قیمت بشقاب دیوارکوب کوبیسم شیراز روسی

چنانکه در بخشهای قبل به صورت مختصر به استحضار شما خوانندگان ارجمند رسید، به غیر از طرحهای بشقاب قدیمی روسی دیوار کوب و بشقاب دیوارکوب عتیقه،  انواع نقوش و طرحهای مختلف برای استفاده به شکل دیوار کوبی در بازار وجود دارد که هر یک دارای زیبایی خاص خود می باشند

اما نمونه های روسی به دلیل بر گرفتن طرحهایی با حال و هوایی قدیمی متعلق به مقطع زمانی خاص ( خانواده ی تزاری و روسیه ی سابق ) مشتریان خاص خود را داشته و صد البته، پس از قرار گرفتن بر روی دیوار، زیبایی و چشم نوازی تحسین بر انگیزی را در دکوراسیون ایجاد می نمایند.

هرچند در حال حاضر انواع و اقسام گوناگونی از کالاهای موجود برای طراحی و تغییرات دکوراسیون در بازارهای مربوطه یافت می شود لیکن، قیمت بشقاب دیوارکوب روسی به دلیل کیفیت در متریال، به عوامل متعددی بستگی دارد.

طراحی فوق زیبا و البته تنوع رنگ فراوان در نوع خود ابزاری منحصر به فرد و استثنایی به شمار می روند.

از جمله مشخصات بارز بشقاب دیوارکوب روسی، نقش و نگار مربوط به تزار، سواران،‌ اشراف و لشگریان آن زمان است که به زیبایی هرچه تمام به تصویر کشیده شده و انصافاً خرید در قیمتهای فعلی بسیار جذاب و مقرون به صرفه ارزیابی می گردد.

برای طراحی و ایجاد دکوراسیونی کاملا فاخر و زیبا، بشقاب دیوارکوب قدیمی انگلیسی در مقایسه با انواع مختلف کاغذهای دیواری، قابهای نقاشی ساده و چرم، خطاطی و تابلو نوشته های زیبا، تعداد زیادی از صفحات و ورقهای چوبی و فلزی ( منبت کاری شده یا ساده   که هریک نمایانگر فرهنگ و هنر خاصی بوده ) و بسیاری دیگر از این قبیل کالاها، برای طراحی کانسبتی سنتی و نیمه مدرن، از زیبایی بیشتری برخوردار می باشند.

بشقاب دیوارکوب طرح کوبیسم

در دنیای مدرن امروزی در دکوراسیون منازل از طرحهای مدرنی مثل بشقاب دیوارکوب و تابلو نقاشی با طرح کوبیسم به کار می برند که بسیار جذاب و جدید می باشند که طرحهای کوبیسم خیلی خاص و ویژه هستند که در هر خانه ای پیدا نمی شود.

امروزه برای داشتن دکوراسیون شیک و زیبا از دیوارکوبهای متنوعی استفاده می کنند که تاثیر بسزایی دارد و بشقاب دیوار کوب یک نوع آن می باشد که روی آن را میتوان انواع طرح و نقاشی مثل طرح کوبیسم و کاکتوس طراحی کرد که بسیار زیبا می باشند.

قیمت بشقاب دیوارکوب کوبیسم شیراز روسی

برای طرح این دیوارکوبها ابتکار به خرج دادند که آمدند طرحهای قدیمی مثل طرح کوبیسم را روی بشقاب پیاده کردند که بسیار جذاب و جالب شده و به عنوان طرح جدید و مدرن به عنوان تزئین دکوراسیون استفاده می کنند، بشقاب دیوارکوب کوبیسم طرح خاصی است که افرادی که دنبال طرحهای ویژه و تک هستند جذب این بشقابها شده و آن را میپسندند و همچنین در فضاهای لوکس و شیک میتوان به کار برد.

از تزئینات متنوعی برای زیبایی دیوار منزل به کار می برند مثل قاب عکس، تابلو نقاشی، وسایل زینتی، بشقاب و غیره که روی بشقابهایی مثل سفالی یا سرامیکی متناسب با سلیقه ای که دارید میتوانید هر طرح و رنگی که دوست دارید نقاشی کنید که بسیار زیبا و جذاب هستند.

بشقاب دیوارکوب شیراز

برای انتخاب و خرید انواع بشقاب دیوارکوب عتیقه شیراز یا اصفهان علاوه بر توجه به شیوه ساخت آنها، در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی و ظاهری نیز اهمیت زیادی دارد به گونه ای که این امر می تواند میزان ماندگاری و عدم تغییر رنگ این نوع بشقابها در طولانی مدت را تعیین کند.

قیمت بشقاب دیوارکوب کوبیسم شیراز روسی

همانگونه که اشاره شد این نوع بشقابها به صورت دستی یا توسط دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند که بدون شک ارزش معنوی مدلهای ساخته شده توسط هنرمندان در این حوزه به مراتب بیشتر است، چرا که ساخت بشقاب دیوارکوب شیراز به زمان بیشتری نیاز دارد و امکان اجرای طرحهای خاص و سفارشی نیز با این شیوه امکان پذیر می باشد.

از نظر شکل ظاهری انواع بشقاب دیوارکوب در مدلهای دایره ای، بیضی و مربعی شکل دسته بندی می شوند که معمولاً اشکال دایره ای با ابعاد و قطرهای مختلف بیشترین میزان تقاضا را در بین مشتریان و حتی تولیدکنندگان را دارند.

دلیل این استقبال قابلیت اجرای آسان انواع طرحهای فانتزی، هندسی، سنتی و حتی نوشتن اشعار و آیات قرآنی بر روی دیوارکوبهای دایره ای است اما نباید فراموش کنید که انتخاب ابعاد دیوارکوب نیز اهمیت زیادی در هر چه زیباتر بودن طرحهای اجرا شده روی آن دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا