آیا به دنبال خرید مطمن دوربین مداربسته داهوا هستید؟

داهوا یکی از برند های مطرح دوربین مداربسته در کنار برند هایی نظیر هایکویژن ، یونی ویو و… است ، این برند در ایران و در خارج از ایران یکی از برندهای پرفروش به شمار می آید و بازار جهانی صنعت مداربسته را به سمت خود کشانده است.

ارائه کیفیت برتر ، استفاده از بهترین متریال ، سعی در کاربری آسان و بهره گیری جامع از تکنولوژی هوش مصنوعی یکی از مهمترین ارکان این شرکت در تهیه و تولید محصولاتش  می باشد.

کمپانی داهوا چندین سال است که به همراه هایکویژن رتبه های اول و دوم رنکینگ برترین دوربین مداربسته را در اختیار دارند ، البته که رقابت این کمپانی ها با کمپانی های بزرگ این صنعت و کسب رتبه های برتر خالی از لطف نمی باشد.

چرا داهوا در ایران بازار دوربین مداربسته را ربوده است؟

داهوا اولین بار در سال ۲۰۱۲ از تکنولوژی پیشرفته HDCVI خود رونمایی کرد .

این امر کاربری را برای نصابان دوربین مداربسته آسان کرد، چرا که دیگر نیاز به کابل کشی های جداگانه تصویر و صدا نبود ، متراژ کابل کشی کاهش می یافت ، هوشمندسازی دوربین ها ، افزایش پهنای باند ، داشتن وضوح تصویر در شب از مهمترین المان های صنعت مداربسته بود.

داهوا با رونمایی از HDCVI گام مهمی در صنعت مداربسته برداشت و وارد رقابت بزرگی با نزدیکترین رقیب خود ، یعنی کمپتنی هایکویژن شد.

بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی کاربری این برند دوربین ها را برای اماکن خاص و حتی نظامی نیز مهیا می سازد و کمک می کند تا کارایی بالایی را داشته باشند.

اما چرا با حضور برندهای مطرح کره ای ، اروپایی و آمریکایی میدان برای حضور یک برند تازه وارد چینی باز شد؟

با شروع تحریم ها و از آن جایی که ورود برند های مطرحی نظیر سامسونگ ، اکسیس ، بوش و…

به ایران بسته شد ، تنها برند هایی که ورودشان به ایران محدود نشد ، برندهای چینی داهوا و هایکویژن ، تیاندی و چند برند چینی دیگربودند و توانستند با جلب اعتماد نصابان و کاربران دوربین مداربسته ، عدم خرابی و گارانتی معتبر بازار ایران را در دست بگیرند و به پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته در ایران تبدیل شوند.

چرا داهوا در ایران بازار دوربین مداربسته را ربوده است؟

علت این امر هم وجود سنسور و چیپست یا به عبارتی بهترین و سطح اول ترین متریال ساخت با بهترین کیفیت از کمپانی هایی نظیر سونی و… است.

چرا که با خرید این برند دوربین مداربسته دیگر با افت کیفیت ، سوختن ناگهانی دوربین مداربسته ، خرابی بی حد و… دیگر رو به رو نمی شوید ، دیگر نیازی به تغییرات مکرر دوربین نیست .

کدام گارانتی داهوا بهتر است؟

امروزه بطور رسمی شرکت هایی نظیر: الماس رایان ایرانیان ، مادطلایی ، فراگستر ، صنعت امن و… داهوا را به طور رسمی وارد بازار مداربسته کرده و گارانتی می نمایند.

یکی از مهم ترین مشخصه ها هنگام خرید این محصول گارانتی معتبر شرکت وارد کننده است.

چرا که فروش عالی داهوا در بازار ایران عرصه را برای گارانتی های نامعتبر نیز باز می کند.

برند داهوا و دوربین های ان شرکت در ایران خواهان زیادی دارد ، و اکثریت خریداران دوربین مداربسته سعی در خری دوربین های این برند دارند.

اما آن چه که در هنگام خرید مهم است ، اصل بودن جنس و دریافت کالا همراه با گارانتی معتبر است.

داهوا از کجا بخرم؟

دیجی کالا یکی از مرکزهای فروش آنلاین است ، اما به علت وجود گارانتی های مختلف و عدم تمایز آن ها از یکدیگر مرکز مناسبی برای خرید داهوا به شمار نمی رود.

داهوا از کجا بخرم؟

اگر از بنک داران و مغازه داران دوربین مداربسته راجع به دیجی کالا بپرسید ، شاید چندان دل خوشی از این سایت معتبر ایرانی ندارند.

دلیل این امر نیز واضح است ، فروشندگان متعدد ، گارانتی های متعدد ، قیمت های پر فراز و نشیب از مهمترین مواردی است که سبب سردرگمی خریدار و عدم اعتماد آن ها به این مرکز فروش می گردد.

اگرچه که باز نگهداشتن مرجوعی کالا توسط دیجی کالا مشکلی اساسی برای فروشندگان است ، چرا که کالای نو و آکبند خود را فروخته و پس از مرجوعی معیوب و کارکرده تحویل می گیرند.

شاید از خودتان بپرسید ، پس بهترین راه برای خرید داهوای اصل و با گارانتی چه است؟

هر کدام از شرکت های نام برده دارای نماینده فروش هستند ، که دوربین مداربسته داهوا را با گارانتی معتبر آن شرکت عرضه می نمایند ، که می توانید برای خرید به آن ها مراجعه نمایید.

یکی از نمایندگان دوربین مداربسته داهوا فروشگاه پویا با سابقه ۱۰ ساله  فروش این محصول می باشد.

این فروشگاه دارای نمایندگی از چند شرکت معتبر وارد کننده داهوا است ، سابقه دیرینه این فروشگاه در صنعت مداربسته و اعتبار آن در زمینه دوربین مداربسته ، این فروشگاه را به یکی از مهم ترین مراجع فروش دوربین مداربسته تبدیل کرده است.

چکیده مطالب:

در هنگام خرید دوربین مداربسته  اولویت خود را برمبنای برند بودن کالا بگذارید، همچنین با مراجعه حضوری یا خرید از نماینده رسمی شرکت وارد کننده ، از اصالت کالا و گارانی معتبر آن اطلاع یابید.

در انتها  کیفیت را فدای قیمت نکنید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا