ سال به شرط عدم استفاده از سرویس، هزینه نیم بها محاسبه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا