راهنمای خرید بهترین واکس چرم سرمه ای برای کاپشن پی واکس

برای نگهداری انواع لباس های چرمی و کاپشن ها بهتر است از واکس های چرم مخصوص رنگ لباس استفاده کرد تا آنها را بتوان در مدت زمان زیادی استفاده کرد. افراد تحت هیچ شرایطی نباید پارافین را جایگزین واکس کنند زیزا پارافین به بافت چرم اسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.

برای واکس زدن انواع محصولات باید از پد ها و پولیش های مختلف استفاده کرد. برخی از محصولات چرمی را با پد و برخی دیگر را با برس واکس می زنند استفاده از این واکس ها باعث می شود که لباس ها تا مدت زیادی سالم بمانند و کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهند.

برای مراقبت از کاپشن هایی که از چرم طبیعی هستند، خرید واکس چرم کاپشن نیز می تواند در طولانی بودن عمر آن مفید باشد ضمن استفاده از واکس نباید ان ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد. واکسی که برای کیف و کفش استفاده می شود با واکسی که در مراقبت از کاپشن کاربرد دارد، متفاوت است.

امروزه تولیدکنندگان بسیاری به تولید انواع واکس لباس های چرمی پرداخته اند و در تولید ان ها از بهترین مواد طبیعی بهره گرفته اند واکس ها انواع مختلفی دارند که عبارت هستند از: واکس های اسپری، واکس های کفی، واکس های جامد کرمی، واکس های مایع و واکس های کیفو کیف پول چرم بهترین واکس برای کاپشن، واکس های اسپی و جامد هستند که امروزه با برند های مختلف و کیفیت های متفاوت تولید می شوند.

واکس چرم قهوه ای

امروزه از محصولات چرم برای تهیه انواع لباس ها، دستبند، کیف و کفش استفاده می شود. لباس های چرمی به ویژه رنگ قهوه ای آن طرفداران زیادی دارد و افراد خوش پوش همیشه این رنگ چرم را در استایل خود استفاده می کنند. واکس متناسب با چرم های قهوه ای، واکس قهوه ای یا یک درجه روشن تر از آن است.

برای واکس زدن وسایل چرمی بهتر است در شب و یک محیط بسته این کار انجام شود. زمانی که وسیله را در یک محیط بسته واکس می زنیم گرد و غبار دیگر روی آن نمی شیند، در شب معمولا محصول مورد استفاده قرار نمی گیرد بنابراین فرصت جذب مواد آغشته شده بیشتر است.

راهنمای خرید بهترین واکس چرم سرمه ای برای کاپشن پی واکس

در حال حاضر مدل های مختلفی از واکس چرم وجود دارد که واکس چرم سرمه ای یکی از آنها می باشد می توانید برای محصولات چرمی خود آن ها تهیه کنید. همه ی مدل های این محصول مناسب می باشند و فقط نکته ای که باید رعایت شود تناسب رنگ واکس با رنگ چرم می باشد. برای مثال شما نمی توانید برای چرم سرمه ای خود از واکس مشکی استفاده کنید.

واکس کرمی که از قدیمی ترین نوع این محصول به حساب می آید که به وسیله ی یک فرچه یا پد بر روی وسایل چرمی می زنیم. از این واکس معمولا برای کفش استفاده می شود.

واکس مایع را قبل از مصرف خوب تکان می دهیم و سپس چند قطره از آن را روی پد می ریزیم و به وسیله مورد نظر می مالیم.

واکس چرم بوفالو

واکس چرم از رایج ترین موادی است که برای تمیز کردن و حفظ محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد. واکس چرم بوفالو با دارا بودن ترکیبات موثر در افزایش طول عمر چرم بسیار موثر است. این محصول ارزشمند با کاربرد آسان و قیمتی مقرون به صرفه در دسترس تمام افراد می باشد. با آگاهی از نوع چرم می توانید بهترین واکس متناسب با آن را نتخاب نموده و بدون آسیب به چرم در دراز مدت از آن استفاده کنید.

برای تاثیر بهتر واکس بهتر است ابتدا کفش و یا کاپشن خود را ابتدا با  یک دستمال مرطوب از هر گونه گرد و خاک تمیز کنید سپس از واکس مورد نظرتان استفاده نمایید این کار به عملکرد بهتر واکس کمک می کند.

راهنمای خرید بهترین واکس چرم سرمه ای برای کاپشن پی واکس

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد واکس چرم پی واکس محصولی کاملا ایرانی بوده و با ترکیباتی غیر نفتی مانع آسیب به بافت چرم می شود. در گذشته استفاده از مواد نفتی در تهیه واکس بسیار رایج بوده که این امر سبب ایجاد بوی نامطبوع در محصول نهایی می شد که بسیار ناخوشایند بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم داده ها، تولید کنندگان موفق شدند تا مشتقات نفتی را از فرمولاسیون واکس ها حذف کنند و محصولی بر پایه ترکیبات طبیعی همراه با رایحه های خوشایند و دلنشین تولید کنند.

این نوع واکس بی رنگ بوده و قابلیت استفاده برای هر نوع چرمی را دارد. استفاده از این محصول  طراوت و تازگی را به چرم می دهد و آن را دوباره احیا می کند.

این محصول بر پایه روغن های طبیعی و ارگانیک بوده که مانع از ترک خوردن و پوسته ریزی چرم می شود. به طور کلی عمل تغذیه چرم با استفاده از این محصول شگفت انگیز اتفاق می افتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا