دستگاه ShoeCare ال جی بوی بد کفش‌ها را با بخار از بین می‌برد (+عکس)

ال جی دو محصول جدید سری Styler را در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ معرفی کرد که یکی از آن‌ها قفسه‌ی مدرن و جذابی برای کفش است و دیگری بوی بد کفش‌ها را از بین می‌برد.

موبنا –ال جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ قفسه‌ی جدیدی برای کفش‌های ورزشی معرفی کرده که LG Styler ShoeCase نام دارد و می‌تواند کفش‌های شما را دربرابر رطوبت و نور فرابنفش در امان نگه دارد. ال جی به شما امکان می‌دهد چهار مورد از این جعبه‌های ویژه را در بالای هم قرار دهید تا به نوعی قفسه‌ی مدرن دسترسی پیدا کنید.

هر جعبه پنلی شیشه‌ای دارد و در داخل آن از یک صفحه‌ی گردان استفاده می‌شود تا بتوانید کفش را از بهترین زاویه‌ی ممکن ببینید.

قفسه کفش و دستگاه تمیزکننده کفش ال جی Styler ShoeCare در اتاق

ال جی همچنین دستگاه جدیدی به نام Styler ShoeCare معرفی کرده است که بوی بد کفش‌ها را از بین می‌برد. این شرکت سال‌ها است محصولاتی در قالب خانواده‌ی Styler می‌سازد که وظیفه‌ی تمیز کردن لباس‌ها را برعهده دارند.

ال جی چند سال پیش کمدی برای لباس معرفی کرد که با بهره‌گیری از بخار، لباس را تمیز می‌کند. این شرکت اساساً فناوری استفاده‌شده در آن کمد را وارد قفسه‌ی کفش کرده است. ال جی می‌گوید این قفسه‌ی جدید برای تمیز کردن کفش از فناوری TrueSteam استفاده می‌کند.

دستگاه تمیزکننده کفش ال جی Styler ShoeCare در کنار قفسه کفش ShoeCase

براساس گزارش ورج، Styler ShoeCare مجهز به چند نازل متحرک است که چهار جفت کفش را هم‌زمان خشک می‌کنند و امکان تنظیم ارتفاع آن‌ها وجود دارد. کل این فرایند حدوداً ۳۷ دقیقه طول می‌کشد و صدای ۳۵ دسی‌بل (در حد زمزمه) تولید می‌شود.

اپلیکیشن LG ThinQ به شما امکان می‌دهد قفسه‌ی Styler ShoeCase و دستگاه Styler ShoeCare را از راه دور کنترل کنید. ال جی می‌گوید در همکاری با چند برند حوزه‌ی لایف‌استایل قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد.

فعلاً به قیمت و تاریخ عرضه‌ی محصولات جدید سری Styler اشاره نشده است.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا