بزرگترین مرکز فروش دستکش جراحی بدون پودر یکبار مصرف بلند در ایران

استفاده از دستکش های مناسب بهداشتی برای انجام کار ها و فعالیت های پزشکی بر روی روند کار تاثیر می گذارد دستکش های بدون پودر جراحی که به صورت یکبار مصرف استفاده می شود با کیفیت بالایی که دارد از هرگونه سر خوردگی و حساسیت پوستی جلوگیری می کند.

باتوجه با اینکه خیلی از افراد با استفاده از دستکش جراحی مدی اسمارت دچار حساسیت می شوند و این عزیزان باید به فکر تهیه دستکشهای بدون پودر ضد حساسیت باشد.

دستکش جراحی وینیل محصولی از شرکت hd  می باشد این محصول از کلرید پلی وینیل یا همان pvc تشكیل شده است مواد روان کننده که در این محصول به کار رفته است باعث راحتی دست کردن دستکشها شده است.

همچنین میتوان گفت این محصول وینیل به دلیل جنس روان کننده ای که دارد باعث می شود دستکشها به دست نچسبد گشاد تر و ضخیم تر باشد.

این نوع دستکش در سازهای کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تولید شده است یکی از مزیتهای خوب دستکش جراحی بدون پودر استفاده برای  کارهای نظیر نقاشی، رنگ آمیزی، آشپزی، و حتی مصارف آزمایشگی می باشد.

یکی ار دلایل استفاده از دستکشهای جراحی پیشگیری از انتشار آلودگی و محافظت دست ها می باشد که در صنعت پزشکی یه امر مهم و حیاتی می باشد  مهمترین نوع این محصول جراحی پودری و کم پودر می باشد که کاربردها و تفاوت هایی دارند.

دست کردن دستکشهای پودری آسان تر از دستکشهای کم پودری می باشد اما امکان حساسیت پوستی در این نوع دستکشها وجود دارد  به همین دلیل از دستکش کم پودر به جهت جلوگیری از بروز هر گونه حساسیتی استفاده می گردد.

قیمت دستکش جراحی یکبار مصرف

امروزه با توجه به دلیل تغذیه ناسالم ،پیشرفت بیماریها و انجام جراحیهای گوناگون قیمت دستکش جراحی بلند یکبار مصرف نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است زیرا تولیدکنندگان با شیوع بیماری کرونا فروش خوبی از این نوع دستکشها نصیب شان شد.

قیمت این نوع دستکش به جنس، کیفیت مواد بکار رفته و سایزبندی آن دارد که دستکش لاتکس با توجه به قیمت ارزان و کاربردهای زیاد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید هر نوع دستکشی باید اول بدانیم که آیا با پوست ما سازگاری دارد یا خیر؟ همانطور که می دانید بسیاری از افراد هستند که به جنس لاتکس آلرژی زیاد دارند که باعث خارش و قرمزی پوست آنها می گردد عموما سایز بندی دستکش ها از سایز کوچک تا بزرگ شروع می شود و  هر پزشک و یا جراح باید طبق سایز دست خود آن را تهیه نماید.

بزرگترین مرکز فروش دستکش جراحی بدون پودر یکبار مصرف بلند در ایران

با توجه به افزایش جمعیت و همچنین به دلیل شیوع بیماری کرونا افراد زیادی دستکش جراحی یکبار مصرف انتی باکتریال را برای محافظت و پیشگیری از بیماریها استفاده کردند.

این دستشکشها چون از سه لایه ضخیم درست شده اند مناسب محیطهای درمانی و بیمارستانی می باشد زیرا باید در این مراکز باید بسیار روی مسائل بهداشتی حساس باشند مارک های زیادی از این نوع دستکش ها در برندهای خارجی و ایرانی وارد بازار شده است که هر مصرف کننده ای با توجه به نیاز خود آنها را خریداری می کنند.

این نوع دستکش ها را می توان به صورت پودی و غیر پودری تهیه کنیم که در تولید دستکش پودری از نشاسته ذرت استفاده می کنند که به راحتی قابل پوشیدن باشد و در قدیم از پودر تالک استفاده می کردند ولی چون حساسیت زیادی در افراد بوجود آمد، کنار گذاشته شدند.

دستکش جراحی بلند

بدون تردید در حوزه فعالیت های پزشکی وجود یک محیط استریل جهت انجام اقدامات مورد نیاز برای بیمار ضروری می باشد، دستکش بلند یکی از ابزارهای لازم برای معاینه و جراحی می باشد دستکش جراحی دیسپومد در دو نوع پودری و بدون پودر تولید می شود، پودر موجود در این محصول که معمولا از آرد ذرت می باشد به جهت راحت تر پوشیدن ان کاربرد دارد.

برای انجام عملهای جراحی معمولا از مدل بدون پودر آن استفاده می شود زیرا ممکن است بدن بیمار به آن حساسیت نشان بدهد، در گذشته از پودرهای لیکوپودیوم برای این منظور استفاده می شد اما نشاسته ذرت به دلیل حساسیت کمتری که ممکن است ایجاد کند گزینه مناسب تری می باشد دستکش های بدون پودر قیمت گرانتری نسبت به مدل پودر دار آن دارد، این نوع دستکش در دو مدل کلردار و بدون کلر تولید می شود.

بزرگترین مرکز فروش دستکش جراحی بدون پودر یکبار مصرف بلند در ایران

وجود کلر در دستکش بدون پودر موجب می شود فرایند پوشیدن این محصول راحت تر انجام شود اما مدل بدون کلر آن محبوبیت چندانی ندارند در ادامه در مورد دستکش جراحی بلند و انواع مدلهایی که دارند صحبت خواهیم کرد.

نیتریل نوعی دیگر از دستکش جراحی می باشد و برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند گزینه مناسبی است، این نوع محصول باید تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشد، یکی از مهم ترین ویژگی نیتریل مقاومت و استحکام بالای آن در برابر پارگی می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا