سینک گرانیتی رنگی اصل + سینک گرانیتی روکار شاین جدید

یکی از وسایل خانه که باعث درخشندگی ظروف شما بعد از شستشو می گردد، سینک گرانیتی بوده که رنگی معمولا سفید دارند و در طیفهای دیگر نیز موجود بوده که بر اساس سلیقه فردی خریداری می شود.

با استخراج سنگ گرانیت از معدن، آن را به کارخانه های مخصوص فرستاده و با ذوب در کوره ها آن را درون دیگ انتقال می دهند و سپس توسط دستگاه هر کدام به دورن قالب ریخته شده و در خطی دیگر مقداری پودر شیمیایی برای تثبیت کیفیت افزوده می شود، سپس در محیطی باز قرار گرفته و بعد از سرد و شستشو دوباره به خط ریل برگشته تا رنگهای مختلف بر روی آن اعمال گردد.

زمانی که یک محصول دارای کیفیت و رنگی جدید و شاد مانند سینک گرانیتی رنگی جدید باشد در مواقع شستشو ظروف درون این سینک موجب آرامش روان و روح شده و احساسی خوشایند تر را به شما وارد می کند.

در زمانهای قدیم مردم برای شستشوی ظروف خود آن را بعد از جمع آوری به رودخانه برده و شروع به مایع ظرفشویی و کف مالیدن بر سطح آن نمودند و بعد از آبکشی تقریبا قسمتی از آب را آلوده کرده و این نوع ویروس به فردی دیگر منتقل و دچار بیماری می گردد و این کار برای شستشوی ظروف حداقل روزی سه الی چهار بار در رودخانه صورت گرفته و بیماریها بیشتر می شد.

سینک گرانیتی اصل

حال امروزه با روی آمدن سینکهای ظرفشویی باعث کمک به محیط زیست شده و در آلوده کردن و شیوع بیماریهای گوناگون جلوگیری شده که این محصول با داشتن دو سوارخ در کف و رد شدن دو لوله که به همدیگر متصل می گردد از طریق یک شلنگ به درون چاه رفته تا آبها دیگر به سمت رودخانه نگردد.

سینک گرانیتی رنگی اصل

یکی از وسایل آشپزخانه مانند سینک گرانیتی اصل جدید بدلیل استفاده زیاد حتما باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد سینک آشپزخانه یا سینک ظرفشویی است که در انواع مختلفی همچون استیل، سرامیکی و گرانیتی با قیمتهای مختلف از ارزان گرفته تا گران قیمت در بازار وجود دارند و در اصل جزء پر فروش ترین لوازم آشپزخانه می باشند.

به طور کلی سنکها دارای اجناس مختفی هستند مثل سینکهای استیل ضد زنگ، سینکهای چدنی که ممکن است بر روی سطح آنها میناکاری انجام شده باشد، سینکهای آکرولیک، انواع مسی، انواعی که از خاک رس و مواد معدنی ساخته می شوند و سینگهای گرانیتی.

در مورد استفاده از انواع سینک گرانیتی و سینک مشکی چه طرحهای قدیمی و چه جدید، باید حتما یک سری موارد را رعایت کرد تا عمر این محصول بیشتر شود.

این سینکها تا درجه حرارت خاصی را می توانند تحمل کنند و در صورت مواجهه با حرارت بالاتر تغییر رنگ می دهند و به منظور جلوگیری از این مساله باید از گذاشتن وسایلی که مستقیما از روی حرارت برداشته ایم بر روی سینک پرهیز نماییم.

سینک گرانیتی روکار شاین

تا به حال به جنس انواع محل ظرفشویی دقت کرده اید؟ بسیاری از محلهای ظرفشویی در آشپزخانه های جدید با سینک گرانیتی مشکی پوشش داده شده اند و محصولات مختلفی مانند سینک گرانیتی روکار و سینک گرانیتی شاین امروزه در بازار از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

امروزه سنگهای گرانیتی به دلیل استحکام بسیار خوب و داشتن جلوه زیبا در صنایع مختلف به کار گرفته می شوند، از این سنگها در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود.

سینک گرانیتی رنگی اصل

امروزه یکی از وسایلی که بسیار روی دکوراسیون داخلی خانه ها تاثیر گذار می باشد و جلوه زیبایی می تواند به منازل بدهد سینک ظرفشویی و دستشویی می باشد، سینک گرانیتی

روکار شاین گزینه ای مناسب و مدرن برای انواع خانه های نوساز و زیبا کردن دکوراسیون داخلی منازل می باشد.

بهتر است بدانید سینک گرانیتی تبریز از ترکیب شدن پودر گرانیت با رزین آکرلیک ساخته و تولید می شود، سازندگان سینکهای گرانیتی چیزی در حدود هشتاد درصد گرانیت و بیست درصد رزین آکرلیک برای ساخت سینک گرانیتی استفاده می کنند.

محصول نهایی تولید شده دارای ویژگیهای گرانیت می باشد، اما بسیار مقاوم، قیمت آن کمتر و نگهداری آن آسان تر می باشد.

برای ساخت انواع سینک کامپوزیتی از ماده گرانیت استفاده می شود و کاربرد دارد، اما در بعضی از موارد و در برخی از کارخانه های تولیدی سینک ظرفشویی، از ماده کوارتز به جای ماده گرانیت استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا