دانگ فنگ با منگشی ام-ترین همه را غافلگیر کرد! (+عکس)

یک پیشرانه کلاس EREV نیز در نظر گرفته شده که تفاوتش با مدل الکتریکی خالص به حضور یک ژانراتور داخلی و افزایش برد حرکتی آن مربوط می شود. در تریم EREV برد حرکتی خودرو از یک باتری ۶۵.۸۸ کیلووات ساعت برابر ۸۰۰ کیلومتر خواهد بود.

موبنا منگشی خانواده ای از محصولات دانگ فنگ است که به خودروهای آفرودی ۴×۴ اختصاص دارد. همانطور که مشاهده می کنید، مدل های اولیه منگشی براساس پلتفرم هامر اچ۱ توسعه یافتند اما در ادامه استقلال بیشتری را در طراحی به نمایش گذاشته است.

نمونه کلاسیک

دانگ فنگ منگشی

نمونه کلاسیک

دانگ فنگ منگشی

اکنون دو خودرو مفهومی جدید از منگشی ام-ترین معرفی شده که تفاوت زیادی با دیگر محصولات چینی دارد. این پلتفرم الکتریکی در ۲ مدل پیکاپ و کراس اوور معرفی شده است.

دانگ فنگ منگشی ام-ترین کراس اوور

دانگ فنگ منگشی ام-ترین پیکاپ

پیشرانه الکتریکی منگشی حدود ۱۰۷۰ اسب بخار  خروجی دارد و انرژی خود را از بسته باتری ۱۴۰ کیلووات ساعت تامین می کند که برد حرکتتی ۵۰۰ کیلومتر را نیز فراهم خواهد کرد. شاخص صفر تا ۱۰۰ زیر ۵ ثانیه محاسبه شده البته به عدد دقیق آن اشاره ای نشده است.

یک پیشرانه کلاس EREV نیز برای این مفهومی ها در نظر گرفته شده که تفاوتش با مدل الکتریکی خالص به حضور یک ژانراتور داخلی و افزایش برد حرکتی آن مربوط می شود. در تریم EREV برد حرکتی خودرو از یک باتری ۶۵.۸۸ کیلووات ساعت برابر ۸۰۰ کیلومتر خواهد بود.

براساس اعلام مقامات دانگ فنگ، این خودروهای جدید در سال ۲۰۲۳ وارد بازار چین خواهند شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا