قیمت روفرشی کشدار طرح سنتی طوسی ضد آب

یکی از جدیدترین و مدرن ترین نمونه هایی که امروزه در محیط های مرطوبی مانند آشپزخانه هم مورد استفاده قرار می گیرد، روفرشی کشدار ترک ضدآب است. یکی از مزیت های بزرگ این نوع روفرشی آن است که می تواند مانع از نفوذ آب به داخل فرش شده و برای خانواده هایی که صاحب کودک هستند که آن ها ممکن است غذا و آب را روی فرش بریزند بسیار می تواند کاربردی باشد.

امروزه باتوجه به پیشرفت های زیادی که رد زندگی بشریت رخ داده است و با گسترش بستر اینرنتی، انجام معاملات گوناگونی در این محیط رواج یافته است.اما با وجود فواید بسیاری که این نوع خرید داشته است باید از معایب آن تیز گفته شود. تنها در این صورت خواهد بود که مشتریان می توانند سایت های معتبر و درجه یک را از سایت های متقلب و کلاه بردار تفکیک نمایند.

اگر در کنار مناسب بودن  قیمت روفرشی کشدار ضد آب ضخامت روفرشی برایتان مهم است می توانید از روفرشی کشدار ترک گل برجسته استفاده کنید که زیبایی چشم نوازی به سبب برجسته بودن گل های آن و تنوع در رنگ و نقش آن به منزلتان می بخشد.

روفرشی ترک کشدار سرمه ای ، روفرشی کشدار ترک زرشکی نیز از انواع این نوع روفرشی می باشند.

نوعروسان می توانند از طرح های مدرن نیز برای منزل خود استفاده کنند که علاوه بر سادگی زیبایی چشم نوازی دارد.

اگر شما علاقه ای به روفرشی کشدار ترکه ای ندارید می توانید از جنس های یزدبافت که در ایران بالاترین کیفیت،طرح و نقش را دارد استفاده کنید.

 

روفرشی کشدار طرح سنتی

مزیت قابل توجه روفرشی کشدار ضد آب طرح سنتی نسبت به روفرشیهای قدیمی وجود کش در روفرشی می باشد به صورتی که با کمک این کش می توان به صورت محکم و صاف روفرشی را بر روی فرش قرار داد.

نکته ای که باعث شده بیشتر افراد تمایل به پهن کردن روفرشی بر روی فرش ندارند جمع شدن آن می باشد و با کوچک ترین حرکتی بر روی روفرشی جمع می شود اما روفرشی کشدار این مزیت را دارد که به هیچ عنوان جمع نمی شود و لیز نمی خورد و تا مدتها به صورت صاف باقی می ماند زیرا این کش باعث هر چه محکم و سفت شدن آن می شود.

زیبایی و ظرافت این روفرشی به مقداری می باشد که بسیار مشابه به فرش است و همین ظرافت باعث شده تا در طرحهای مختلفی تولید شود.

قیمت روفرشی کشدار طرح سنتی طوسی ضد آب

بیشترین کارایی یک روفرشی کشدار طرح سنتی برای جلوگیری از کثیف شدن فرش می باشد زیرا اگر فرش کثیف شود شستن آن کار آسانی نمی باشد اما اگر این نوع روفرشی کثیف شود به راحتی می توانید آن را با پودر ماشین لباسشویی نیز شستشو دهید.

بافت این نوع روفرشی به گونه ای می باشد که بسیار مشابه به فرش است و در جنسهای مختلفی تولید شده است.

یکی از پر طرفدار ترین جنسهای روفرشی مخمل می باشد زیرا مخمل به راحتی لیز نمی خورد و مقاومت آن نیز در برابر خرابی و پارگی زیاد است و مقاومت آن به نسبت دیگر جنسها زیاد می باشد.

به روفرشی کشدار به عنوان کاور نیز بسیاری از افراد خریداری می کنند و برای محافظت هر چه بیشتر فرشهای گران بها و دست بافت این نوع روفرشی را پهن می کنند.

 

روفرشی کشدار طوسی

به دلیل تقاضای زیاد روفرشیهای کشدار در طرح ها و رنگ های گوناگون و فراوانی تولید و در بازار عرضه می شود که در بین این رنگها رنگ طوسی طرفداران بیشتری دارد این روفرشی ها به طور کلی در سه جنس مختلف تولید می شوند که عبارت اند از مخمل، ابریشم و پلی استر که روفرشی کشدار ایرانی تولید شده از جنس ابریشمی ضخامت کمتری نسبت به سایر جنسهای آن دارند و از آنجایی که نخ ابریشمی در آنها به کار رفته است زیبایی خاصی دارد و چون بافت آنها ریز است و به فرش شباهت دارد می توان آن را در پذیرایی پهن کرد اما ممکن است به دلیل ریز بودن بافتهایشان بیشتر لیز بخورند ازاین رو بهتر است از نوع کش دار آن استفاده نمود.

قیمت روفرشی کشدار طرح سنتی طوسی ضد آب

همان طور که گفته شد یکی از انواع جنسهای روفرشی ها روفرشی کشدار طوسی با جنس پلی استر است این  روفرشیها دو نکت منفی دارند یکی اینکه درصورت شستن آن با الکل جلوه بدی به خود می گیرد و باعث می شود تغییر رنگ دهد همچنین می توان گفت روفرشی های پلی استری به این دلیل که نسبت به دما حساس اند در صورت قرار دادن اجسام داغ روی آنها حالت بدی به خود می گیرند.

این محصولات علاوه بر کارایی و فواید زیاد آن بسیار زیبا هستند و در طرحها و رنگهای مختلفی در کارخانه ها تولید و در بازارها عرضه می شوند کسانی که زیبایی روفرشی برایشان مهم است می توانند از طرحهای گل برجسته آن خریداری کنند تا در کنار استفاده از کیفیت و فواید آن از طرح زیبای آن نیز لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا