اسنیک ۹۷: موبایل رترو و کلاسیک (+مود)

Snake ’۹۷: retro phone classic نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی dsd 164 برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

موبنا – Snake ’۹۷: retro phone classic یکی از بازی های جدید و بسیار سرگرم کننده و به شدت اعتیاد آور مارکت اندروید است که تجربه یونیک و البته نوستالژیکی را برای گیمر ها به ارمغان آورده است. این بازی در حقیقت بازی کلاسیک Snake در تلفن های همراه قدیمی نوکیا است که اکنون ریمیک شده و برای دستگاه های موبایلی مدرن و امروزی عرضه شده است. بیش از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ دانلود این بازی در مارکت اندروید نشان می دهد که توسعه دهندگان توانسته اند در ساخت این نسخه ریمیک از بازی Snake موفق عمل کنند و رضایت گیمر ها را جلب کنند.

اسنیک ۹۷: موبایل رترو و کلاسیک (+مود)

بازی Snake که در زمان های قدیم یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های موبایلی بود، با پیشرفت تکنولوژی و با حضور دستگاه های موبایلی جدید مدرن شد و در سال های اخیر گیمر ها شاهد بازی های با گرافیک بالا تر و با گیم پلی قوی تری بودند که از میان آنها می توانیم به بازی snake.io اشاره کنیم. اما Snake ’۹۷: retro phone classic نه تنها همان بازی کلاسیک را ارائه می کند، بلکه شکل و شمایل دستگاه های موبایلی قدیمی را هم شبیه سازی کرده است و کاری کرده است که شما حس کنید در حال بازی کردن بازی Snake در سال های قدیم هستید. بنابراین، اگر دنبال یک تجربه نوستالژیک می گردید و به بازی Snake علاقه دارید، Snake ’۹۷: retro phone classic قطعاً بهترین انتخاب برای شماست!

 

Snake ’۹۷: retro phone classic مکانیزم های گیم پلی ساده و سر راستی دارد و تقریباً همه گیمر ها با این مکانیزم ها آشنا هستند. در این بازی، شما کنترل یک مار را به عهده می گیرید و شروع به جمع کردن و یا خوردن نقطه ها می کنید. هر چه نقطه های بیشتری را بخورید،‌ بزرگ تر می شوید و امتیاز بیشتری به دست می آورد. اینکار در ابتدا ساده به نظر می رسد، اما کم کم و با بزرگتر شدن کار شما هم سخت تر می شود. چراکه چالش شما این است که مراقب باشید به دیوار ها و به دم خودتان برخورد نکنید، چون در این صورت می بازید و تمام زحمات شما به هدر می رود. ضمن اینکه، با خوردن نقطه های بیشتر، سرعت حرکت شما هم بیشتر می شود و چالش های شما به اوج خودش می رسد.

اسنیک ۹۷: موبایل رترو و کلاسیک (+مود)

روی هم رفته باید گفت، این بازی نیاز به تعریف ندارد و فقط در مورد آن می توانیم بگوییم بدون شک یکی از بهترین بازی های کلاسیک و نوستالژیک مارکت اندروید است و ما صد در صد آن را به هر گیمری در هر رده سنی ای پیشنهادش می کنیم. شایان ذکر است، این بازی دارای مود های مختلفی هم می باشد و در واقع نسخه ریمیک بازی های Snake 1 و Snake 2 نوکیا به حساب می آید. Snake ’۹۷: retro phone classic توانسته امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۲ مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم – ۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا