سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۴ پرو رونمایی کرد

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو یک دستگاه مقاوم و جان سخت است که مجموعه‌ای از مشخصات قابل توجه را در خود جای داده است.

موبنا –سامسونگ امروز علاوه بر گوشی جدید گلکسی A04s از تبلت مقاوم و جان سخت جدیدی با نام «گلکسی تب اکتیو ۴ پرو» (Galaxy Tab Active4 Pro) نیز رونمایی کرد که قدرت، امنیت و دوام بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌کند. در ادامه مشخصات این دستگاه را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

مشخصات گلکسی تب اکتیو ۴ پرو

سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد

تبلت جدید سامسونگ از نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی TFT LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد که توسط یک لایه گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌شود. همچنین در داخل از یک پردازنده هشت هسته‌ای ۶ نانومتری استفاده شده که هرچند به نام دقیق آن اشاره‌ای نشده است، اما طبق اطلاعات کنسول گوگل پلی، اسنپدراگون ۷۷۸G است.

پیکربندی‌های مختلف دستگاه شامل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود که با وجود پشتیبانی از کارت microSD می‌توان حافظه داخلی دستگاه را حداکثر تا ۱ ترابایت افزایش داد.

روی پنل پشتی دستگاه از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در بالای نمایشگر آن از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده شده است.

از دیگر مشخصات قابل توجه گلکسی تب اکتیو ۴ پرو می‌توان به باتری قابل تعویض ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و قلم S Pen اشاره کرد. نکته دیگر اینکه همچنین بدون باتری و فقط با اتصال دستگاه به برق نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد

سامسونگ برای امنیت تبلت خود، از یک سنسور اثر انگشت روی کلید Home استفاده کرده است. افزون بر این موارد، تبلت جدید ۶۷۴ گرم وزن و ۱۰.۲ میلی متر ضخامت دارد و در بخش نرم‌افزار آن شاهد اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI هستیم.

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو و قلم S Pen آن دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار، خاک و شن هستند و همچنین می‌توانند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورند. سامسونگ همچنین تبلت خود را به استاندارد MIL-STD-810H نیز مجهز کرده تا بتواند در برابر ارتفاع، رطوبت، غوطه ور شدن و لرزش نیز مقاومت خود را حفظ کند.

مشخصات گلکسی تب اکتیو ۴ پرو
نمایشگر ۱۰.۱ اینچی TFT LCD
چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G
رم ۴ یا ۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید ۱۲
باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی

در نهایت، قیمت دستگاه هنوز اعلام نشده و سامسونگ آن را از همین ماه در بخش‌هایی از اروپا عرضه خواهد کرد. سپس در اواخر سال جاری وارد بازارهای آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه خواهد شد.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا