خرید دراور چوبی دست دوم اصفهان

امروزه یکی از وسایلی که در اتاق خواب کاربرد دارد دراور می باشد که انواع مختلفی دارد مانند: چوبی، ام دی اف و غیره که در طرحهای متنوع و شیک با قیمتی مناسب خرید و فروش می شود.

دراورهای چوبی به این صورت هستند که از کشوهای افقی چوبی تشکیل شده اند که برای نگهداری کردن وسایل و لباس به کار برده می شود و از کشوهای ریلی برای تولید دراور استفاده می شود و همچنین اگر این دراورها با فضا و اتاق خواب هماهنگ باشند، شیک بودن آن مکان را افزایش می دهند.

دراورها در سایزهای مختلف یعنی از کوچک تا بزرگ ساخته شده اند که دراوری که بزرگ می باشد حمل آن از کوچک آن سخت تر می باشد. دراورها انواع مختلفی دارند مانند: دراور آینه، دراور کلاسیک، دراور ام دی اف، سنتی، کمد دراور و غیره می باشد.

امروزه در اغلب خانه ها میز آرایش یا دراور چوبی وجود دارد که به دلیل زیبایی چشمگیری که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و همین باعث شده است که خرید دراور چوبی افزایش یابد.

دراور با میز آرایش متفاوت می باشد زیرا دراور از میز آرایش بزرگ تر می باشد ولی دراورها انواع مختلفی دارند مانند دراور پلاستیکی و اغلب بدون آینه می باشند و اگر فضای کوچکی دارید و نیاز به دراور دارید می توانی به جای میز آرایش از دراور استفاده کنید زیرا دراورها بدون صندلی می باشند و یکی از ویژیگیهای منحصر به فردی که دارد میز آرایش را باید با سرویس خواب خریداری کرد ولی در صورتی که دراور را می توان به صورت تک و جداگانه خرید کرد و استفاده نمود.

دراورهای چوبی که در مدرن ساخته شده اند به صورت طراحیهای براق هستند، از خطوط صاف تشکیل شده اند، استفاده از رنگهای جذاب و جسور می باشند.

 

دراور چوبی دست دوم

دراور دست دوم اگر ظاهری مرتب و تمیز داشته باشد همان کارایی دراور نو را دارد طرح دراور تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دارد لذا در زمان تهیه این وسیله باید نکاتی را در نظر بگیرید.

اغلب دراور را در هنگام تهیه تخت خواب انتخاب می کنند چرا که طراحی هر دو باید به یک شکل باشد تا دکوراسیون زیبایی برای اتاق ایجاد کند.

دراور دارای انواع مختلفی است که انتخاب آن بستگی به سبک اتاق شما و سلیقه شما دارد دراور کلاسیک همچنین کاربردهای زیادی دارد چرا که از چندین کشو تشکیل شده که می‌توان به راحتی لوازم ضروری خود را به صورت تفکیک شده در آن قرار داد.

خرید دراور چوبی دست دوم اصفهان

در زمان خرید دراور افرادی هستند که به دنبال دراورهای خاصی می باشند و می ‌خواهند قیمت دراور برایشان مناسب تر باشد لذا دنبال خرید دراور چوبی دست دوم هستند.

دراور دست دوم را می توان از سمساری تهیه نمود در این مکانها بیشتر اجناس آنتیک منزل به فروش می رود گاهی برای اجناس دست دوم جنسهای بسیار باکیفیت و مرغوبی پیدا می‌شود.

امروزه با پیشرفت صنعت در زمینه چوب روسی شاهد انواع دراورها با طرحها و جنسهای مختلف هستیم انواعی از دراورها که شامل فلزی، شیشه، پلاستیک، چرم، سنگ مرمر و غیره می باشد جذابیت فوق‌العاده‌ای برای اتاق خواب شما دارد هر شخصی بنا بر سلیقه و کاربرد اتاق خواب خود آن را انتخاب می نماید.

دراور چوبی اصفهان

شکل ظاهری این محصول چوبی درحدود یک متر و پنجاه سانتیمتر ارتفاع که شامل کشوهایی به ‌صورت افقی است و توسط ریل مخصوص به عقب و جلو جابجا می ‌شوند تراول چوبی به ‌صورت تکی به فروش می ‌رسد و شما می‌ توانید مدل و سایز مورد نیاز خود را به تولید کنندگان ارائه کنید و محصول مورد نیاز خود را سفارش بدهید.

تامین چوب مورد نیاز برای ساخت یک دراور بستگی به سفارش کننده دارد استفاده از چوب گردو و راش بیشترین مصرف را در تولید این محصول است.

البته لازم است در هنگام خرید دراور چوبی شکل و رنگ آن با سایر وسایل چوبی موجود در خانه هماهنگ باشد تا دچار دوگانگی و بی‌نظمی و ناهماهنگی در ست کردن و ظاهر اتاق‌ خواب نشود.

خرید دراور چوبی دست دوم اصفهان

یکی از لوازمی که برای نظم دادن به اطاق خواب مورد نیاز است دراور چوبی اصفهان می‌ باشد و تولیدکنندگان صنایع چوبی در شهر اصفهان تولید انواع بسیار زیبا و کاربردی این محصول را با قیمت بسیار مناسب به انجام می ‌رسانند.

انواع طرحها و مدلهای درجه یک برای ساخت دراور خوب توسط مشتریان ارائه می‌ شود که تولید کننده درقبال مبلغی اقدام به ساخت مدلهای متفاوت می ‌کند البته امروزه بیشتر مدلها و طرحهای اسپرت مورد پسند قشر جوان می ‌باشد.

دراور انواع مختلف بچه‌گانه، جوان‌پسند، اسپرت، سنتی و نقش‌دار ارائه می ‌شود دراورهای سنتی یا کلاسیک در رنگ‌بندیهای محدود ساخت و تولید می ‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا