قیمت عمده واکس چرم سرمه ای کاپشن پنگوئن در بازار چنده؟

برای نگهداری انواع لباس های چرمی و کاپشن بهتر است از واکس پنگوئن مخصوص چرم به رنگ سرمه ای استفاده کرد تا آن ها را بتوان در مدت زمان زیادی استفاده کرد. افراد تحت هیچ شرایطی نباید پارافین را جایگزین واکس کنند زیزا پارافین به بافت چرم اسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.

برای واکس زدن انواع محصولات باید از پد ها و پولیش های مختلف استفاده کرد. برخی از محصولات چرمی را با پد و برخی دیگر را با برس واکس می زنند اگر در روزهای بارانی از لباس های چرمی خود استفاده می کنید ان را سشوار نکشید و اجازه دهید تا با دمای محیط خشک شوند. بعد از انکه لباس های چرمی واکس زده می شوند، نباید مچاله شوند بلکه باید به صورت مرتب درون کاور قرار گیرند.

برای مراقبت از کاپشن هایی که از چرم طبیعی هستند، ضمن استفاده از واکس نباید ان ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد. واکسی که برای کیف و کفش استفاده می شود با واکسی که در مراقبت از کاپشن کاربرد دارد، متفاوت است قیمت واکس چرم کاپشن نیز بسته به کیفیت آن متفاوت می باشد.

واکس ها انواع مختلفی دارند که عبارت هستند از: واکس های اسپری، واکس های کفی، واکس های جامد کرمی، واکس های مایع و واکس های کیفو کیف پول چرم بهترین واکس برای کاپشن، واکس های اسپی و جامد هستند که امروزه با برند های مختلف و کیفیت های متفاوت تولید می شوند.

واکس چرم بی رنگ

بهترین رنگ واکس برای محصولاتی با جنس چرم نوع بی رنگ آن می باشد به ویژه برای محصولاتی با رنگ سرمه ای و سفید که پیدا کردن واکس هم رنگ محصول سخت پیدا می شود.

بهتر است قبل از زدن واکس ۱۰ دقیقه قبل آن را در معرض نور خورشید قرار دهید تا منافذ آن باز شود و سپس به زدن واکس اقدام کنید. شما می توانید از روغن های طبیعی نیز برای رطوبت رسانی به محصولات چرمی استفاده کنید اما برای محافظت و نگهداری از آن ها در طولانی مدت استفاده از واکس ضروری می باشدردر هنگام خرید واکس از مدل های با کیفیت خریداری کنید زیرا واکس نامرغوب نه تنها فایده ای برای محصولات چرمی شما ندارد بلکه موجب آسیب رساندن به آن ها هم می شود.

قیمت عمده واکس چرم سرمه ای کاپشن پنگوئن در بازار چنده؟

پیشنهاد ما برای چرم های رنگی، استفاده از واکس بی رنگ می باشد. این واکس ها برای انواع رنگ چرم مناسب می باشد و با استفاده از آن دیگر نگران تغییر رنگ محصولات خود بر اثر زدن رنگ واکس غیر مرتبط نمی باشید واکس های رنگی مانند واکس چرم سرمه ای وجود دارند که طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

– فرچه یک وسیله ساده و ابتدایی برای زدن واکس به ویژه بر روی کفش می باشدرفرچه پولیش که معمولا پس از واکس زدن و برای یکدست شدن و برداشتن مقدار اضافی آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیردرپد های مخصوص که در دو حالت مورد استفاده قرار می گیرد. اولین حالت زمانی است که مواد واکس روی محصول ریخته شده و به وسیله پد مواد را روی محصول پخش می کنم، در حالت دوم مقداری واکس که معمولا مایع است را روی پد ریخته و بر روی محصول می مالیم.

واکس چرم نانوسان

از دیگر راه های مراقبت از محصولات چرم، استفاده از واکس چرم نانوسان می باشد. این واکس برای تمامی محصولات چرمی اعم از؛ کفش، کیف، پالتو، مبل و … قابل استفاده است که مانع از خشک شدن، پوسته ریزی و  ترک خوردن سطح چرم می شود. این محصول موثر و پر کاربرد برای حفاظت چرم به کار می رود که براقیت آن را چند برابر می کند.

تکنولوژی به کار رفته در این محصول باعث شده نرمی و لطافت چرم را بالا ببرد و در برابر عوامل مخرب مقاوم تر شود که در حفظ ظاهر و بالا بردن کیفیت چرم بسیار موثر است.

قیمت عمده واکس چرم سرمه ای کاپشن پنگوئن در بازار چنده؟

استفاده از چرم و محصولاتی که از چرم تولید می شوند امروزه به صورت گسترده ای رواج یافته و استفاده از یک واکس خوب مانند واکس چرم پنگوئن، به نگهداری و استفاده صحیح از این محصولات کمک می کند.

با توجه به تنوع گسترده چرم شامل؛ چرم گاو، گوسفند، شتر مرغ و غیره نسبت به خرید واکس مناسب اقدام کنید تا به بافت چرم آسیبی وارد نکند و با خیالی آسوده سالیان سال از آن استفاده کنید. همچنین با آگاهی از انواع واکس و نحوه صحیح استفاده از آن می توانید چرمی براق و سالم داشته باشید هدف اصلی از واکس زدن، محافظت از داشبورد خودرو است. واکس چرم یونیک این امکان را به شما می دهد تا با کمترین هزینه و کیفیت بالا از داشبورد خودروی خود محافظت کنید و به افزایش طول آن کمک کنید استفاده از واکس با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی داشبورد باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به بافت چرم کرده و همچنین از آن در برابر اشعه ی مضر خورشید محافظت می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا