شاسی بلند جدید چینی با ۵ ستاره ایمنی(+فیلم تست تصادف)

هاوال از برندهای زیرمجموعه گریت وال موتور است و یکی از جدیدترین محصولات آن موفق به کسب پنج ستاره از پنج ستاره ممکن در تست های تصادف و ارزیابی ایمنی شاخه استرالیایی انکپ یا ای‌انکپ (ANCAP) شده است.

موبنا گریت وال موتور (Great Wall Motor) یکی از خودروسازان چینی با مالکیت خصوصی است که دفتر مرکزی آن در شهر بائودینگ، استان هه‌بی قرار دارد. این شرکت افزون بر بازار چین، محصولات خود را در بازارهای جهانی نیز عرضه می کند.

 

 

هاوال اچ۶ و کسب پنج ستاره ایمنی در تست های تصادف

هاوال (Haval) از برندهای زیرمجموعه گریت وال موتور است و یکی از جدیدترین محصولات آن موفق به کسب پنج ستاره از پنج ستاره ممکن در تست های تصادف و ارزیابی ایمنی شاخه استرالیایی انکپ یا ای‌انکپ (ANCAP) شده است.

هاوال اچ۶ یک خودرو شاسی بلند اندازه متوسط است که در تمام زمینه های ارزیابی ای‌انکپ عملکرد خوبی از خود نشان داده و امتیازات بالایی در زمینه محافظت از سرنشینان بزرگسال، کودکان، عابران پیاده و دوچرخه‌سواران کسب کرده است. هاوال اچ۶ مدل ۲۰۲۲ همچنین به واسطه تجهیزات و امکانات ایمنی خود و توانایی در پیشگیری یا کاهش آثار طیف وسیعی از تصادفات احتمالی، عملکرد جالب توجهی داشته است.

کسب پنج ستاره ایمنی در تست هایی که بر اساس جدیدترین استانداردهای ایمنی ۲۰۲۰-۲۰۲۲ بوده اند، برای خودرو هاوال اچ۶ موفقیت چشمگیری محسوب می شود.

هاوال اچ۶ موفق شده است امتیاز ۹۰ درصد را برای محافظت از سرنشینان بزرگسال، امتیاز ۸۸ درصد را برای محافظت از سرنشینان کودک، امتیاز ۷۳ درصد را برای محافظت از افراد آسیب‌پذیر در جاده شامل عابران پیاده و دوچرخه سواران، و امتیاز ۸۱ درصد را برای ویژگی های ایمنی موجود در خودرو کسب کند.

امکانات و تجهیزات ایمنی هاوال اچ۶

از جمله تجهیزات ایمنی استاندارد در خودرو هاوال اچ۶ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترمز اضطراری اتوماتیک (ای‌ئی‌بی) با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دوچرخه‌سوار و تقاطع

سامانه های کمک به رانندگی بین خطوط

سامانه هشدار خروج از خطوط

سامانه نظارت بر نقاط کور

سامانه نظارت بر میزان توجه راننده به جاده

سامانه تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی

سامانه هشدار خروج ایمن از خودرو

کیسه های هوای جلو، جانبی جلو، پرده ای و مرکزی

دوربین دنده عقب

حسگرهای پارک عقب

سامانه نظارت بر فشار باد تایر

همچنین، سامانه هشدار ترافیک متقابل عقب، کروز کنترل تطبیقی و حسگرهای پارک جلو نیز در تریم های رده بالای هاوال اچ۶ در دسترس هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا