مشخصات موبایل جدید ویوو فاش شد

گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.

موبنا – به گزارش گیزموچاینا، شرکت چینی ویوو در اوایل ماه جاری سری موبایل V۲۵ را در هند رونمایی کرد. این سری شامل دو دستگاه V۲۵Pro و V۲۵ است اکنون به نظر می رسد موبایل V۲۵e نیز در راه باشد.

مشخصات و ویژگی های این دستگاه پیش از رونمایی در گزارشی جدید فاش شده است. طبق این گزارش V۲۵e نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد و همچنین یک بریدگی به شکل قطره آب در قسمت بالای نمایشگر وجود دارد. این موبایل مجهز به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است.

در کنار این موارد موبایل جدید سری V۲۵ ویوو دارای تراشه Helio G ۹۹ مدیا تک است. این تراشه دارای ۸ هسته است که ۲تای آنها ۲.۲ و ۶ هسته دیگر ۲ گیگاهرتزی هستند. همچنین GPU دستگاه نیز Mali G۵۷ MC۲ است.

پشت V۲۵e تنظیمات دوربین ۳ تایی وجود دارد که یکی از آنها ۶۴ مگاپیکسل است. در کنار آن یک لنز ۲ مگاپیکسیلی Bokeh ویک دوربین ۲مگاپیکسلی ماکرو نیز وجود دارد. یک دوربین سلفی موبایل نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۴۴ وات در دستگاه نصب شده است. سیستم عامل V۲۵e نیز Funtouch OS ۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۲ است.

موبایل جدید سری V۲۵ ویو در رنگ های طلایی و سیاه ارائه می شود.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا