هونگ روئی تایگرEFV؛ خودروی ۴۶۰۰ دلاری چینی(+عکس)

هونگ روئی از منظر ابعاد برابر با ۳۳۸۰ میلیمتر در طول، ۱۴۹۹ میلیمتر در عرض و ۱۶۱۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

موبنا هونگ روئی نام خودروساز فعال در پکن است که سابقه فعالیت آن به سال ۲۰۱۰ باز می گردد. این برند یک خودروی خیلی کوچک را در بازار چین دارد که با نام تایگر اف ایی ویی شناسایی می شود. قیمت پایه از ۴۶۰۰ دلار کلید می خورد.

هونگ روئی تایگرEFV؛ خودروی 4600 دلاری چینی(+عکس)

تایگر از منظر ابعاد برابر با ۳۳۸۰ میلیمتر در طول، ۱۴۹۹ میلیمتر در عرض و ۱۶۱۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۴۴۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۵۰ میلیمتر و وزن خالص خودرو نیز با توجه به تریم ۶۷۰، ۷۰۵ و ۷۹۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

مهمترین ویژگی تایگر به پیشرانه الکتریکی آن مربوط می شود. با توجه به تریم موتور الکتریکی ۳۰ و ۳۴ کیلوواتی استفاده شده که براساس اسب بخار باید به ۴۰ و ۴۵ اسب بخار اشاره کنیم. گشتاور نیز ۹۰ و ۱۰۲ نیوتن متر محاسبه شده است.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری ۹.۲ ، ۱۱.۸ ، ۱۴.۵ و ۱۶.۵ کیلووات ساعت تامین می شود که برد حرکتی ۱۲۰، ۱۶۰ ، ۱۷۰ و ۲۰۵ کیلومتر را در اختیار تایگر قرار می دهند.

در تمام مدل های این ببر بسیار کوچک از جعبه دنده تک سرعته در ارتباط با محور عقب استفاده شده است. سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. رینگ های فولادی و آلومینیومی در اندازه ۱۳ اینچی ارائه می شوند.

هونگ روئی تایگر

تایگر برخلاف بسیاری از هم رده های خود، شرایط مناسبی را در کابین ارائه می دهد. جزئیات و آنچه که مشاهده می شود با توجه به برچسب قیمت خودرو، کاملا بر دیگر چینی های ارزان برتری دارد.

سیستم تهویه غیر اتوماتیک، قفل مرکزی، ریموت، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ای بی دی، دستیار حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، بلوتوث، یو اس بی، ایزوفیکس، پاور ویندوز هر دو ردیف و تنظیم الکتریکی آینه ها از ویژگی های تایگر هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا