سامسونگ در تبلیغ جدید خود اپل و سری آی‌فون ۱۴ را مورد تمسخر قرار داد

سامسونگ در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خود، شرکت اپل را مورد تمسخر قرار داده است. این در حالیست که اپل کمتر از یک هفته دیگر از مدل‌های جدید آی‌فون‌های پرچم‌دار خود رونمایی خواهد کرد. سامسونگ در این محتوای تبلیغاتی، غول کوپرتینویی را به‌دلیل عدم ارائه خلاقیت در گوشی‌های سری آی‌فون ۱۴ مورد حمله قرار داده است.

موبنا – غول کره‌ای در اعلامیه تبلیغاتی خود از یک اصطلاح معروف بهره گرفته و از کاربران درخواست می‌کند تا برای رونمایی از آی‌فون‌‌های نسل بعدی اپل آماده شوند. با این‌حال سامسونگ به قابلیت‌های کلیدی اسمارت‌فون‌های گلکسی S22 اولترا و گلکسی زد فلیپ ۴ اشاره نموده و ادعا می‌کند که این گجت‌ها در جایگاهی برتر از هندست‌های آینده اپل قرار دارند.

سامسونگ به‌دلیل عدم وجود نوآوری در سری آی‌فون ۱۴، شرکت اپل را مورد تمسخر قرار داد

این ویدیوی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای، کاربران آی‌فون‌ را مورد تمسخر قرار داده و ادعا می‌کند که کاربران با عدم انتخاب اسمارت‌فون‌های سامسونگ مجهز به مشخصات برتر، شانس استفاده از تمامی پیشرفت‌های خارق‌العاده فعلی را از دست می‌دهند.

سامسونگ در بخشی از این ویدیو ادعا می‌کند که گلکسی S22 اولترا باکیفیت‌ترین گوشی دوربین‌دار موجود در بازار محسوب می‌شود. بنابراین مالکان آی‌فون‌ قادر به ثبت تصاویر با بهترین کیفیت ممکن نخواهند بود. بعلاوه در این ویدیو اعلام شده که دوربین پرچم‌دار سامسونگ قادر به عکس‌برداری از ماه با بهترین روشنایی ممکن بوده و بیش‌ترین تعداد لایک در رسانه‌های اجتماعی را به خود اختصاص می‌دهند؛ در حالی‌که این موضوع برای تصاویر به ثبت رسیده توسط آی‌فون‌ صادق نیست.

سامسونگ در تبلیغ جدید خود اپل و سری آی‌فون 14 را مورد تمسخر قرار داد

این آگهی تجاری به مقوله نوآوری اشاره نموده و در عین‌حال اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ ۴ را به معرض نمایش می‌گذارد. همچنین این کلیپ با پین کردن آی‌فون‌ جدید به پایان می‌رسد. غول کره‌ای در انتها ادعا می‌کند که تمامی این نوآوری‌ها از قبل قابل دسترس بوده و در دستگاه‌های سامسونگی موجود هستند؛ در حالی‌که امکانات مورد اشاره برای دستگاه‌های اپلی در آینده‌ای نزدیک قابل دسترس نخواهند بود.

 

 

گوشی‌های پرچم‌دار سری آی‌فون‌ ۱۴ اپل در روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. بر اساس شایعات، مدل‌های پرو مجهز به پردازنده جدید A16 Bionic خواهند بود؛ در حالی‌که سایر مدل‌ها همانند گوشی‌های خانواده آی‌فون‌ ۱۳ از تراشه A15 Bionic استفاده خواهند کرد. مدل‌های غیر پرو سری آی‌فون ۱۴ مجهز به نمایشگرهایی با طراحی معمول ناچ‌دار خواهند بود؛ در حالی‌که مدل‌های آی‌فون‌ ۱۴ پرو و آی‌فون ۱۴ پرو مکس مجهز به حفره‌های کروی و بیضی‌شکل کوچک خواهند بود. ظاهرا این هندست‌ها از سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. بعلاوه فناوری شارژ سریع در برخی مدل‌ها قابل دسترس خواهد بود.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا