تولید رنگ نسوز پودری مشکی

در بین انوع رنگها، رنگ نسوز براق سیلیکونی گزینه بسیار خوبی می باشد دلیل اینکه رنگهای نسوز مقاومت خیلی بالایی در برابر حرارت دارند به خاطر دو تا ماده می باشد  مانند رزین سیلیکون و پیگمنت پودر آلومینیوم که در ساخت و در درون این رنگ به کار برده شده است این دوتا ماده باعث شده است که این رنگ نسوز در برابر گرما و حرارتهای زیاد مقاومتهای زیادی داشته باشند و این یکی از ویژگیهای خیلی خوب این رنگ می باشد.

یعنی اگر دمای محیط ما به بالای ۳۰۰ درجه سانتیگراد تا ۶۵۰ درجه هم برسد این رنگ به دلیل ویژگی که دارد و موادی که داخل آن به کار برده شده است می تواند این دمای بالا را تحمل کند.

به دلیل استقبال این محصول تولید رنگ نسوز بسیار بالا بوده است در اینجا باید به یک نکته مهم بسیار توجه ویژه شود آن هم این است که زمانی که می خواهیم از رنگ نسوز اصفهان استفاده کنیم نباید در ضخامتهای بسیار بالا به کار ببریم و باید استاندارد را رعایت کنیم زیرا احتمال اینکه این رنگ از سطوح برداشته و جدا شود و پوست رویی آن کنده شود بسیار زیاد است و باید به این نکته توجه کرد تا این مشکل به وجود نیاد.

تولید کنندگان تولیدات رنگ نسوز براق را در کارخانه های مربوطه انجام می دهند پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از رنگ استفاده کنید که در برابر پوششهایی که در مقابل گرما و حرارت زیادی قرار دارند از رنگ نسوز سیلیکونی به کار ببرید.

خرید رنگ نسوز پودری

بهتر است بدانید که از رنگهای نسوز باتوجه به مقاومتی که در برابر حرارت دارند برای کارهای مختلفی استفاده می کنند از جمله، برای شومینه های خانگی، در سیستمهای گرمایش و رادیاتورها، در کوره ها، در موتور و اگزوز وسایل نقلیه، در دودکشها، دیگ بخار، پتروشیمیها، پالایشگاه ها، ظروف آشپزخانه مانند سطح بیرونی قابلمه ها، مخازن تحت دما و غیره.

برخی از افراد رنگهای پلی اورتان را با رنگ نسوز یکی می‌دانند اما باید بدانید که رنگهای پلی اورتان بسیار مقاوم تر هستند اما رنگهای نسوز کاربردهای بیش تری دارند همچنین استفاده از این رنگهای نسوز بسیار ساده و آسان است و در ابتدای کار باید به زیرسازی و بستر سازی سطح آن و تمیز بودن آن دقت نموده سپس می توانید به راحتی رنگ را بر روی سطح تمیز و صاف تان قرار دهید و تضمینی برای نسوز بودن آن نیز وجود دارد.

تولید رنگ نسوز پودری مشکی

رنگهای نسوز به صورتهای متفاوتی وجود دارند مثل پودری و غیره که برای خرید رنگ نسوز پودری نیز شما می توانید از دو طریق آنلاین و حضوری اقدام نمائید که البته نوع آنلاین و اینترنتی آن بسیار راحت تر و در دسترس تر می باشد رنگهای نسوز دارای مدلهای مختلفی می باشند از جمله رنگ چند پلیمری مبتنی بر سیلیکون یا اپوکسی، رنگهای با پوشش افزودنی فلزی و اسپریهای فلزی، رنگها با پوشش پودری با دمای بالا و رنگهای سرامیکی با درجه حرارت بالا رنگهای چند پلیمری در صنعت ساختمان به عنوان روکش نگهدارنده به کار می روند و مقاومت بسیار بالایی در برابر دما دارند به علاوه اینکه امکان استفاده از آنها بر روی هر سطح داغ یا با حرارت بالایی نیز وجود دارد.

رنگ صنعتی نسوز مشکی

استفاده از این رنگ بسیار به صرفه می باشد، این رنگ حتی در دماهای بسیار بالا نیز تغییری در ظاهر بروز نمی دهد و می تواند به صورت ثابت بماند، همچنین این رنگ با توجه به اینکه نیاز به حلال ندارد می تواند به صرفه باشد، اما به طور کلی اگر از حلال هم بخواهد استفاده کند از موادی مانند تینر و زیلن در آن استفاده می گردد.

از دیگر خواص بسیار شایع این محصول شگفت انگیز می توان به قدرت چسبندگی بسیار بالای این محصول اشاره نمود، با توجه به این خاصیت، استفاده از این محصول برای سطوح مختلف  فلزی در فلزات مختلف بسیار توصیه می گردد همچنین از دیگر خواص مهم این رنگ می توان به خاصیت زود خشک شدن آن اشاره کرد.

تولید رنگ نسوز پودری مشکی

ماده بسیار کاربردی و عایق امن رنگ نسوز صنعتی همان طور که اشاره شد دارای شکلها و رنگ جدولی تهران مختلفی می باشد، یک نمونه از مدلها پر طرفدار و پر فروش آن رنگ نسوز مشکی می باشد.

معمولا رنگهای نسوز استاندارد به رنگهای نقره ای براق و یا سیاه دیده می شوند، که البته به مرور زمان و قرار گرفتن در معرض دماهای مختلف از براقی آن کاسته می شود ولی رنگهای مختلف دیگری از آن در بازار وجود دارد رنگهای قرمز و سفید و حتی رنگ خاکستری که همگی بسته به نیاز و سفارش مشتری ساخته و روانه بازار می گردند.

رنگهای نسوز انواع و مدلهای بسیاری دارند که ترکیبات آنان با یکدیگر متفاوت است، رنگهای نسوز چند پلیمری یا اپوکسی، پوششهای پودری با دمای بالا، رنگهای سرامیکی با دمای حرارت بالا و موارد دیگر که همگی از مدلهای مختلف این رنگ صنعتی به حساب می آیند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا