خرمای کبکاب شیره دار سانا اهواز

بسته بندی های متنوع و متفاوتی از برند خرمای کبکاب سنایی به بازار عرضه می شود که شامل بسته های ۶۰۰ گرمی، ۸۰۰ گرمی، ۱۳۰۰ گرمی، ۱۸۰۰ گرمی، ۲۹۰۰ گرمی و ۳۸۰۰ گرمی می باشد که به سراسر ایران ارسال می گردد. این شرکت در شهر بهبهان که یکی از شهرهای مهم در کشت و تولید خرما از جمله خرمای کبکاب است قرار دارد.

خرما تنقلاتی است که همراه با چایی هم در مصرف روزمره و هم در میهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد و خواص خرما کبکاب این است که از پر خاصیت ترین خرما ها می باشد که برای مصرف ورزشکاران هم توصیه می گردد چون انرژی بالایی دارد. قیمت کبکاب بسیار مناسب است به گونه ایی که همه اقشار با هر توان مالی می توانند آن را خریداری و مصرف نمایند.

یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدارترین خرما ها خرمای کبکاب سانا می باشد. برند سانا محصولات متنوع و زیادی را تولید می نماید که یکی از این محصولات آن خرمای کبکاب می باشد. خرماهای این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هم در داخل کشور و هم خارج کشور فروش مناسبی دارند خرمای کبکاب جزء خرماهای تر می باشد و طبیعت آن گرم و مرطوب است.

این خرما پس از خرما برحی و مضافتی در رتبه سوم از نظر تولید و برداشت خرما قرار می گیرد و از نظر سطح زیر کشت هم بعد از خرمای مضافتی در رتبه دوم قرار دارد همچنین در زمینه ارزش دلاری هم در رتبه پنجم در بین خرما های صادراتی قرار دارد.

 

صادرات خرمای کبکاب اهواز

شیوه بسته بندی و خرید عمده خرما کبکاب، بسیار متفاوت است. بسته به شرکت تولید کننده و نحوه توزیع و بسته بندی این نوع خرمای محبوب، می‌تواند خریداران را به خود جذب کرده و تولیدکنندگان را از سود سرشار این محصول بهره مند سازد.

ارائه خرما از طریق مراکز متعددی که در سراسر کشور برای فروش وجود دارد، می تواند این محصول بی نظیر را به راحتی در دسترس و اختیار متقاضیان قرار دهد. به همین دلیل است که شرکت های بزرگ تولید خرما کبکاب این محصول را به صورت مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

خرمای کبکاب شیره دار سانا اهواز

لازم به ذکر است که خرمای کبکاب اهواز با بسته بندی های متفاوت و همچنین وزن های مختلفی در بازار به چشم می‌خورد. نوع بسته بندی کارتونی که به صورت منگنه به هم وصل شده و یا نوع پاکتی آن اینکه به صورت زیپ دار ارائه می شود.

همچنین بسته بندی های تلسکوپی که با تعبیه قسمت شفاف می توان محصول درون جعبه را دید جزو تولیدات هستند که مورد استقبال قرار گرفته و توسط شرکت های مختلف به فروش می رسند. خرما به صورت دانه ای نیز بسته بندی شده و در مجالس مختلف می توان از این محصول برای عموم مردم استفاده کرد.

نحوه خرید عمده خرما کبکاب نیز بسیار ساده می باشد. شما می توانید از مراکز و تولیدکنندگانی استفاده کنید که با فروش عمده محصولات خود علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب ایران نیز برای آن در نظر می گیرند. استفاده از فروشگاه های آنلاین این شرکت ها نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

خرمای کبکاب شیره دار

به دلیل این که شیره زیادی در خرمای کبکاب شیره دار به کار رفته است خواص خرما ربی این نوع خرما برای دهان و لثه بسیار مفید است. خاصیت آنتی بیوتیک این خرما موجب درمان عفونت دهان و لثه می شود. این خرما مملو از آنزیم است پس کار دستگاه گوارش بدن را تسهیل می کند. طعم این خرما عالی است چرا که مقدار شهد آن زیاد است.

رطب زرد یا خرما کبکاب عسلی یا خرما رطب مضافتی به این جهت این نام را گرفته که قبل از رسیدن کامل خرما یعنی در مرحله رطب برداشت می شود. دراین مرحله زودرس، رنگ خرما زرد است اگر خرما کبکاب برسد به رنگ قهوه ای در می آید.

خرمای کبکاب شیره دار سانا اهواز

پس از برداشت خرما کبکاب شیره دار آن را با دستگاه های مخصوص می فشارند و سپس در کارتن بسته بندی می کنند. خرمای فشرده کبکاب تعداد خرمای زیاد در حجم کم در خود جای داده است.

چون این نوع خرما به شکل فشرده عرضه می شود باید دقت شود هسته که با گوشت خرما مخلوط نشود.از جهت صرفه جویی در جا و نگهداری آسان تر داخل یخچال مقرون به صرفه است چون جای کمتری می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا