خرید کلوچه سنتی زعفرانی اصفهان

کلوچه های خرمایی در سیستان و بلوچستان از شیرینیهای مخصوص ایام عید است و مردم این استان، علی الخصوص در شهر زابل شروع پخت این شیرینی محلی را در اواخر اسفند ماه شروع می کنند تا برای ایام عید آماده باشد.

حتما تا بحال نام پادرازی را شنیده اید، پادرازی شیرینی معروف و محبوب استان قزوین است که بازار خرید و فروش خوبی در شهر مشهد نیز دارد، این شیرینی هم مثل کلمپه خرمایی زابلی برای ایام عید نوروز تهیه و تدارک دیده می شود. استان قزوین مهد شیرینی های سنتی ایران است و نان چرخی، باقلوا، شیرینی اتابکی و غیره تنها تعدادی از آنها می باشد. اگر به استان کرمان سفر کردید اصلا کلوچه کلمچه را از دست ندهید، داخل این کلوچه از خرمای خود نخلستانهای کرمان و هل سائیده پر شده  است و در کنار آن بافت نرم خمیر کلوچه یک ترکیب بی نظیر را می سازد.

اگر شما هم در خیل عظیم طرفداران این کلوچه سنتی خوشمزه هستید، می توانید به سبزوار سفر کنید و خرید کلوچه سنتی  را از مبدا تولید این کلوچه های دارچینی انجام دهید. اما در صورتی که تمایل داشته باشید خودتان در منزل هم می توانید آن را بپزید و در کنار خانواده نوش جان کنید. برای پخت کلوچه سنتی دارچینی به یک سری مواد اولیه نیاز داریم که ما در این آموزش مقیاس مواد را برای ۴ نفر در نظر می گیریم، موارد لازم شامل: ۲ قاشق مربا خوری کرم تار تار (پف دهنده)، ۲.۵ تا ۳ لیوان آرد، ۱ قاشق مربا خوری جوش شیرین، ۲ لیوان شکر، ۱ قالب کره ۲۰۰ گرمی، ۲ قاشق مربا خوری دارچین و ۲ عدد تخم مرغ می باشد. طرز تهیه کلوچه به این شکل است که ابتدا جوش شیرین و آرد را با هم مخلوط کرده و سه بار الک می کنیم، بعد از آن کرم تار تار را به ترکیب شکر و بیکینگ پودر اضافه کرده و خوب هم می زنیم.

فروش کلوچه زعفرانی

یکی از انواع شیرینیهای خوش طعم، کلوچه است که با آرد گندم و شکر تهیه می شود و یکی از تنقلات مفید برای کودکان و بزرگسالان می باشد که در انواع مختلفی از جمله سنتی و زعفرانی وجود دارد که خرید و فروش آن در این سایت با قیمت مناسبی انجام می شود. کلوچه به عنوان یک میان وعده بسیار مفید و مقوی به حساب می آید که در دسته نانها و مواد غذایی پخته محسوب می شود و مواد اصلی آن آرد می باشد که علاوه بر آن از مواد دیگری همچون تخم مرغ، شکر، روغن و شیر استفاده می کنند. این خوراکی خوشمزه در انواع بسیار متفاوت و طعمهای مختلفی وجود دارد که بعضی از خانومهای خانه دار ترجیح می دهند خودشان آن را در منزل بپزند.

خرید کلوچه سنتی زعفرانی اصفهان

اگر می خواهید از میهمانان خود به خوبی پذیرایی کنید، بهترین گزینه استفاده از کلوچه سنتی زعفرانی است. عده زیادی این شیرینی را خودشان در منزل می پزند، اما اگر وقت انجام این کار را ندارید، این سایت محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رساند. طرز تهیه کلوچه زعفرانی همانند کلوچه سنتی است که در مطالب قبلی بیان کردیم با این تفاوت که در ترکیب این کلوچه از زعفران استفاده شده است که عطر و طعم فوق العاده ای به کلوچه می بخشد و همان طور که همه می دانید، زعفران دارای خواص زیادی است که باعث می شود تا کلوچه پخته شده به شیرینی ای مقوی و پر خاصیت تبدیل شود.

کلوچه سنتی دارچینی اصفهان

در اصفهان زندگی کنید یا هر شهر دیگری فرقی نمی کند شما تا وعده غذایی بعدی نیاز به یک میان وعده مفید بنام کلوچه دارید تا علاوه بر اینکه رفع گرسنگی کند مقوی نیز باشد. کلوچه سنتی دارچینی به عنوان یک میان وعده کامل و با کیفیت می تواند بهترین انتخاب شما باشد. ممکن است شما میلی به خوردن محصولات میان وعده ای نشان ندهید زیرا ممکن است که باعث اضافه وزن شما شود و یا با توجه به اینکه محصولات بسیاری از کیفیتی پایین برخوردار اند و شما دیگر نمی توانید نسبت به کیفیت محصول اعتماد کنید. اما کیفیت این محصول به گونه ای است که با ترکیباتی که دارد علاوه بر اینکه طعمی بی نظیر دارد تضمین کننده سلامت شما است. میان وعده ها یکی از مهم ترین بخش های روزانه ما را تشکیل می دهند.

خرید کلوچه سنتی زعفرانی اصفهان

یکی از انواع کلوچه ها کلوچه سنتی دارچینی است  که حتما با حلوا ارده میل کنید که مانند هر شیرینی دیگری از ترکیبات اصلی گندم، آرد و روغن تهیه شده است. مواد این محصول همانند تمام کلوچه سنتی اصفهان یا هر شهر دیگری دارای مواد اولیه یکسان است با این تفاوت که در کلوچه سنتی گیاه دارچینی وجود دارد که آن را بسیار خوش طعم نموده است و علاوه بر آن اسانس و افزودنی نیز در آن به کار نرفته است. برای دریافت انرژی روزانه به یک میان وعده مفید نیاز دارید که در عین مقوی بودن شما را از انرژی زیادی برخوردار کند و درعین حال از حجم کمی برخوردار باشد. ممکن است قصد خرید یک میان وعده با کیفیت و مرغوب را داشته باشد و با توجه به نقشی که این محصول در سلامت بدن دارد آن را در کشورهای خارجی خواستار باشید. اما باید گفت محصولاتی چون کلوچه سنتی دارچینی، قاووت که در داخل تولید می شود با توجه به اینکه داخل آن هیچ گونه مواد افزونی، به کار نرفته است از نظر کیفیت و قیمت بهترین انتخاب برای میان وعده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا