قیمت بوقلمون وحشی ماده

از جمله پرنده هایی که اندازه تمام قسمتهای بدن آنها شامل گردن، پا و غیره بسیار بزرگ بوده می توان به بوقلمون وحشی اشاره نمود؛ قیمت خرید فروش بوقلمون وحشی در بازار سوال بسیاری از علاقمندان به این پرنده می باشد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که بوقلمون وحشی و اهلی از نظر ظاهری و ژن کاملا همانند یکدیگر هستند و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد بهتر است بدانید این دو مخصوصا از نظر ویژگیهای ظاهری با یکدیگر متفاوت بوده و در واقع تنها وجه مشترکی که دارند نیز همان منقاری بوده که در زیر گردنشان وجود داشته و همچنین دراز بودن گردن تمام آنها است.

یکی از مهمترین پارامترهایی که در هنگام خرید انواع بوقلمون از نوع بوقلمون و قرقاول صحرایی به آن توجه می شود قیمت بوقلمون وحشی می باشد؛ بهتر است بدانید که قیمت این پرنده در بازار تحت تاثیر عوامل زیادی قابل تعیین است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بوقلمون وحشی در هنگام احساس خطر بسیار سریع تر از نمونه های اهلی عمل کرده و با پرواز کردن خود را از عامل خطر نجات می دهند البته میزان ارتفاعی که این پرنده پرواز می کند بسیار کم بوده اما سرعت آن بالا است

همانطور که می دانید برخی از افراد به خاطر خواص و ویتامینهای زیادی که گوشت بوقلمون داشته آن را در رژیم غذایی خود قرار می دهند اما باید بدانید که به صورت رایج گوشت بوقلمون وحشی را برخی از افراد به شکل خوراکی و درون غذا مصرف نمی کنند.

بوقلمون وحشی ماده

این پرنده همانند تمام پرنده ها و قرقاول صحرایی به دو صورت ماده و نر می باشد و ما در این قسمت می خواهیم شما را با بوقلمون وحشی ماده آشنا کنیم بوقلمون ماده پرهای خاکستری تیره و قهوه ای دارد و بین ۵ تا ۱۱ کیلو گرم وزن آن می باشد بوقلمون وحشی دارای وزن ۱۶.۸ کیلو گرم توسط اتحادیه ملی بوقلمونهای وحشی به عنوان سنگین ترین بوقلمون ثبت شده است بوقلمون ماده بالهای بادبزنی شکل، تیره، دمی بلند، براق و برنزی دارد به طور میانگین هر بوقلمون رنگین تاپی ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ پر دارد و دودیسی جنسی را در بوقلمون ماده وجود دارد با هر نژاد بوقلمون نر جفت گیری می کند.

قیمت بوقلمون وحشی ماده

بوقلمونهای وحشی هنگام پرواز حداکثر سرعت آنها ۹۷ کیلو متر بر ساعت می باشد و جنگلهای مخروطی و سخت چوب زیستگاه آنها است بوقلمون وحشی ماده پرندگانی همه چیز خوار می باشند که از درختچه ها، بوته ها، زمین غذای خود را به دست می آورند که از دانه های مورد علاقه این نوع پرندگان می توان به پینیون، هیکوری، شاه بلوط، فندق و بلوط اشاره کرد حشرات، ریشه ی گیاهان و چمن از دیگر غذهای این پرنده محسوب می شود از شکارچیان اصلی این نوع پرندگان در طبیعت می توان به انسانها، مارها، پرنده های شکاری، ویرجینیا، روباه های خاکستری و راکونها اشاره کرد.

بوقلمون وحشی آمریکا

یکی از زیباترین حیواناتی که در بسیاری از مناطق جهان یافت می شوند، بوقلمون وحشی و قرقاول صحرایی می باشد که این نوع از جانداران، دارای نژادهای مختلفی است که برترین آنها از نژاد ایران، استرالیا و آمریکا می باشد.

بوقلمون حیوانی است تخم گذار که هم از تخم آنها و هم از گوشت این حیوان می شود استفاده کرد که به همین دلیل مراکز زیادی در سراسر جهان وجود دارند که انواع آنها را در شرایط مختلف، پرورش می دهند.

بوقلمون پرنده ای است که دارای دو جنس نر و ماده می باشد که انواع نر آنها نسبت به نوع ماده، دارای جثه ی بزرگ تری است که می تواند با ماده های زیادی جفتگیری کند.

قیمت بوقلمون وحشی ماده

یکی از مهم ترین زیستگاه های اصلی انواع بوقلمون وحشی آمریکا است که در این کشور دارای گونه های بسیار متنوعی است که هر کدام دارای شکل و اندازه های متفاوتی نیز می باشند.

بوقلمونهای وحشی پرندگانی هستند که هنگام خطر به پرواز در می آیند که البته طول پرواز آنها زیاد نیست و همچنین نمی توانند ارتفاع زیادی از زمین بگیرند.

بوقلمونهای اهلی موجود در جهان، نژاد اصلاح شده ی بوقلمونهای وحشی است که در مراکز زیادی نگهداری می شوند.

بوقلمونهای وحشی یکی از سنگین ترین پرندگان موجود در جهان است که دارای لذیذترین گوشت نیز می باشند.

بوقلمون وحشی آمریکایی از جمله قدیمی ترین نژاد بوقلمون در جهان است که نسبت به انواع دیگر معروف تر و با ارزش تر می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا