قیمت کاشی استخری ارس البرز

برای نماکاری انواع حوضچه ها از کاشی استخری طلایی استفاده می کنند زیرا دارای طرح منحصر به فردی می باشد که نور روی آن به خوبی منعکس می شود.

این محصول مخصوص مکانهایی که معمولا در فضای باز یا دارای سقف بلند مانند سالنهایی که در آن تعبیه شده اند می باشد تا در برابر تابش مستقیم نور خورشید به خصوص هنگام ظهر سبب جذب گرما و تغییر حالت نشوند و همچنین رنگ خود را به مدت طولانی ثابت نگه دارند. یکی از محصولات پر مصرف در ساخت منازل مسکونی کاشی استخری می باشد که در انواع کارخانه ها تولید می شود.

لازم به ذکر است تولیدکنندگان برای مشتریان خود قیمت کاشی استخری اصفهان را بسته به نوع جنس آن متفاوت عرضه می کنند.

در خرید این محصول کافی است یک لیوان آب روی آن سرازیر کنید اگر لیز بخورد و به داخل آن نفوذ نکند می توان گفت دارای کیفیت بالایی می باشد که بهتر است به طرح مربعی شکل بسته به متراژ محیط خود انتخاب کنید به طور مثال در فضاهای بزرگ از این محصول دارای سایز متناسب با آن تهیه کنید تا دیزاین آن بعد از نصب شیک جلوه نماید.

در فصل زمستان که هوا بسیار سرد می باشد این محصول گزینه بسیار مناسبی برای حوضچه ها می باشد زیرا دارای بافت مقاومی در برابر نفوذ دمای بالا به داخل خود می باشد و مدت زمان طولانی هوا را در خود حفظ نمی کند به همین علت است که مانع از یخ زدگی کف و دیواره های محیط مورد نظر می شود و همچنین مانع از ترک برداشتن سطح خود می شود.

کاشی استخری ارس

شرکت کاشی ارس که  از سال ۱۳۸۲  فعالیت خود را آغاز کرد توانست تاکنون انواع کاشی های استخری ارس  ضد آب ضخیم و معمولی را تولید و به بهره برداری رساند این شرکت توانسته بعد از گذشت حدود ۱۹ سال از فعالیت مستمر و تلاش کارگران زحمتکش خود انواع نمونه های کاشی ارس را با کیفیت و ابعاد و تنوع زیاد عرضه کند و نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب نماید. این نوع کاشی نیز در ابعاد، سایزها و طرح های گوناگونی برای سلیقه مختلف تولید شده است. این  کاشی و سرامیک ها بر اساس نحوه تولید و ساخت شان به دسته های مختلفی طبقه بندی خواهند شد.

قیمت کاشی استخری ارس البرز

برای معرفی کاشی استخری ارس باید بگوییم که کاشی استخری ارس یکی از بهترین و قدیمی ترین کاشی موجود در بازار است و شرکت انواع مختلف این کاشی را در اندازه های مختلف تولید کرده است. کاشی دیواری، سرامیک کف، پرسلان و غیره نیز از جمله تولیدات این شرکت می باشد. کاشی ارس با بهره مندی از تکنولوژی به روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی محصولات خود را عرضه می کند و بخاطر داشتن ماشین آلات پیشرفته و مدرن قادر به تولید کاشی های با کیفیت در انواع سایز ها و ابعاد گوناگون است.

این محصول مخصوص مکانهایی که معمولا در فضای باز یا دارای سقف بلند مانند سالنهایی که در آن تعبیه شده اند می باشد تا در برابر تابش مستقیم نور خورشید به خصوص هنگام ظهر سبب جذب گرما و تغییر حالت نشوند و همچنین رنگ خود را به مدت طولانی ثابت نگه دارند.

کاشی استخری البرز

یکی از راه های حفظ سلامت بدن، زیبایی پوست و سلامت قلب و مفاصل آب درمانی است که اگر کاشی استخری نامناسب باشد قضیه برعکس می شود و شما با به کارگیری کاشی مناسب از جمله البرز نه تنها به درمانی موثر دست یافته اید بلکه با ایجاد محیطی لوکس و دنج به آرامش خود نیز کمک بزرگی کرده اید. کاشی استخر غیر متخلخل است و با یک لعاب فرموله شده مخصوص پوشیده شده است که از ترک خوردن و رنگ پریدگی آن جلوگیری می کند. لعاب مخصوص کاشی استخر را نیز در برابر آب مقاوم کرده و به راحتی تمیز می شود.

قیمت کاشی استخری ارس البرز

بعد از یک روز کاری سخت و یا شاید برای تفریح و لذت، آب تنی در استخر ایده ای عالی باشد اما باید به مصالح و نحوه قرار گیری آنها توجه ویژه کرد و کاشی استخری البرز که با قالبهای فوق العاده خاص و نیز خواص لعاب دار بودن خود توانسته است هم رضایت مشتریان داخلی و هم خارجی را جلب کند، یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن استخری لاکچری است.

از جمله دلایل پر فروش بودن آنها، تولید بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا و داشتن طرحهاای بسیار زیبا می باشد که منتبطق بر استانداردهای اروپایی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا