خرید دان مرغ تخمگذار ارگانیک همدان

یکی از حساس ترین و مهم ترین بخش از شغل پرورش مرغ تهیه دان مرغ می باشد، امروزه برای تهیه غذای دان مرغ گوشتی تخمگذار یا خانگی مردم دغدغه های زیادی دارند، دان مرغ علاوه بر تامین نیاز غذایی مرغ باید کیفیت بالایی داشته باشد و نوع درجه یک آن باشد.

برای اینکه عملکرد مرغهای تخمگذار بهتر شود و هزینه ها کاهش پیدا کند بهتر است که از دان مناسب برای مرغ تخمگذار استفاده شود تا مشکلی در تغذیه مرغ تخمگذار به وجود نیاید.

تمامی افرادی که در صنعت تخم مرغ فعالیت دارند، دغدغه اصلیشان تغذیه مرغهای تخمگذار کارگاه می باشند، اگر تغذیه مرغهای تخمگذار مناسب نباشد آنها به مرور زمان ضعیف شده و از بین می روند.

یکی از انواع طیور که امروزه پرورش آن بسیار رونق دارد مرغ تخمگذار و مرغ شاخدار می باشد، تغذیه و خرید دان مرغ تخمگذار بسیار مهم می باشد و از اهمیت تغذیه مرغ تخمگذار نمی توان چشم پوشی کرد.

برای بالا بردن راندمان و کاهش دادن هزینه های مختلف صنعت نگه داری از مرغ تخمگذار بهتر است که از دان مرغ تخمگذار با کیفیت که در مجموعه ما توزیع می شود استفاده کنید، استفاده از دان مرغی بدون کیفیت و غیر استاندارد با قیمت ارزان مناسب کار شما نخواهد بود، در ابتدا شاید به نظر برسد که خریدن دان ارزان تر می تواند به سود شما بیفزاید اما دان مرغی غیر استاندارد و بی کیفیت می تواند کاملا باعث نابود مرغهای تخمگذار شما شود و شما را ورشکسته کند.

خرید دان مرغ همدان

تغذیه از مهم ترین و حساس ترین قسمت های زندگی هر جانوری می باشد از این رو تهیه ی دان برای مرغ زنده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در شهرهایی نظیر همدان، قم، قزوین و غیره نیز این نوع خوراک تهیه می شود.

گندم نیز از دیگر انواع دان مرغ می باشد که دارای انرژی بسیار بالایی است و می‌توان آن را به عنوان یک منبع انرژی در نظر گرفت اما این ماده نیز خود دارای زیانهایی می باشد.

در تولید دان مرغها معمولاً از انواع مواد پروتئینی، معدنی، مانند فسفر، کلسیم و غیره استفاده می ‌شود که بتواند نیاز روزانه بدن آنها را به خوبی جبران کند و همچنین از پایه های اصلی دان مرغ می باشد.

خرید دان مرغ تخمگذار ارگانیک همدان

برای دان مرغ اغلب از غلات و دانه های مختلفی استفاده می ‌شود که بتواند نیاز روزانه آنها را تامین کند مرغ ها معمولاً در رده های سنی مختلف جیره های غذایی مختلفی را به عنوان تغذیه باید امتحان نمایند از این ‌رو خرید دان مرغ همدان با تهیه بسته های آماده این نوع نیاز را برطرف ساخته است تا آنها را برای تخمگذاری آماده نمایند.

دان مرغها باید با فرمولاسیون خاصی تهیه شده باشند و بدون هیچ گونه آلودگی باشد و همچنین باید انواع ویتامینها، پروتئین و مواد معدنی را نیز در خود داشته باشند که برای مرغ ها مفید باشد اگر جیره غذایی مرغ ها ضعیف باشد آنها دارای ضعیف می‌ شوند و نمی ‌توانند سود آوری بسیاری را داشته باشند.

دان مرغ ارگانیک

نهاده های دامی باید با عرضه دان مرغ ارزان و ارگانیک درجه یک و دان اردک به مرغدان بتوانند دان مورد نیاز آنان را تامین نمایند تا بدین وسیله بتوانند مرغداران عزیز محصول خود با کیفیت بهتر و در اسرع وقت روانه بازار نمایند.

در کشورمان ایران مرغداری زیادی وجود دارد و جالب است بدانید که مرغداری انواع مختلفی از آن در این صنعت وجود دارد که به تشریح برخی از آنها خواهیم پرداخت.

عمده مرغداری کشور شامل این موارد می باشد یا مرغداری گوشتی داریم یا مرغداری تخم گذار داریم که باز خود این دو شامل زیر شاخه هایی است.

خرید دان مرغ تخمگذار ارگانیک همدان

این جوجه ها از همان روز اول دان مرغ ارگانیک باید مصرف کنند و غذایی دیگر نمی توانند مصرف کنند.

این جوجه تقربیا تا ۹۰ روز باید دان مصرف کنند تا به مرغداری بعدی منتقل یابد که بستگی به نوعی که دارد ممکن است به مرغداری گوشتی یا تخم گذار منتقل پیدا کند.

پس از منتقل شدن در آن جا نیز باید مجددا دان مصرف نمایند، که این پروسه ممکن تا ۱۰ ماه دیگر به طول می انجامد یعنی یک مرغ ممکن تا ۱۰ ماه مشغول تخم دهی باشد.

پروسه تولید گوشت مرغ و یا تخم مرغ بسیار طولانی و زمان بر است و اقدامات زیادی باید صورت بگیرد تا جوجه را به مرغ رشد دهید و در این مسیر باید مراقبتهای زیادی از آن شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا