دیوار دفاعی ربات‌ها مقابل بازیکنان رئال مادرید! (+فیلم)

بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید از یک فناوری جدید و جالب استفاده می‌کنند که گویی از آینده آمده است. این فناوری یک دیوار دفاعی متحرک برای ضربه آزاد را شبیه‌سازی می‌کند.

موبنا – به گزارش اسپورت، همانطور که در فیلم زیر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که امکان تنظیم ارتفاع فرد به فرد این ربات‌ها توسط بازیکنان وجود دارد و این بدان معناست که می‌توان این سیستم را بر اساس قد حریفان تنظیم کرد تا بازیکنان برای مقابله با آن‌ها بهتر آماده شوند.

بنابراین، برای مثال، قبل از بازی با بارسلونا، بازیکنان رئال مادرید می‌توانند با مانکن‌هایی که قدی مشابه ژول کونده یا آندریاس کریستنسن دارند، تمرین کنند.

در مجموع شش مانکن در اندازه واقعی وجود دارد، اما می‌توان هر کدام از آن‌ها را حذف کرد. همانطور که در فیلم منتشر شده دیده می‌شود، لوکا مودریچ موفق شد در مقابل دیوار دفاعی متشکل از پنج ربات، ضربه کات‌داری را به سمت دروازه بزند در حالی که تونی کروس با ضربه‌ای مستقیم دروازه را گشود.

مانکن‌ها پس از ضربه به صورت هماهنگ به سمت بالا می پرند. به نظر می‌رسد که آن‌ها با استفاده از یک صفحه کنترل بر روی تبلت کار می‌کنند و اپراتور می‌تواند تنظیمات مختلفی برای هر یک از مانکن‌ها انتخاب کند و پریدن و میزان بالا رفتن آن‌ها را تنظیم کند.

تمرین با این فناوری جدید به ثمر نشسته است زیرا رئال مادرید در سه بازی اول خود در لالیگا تاکنون دو گل از ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز به این ویدئو واکنش نشان داده‌اند.

یکی از کاربران می‌گوید: تجهیزات تمرینی فوتبال از چند مخروط و چند نردبان فاصله زیادی گرفته است. این یک فناوری باورنکردنی است که توسط رئال مادرید استفاده می‌شود.

در حالی که کاربر دیگری اظهار داشت: راهپیمایی ربات‌ها. اکنون آنها از ضربات آزاد دفاع می‌کنند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا