آیفون ۱۴ با قابلیت شارژ ۳۰ وات به بازار می آید

طبق گزارشی جدید ادعا می شود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می کنند. این امر نشان دهنده جهشی قابل توجه نسبت به پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی در سری قبلی آیفون است.

موبنا – به گزارش گیزموچاینا، گزارش مذکور در حالی منتشر شده که یک برند که نام آن فاش نشده شارژرهای ۳۰ واتی آیفون ۱۴ را برای ارزیابی و بررسی به رسانه های مختلف ارسال می کند. به همین دلیل کارشناسان معتقدند موبایل های آتی اپل با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۳۰ وات به بازار عرضه می شوند.

یکی از کاربران توییتر به نام Kioriku نیز ادعا می کند مدل های آیفون ۱۴ پرو در چند چرخه اولیه شارژ از قابلیت شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می کنند اما بعدا این قابلیت به ۲۷ تا ۲۵ وات کاهش می یابد.

اپل در چند سری اخیر آیفون سعی کرده سرعت شارژ را افزایش دهد. مدل های آیفون ۱۱ ازشارژ ۱۸ وات پشتیبانی می کردند. سرعت شارژ در سری آیفون ۱۲ به ۲۰ وات ارتقا یافت و احتمالا در سری آتی نیز به ۳۰ وات افزایش می یابد.

هرچند قابلیت شارژ ۳۰ وات مدت زمان شارژ برای موبایل را به شدت کاهش می دهد، با این وجود اپل در زمینه فناوری های شارژ سریع بسیار عقب تر از پرچمدار های اندروید است.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا