فروش گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی ۲ برابر افزایش یافته است

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ هم‌اکنون در ۳۶ کشور اروپایی قابل دسترس بوده و موفقیت قابل‌توجهی را برای غول کره‌ای به ارمغان آورده‌اند.

موبنا – در واقع فروش این ۲ مدل در بازار اروپا نسبت به هندست‌های سال گذشته یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ دو برابر شده است. بنجامین براون؛ مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در اروپا به این موضوع اشاره نموده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که سامسونگ در ازای فروش هر ۴ دستگاه گوشی گلکسی زد فولد ۴، ۶ دستگاه گلکسی زد فلیپ ۴ را به فروش می‌رساند. این موضوع نشان می‌دهد که سری گلکسی زد فلیپ کماکان از محبوبیت بیش‌تری در میان مشتریان برخوردار است. با این‌حال سهم سری گلکسی زد فولد نیز افزایش یافته است؛ چرا که پیش از این نسبت فروش سری گلکسی زد فولد به گلکسی زد فلیپ معادل ۳ به ۷ بود.

محبوبیت بالاتر گلکسی زد فلیپ ۴ در میان خریداران امری کاملا طبیعی است؛ زیرا این هندست در مقایسه با گلکسی زد فولد ۴ تقریبا ۱۰۰۰ یورو ارزان‌‌تر است. سامسونگ در گلکسی زد فلیپ ۴ از باتری بزرگ‌تر، فناوری شارژ سریع‌‌تر و دوربین‌های بهتری بهره گرفته و از سوی دیگر در گلکسی زد فولد ۴ نیز از دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو جدید استفاده کرده است. همچنین طراحی و کیفیت نمایشگرهای هندست‌های جدید در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی ارتقاء یافته است.

 منبع: آی تی رسان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا