قیمت خرید توری پلیسه متری مگنتی

همان طور که احتمالا دیده اید از محصول توری پلیسه رنگین در مراکز زیادی مثل بانک ها و ساختمان صندوق های سرمایه گذاری استفاده شده است و این مراکز به جهت ازدحام مردم نیاز به تهویه ی محیط دارند و از طرفی ورود حشرات موزی به ساختمان ممکن است، پس در این مراکز در ورودی ساختمان از این محصول استفاده مفیدی میبرند.

علاوه بر مراکز عمومی در هر مکانی و هر زمانی استفاده و بهره بردن از این محصول مفید فایده بوده و شما عزیزان مصرف کننده به جهت رفاه حال خود میتوانید از این محصول خریداری و بهره مند شوید.

در زمینه ی تولید و ساخت و خرید توری پلیسه طرح دار باید به ضد آب بودن آن هم توجه داشت چرا که در بعضی مناطق بارش باران فراوان بوده و اگر در برابر آب و باران مقاوم نباشد قطعا دچار زنگ زدگی و خرابی میشود و هزینه های جانبی به جهت تعمیر و یا حتی تعویض این محصول به گردن مشتری می اندازد.

در این زمینه اطمینان خاطر به شما میدهیم که محصول ما کاملا ضد آب و ضد زنگ بوده و در برابر فرسایش مقاوت کامل دارد و شما مصرف کننده گرامی میتوانید این محصول را از مجموعه ی ما سفارش داده و تحویل بگیرید. محصولات مجموعه ی ما دارای گواهی های تضمین کیفیت بوده و مشتری مداری از اصول پایه ی مجموعه بزرگ ما میباشد.

بهترین توری پلیسه

با مطالعه مقاله تا اینجا متوجه شدید که بهترین گزینه برای محافظ در، توری پلیسه ترکیه می باشد که در ادامه به دیگر کاربردهای آن خواهیم پرداخت اما قبل از آن می خواهیم درباره توری پلیسه برای پنجره صحبت کنیم.

 

پنجره هم راهی دیگر برای ورود گرد و خاک و حشرات به داخل خانه می باشد که در گذشته مردم برای جلوگیری از ورود آنها به داخل خانه توری معمولی را با چسب به پنجره نصب می کردند که کار دشواری بود اما تولید کنندگان با ساخت توری پلیسه مناسب پنجره این مشکل را حل کرده اند.

یعنی با نصب این توریها روی پنجره دیگر لازم نیست هر چند وقت یکبار آن را تعویض کنید و فقط کافیست در طول سال یک الی دوبار آن را به روشی که گفتیم بشویید.

قیمت خرید توری پلیسه متری مگنتی

با استقبال فراوانی که از توری پلیسه شده است تولیدکنندگان سعی کردند در شکل و مدلهای مختلفی از آن تولید کنند که یکی از انواع آن، توری پلیسه مگنتی است قیمت توری پلیسه متری نیز مقرون به صرفه می باشد این توری همانطور که از نامش پیداست از آهن ربا و مگنت استفاده شده است که پشت در یا پنجره قرار می گیرد و ظاهر پنجره را تغییر نمی دهد و حتی جلوی نور را هم نمی گیرد.

همچنین توریهای مگنتی در دو نوع تک فریم و دابل فریم وجود دارد که در نوع تک فریم، توری از یک طرف باز و بسته می شود اما توری دابل فریم از هر دو طرف هم باز و بسته می شود.

خرید توری پلیسه مگنتی

یکی دیگر از مسائل مهم راجب توریهای پلیسه نحوه شست و شوی آن می باشد که می خواهیم در ادامه به آن بپردازیم.

توریهای پلیسه در دو نوع مختلف تولید شده اند که یکی از آنها توری پلیسه ای پنجره تک فرم و دیگری توری پلیسه دبل فریم می باشند که باید گفت توری پلیسه بر خلاف توریهای فلزی هیچ گرد و غباری ره خود جذب نمی کند به همین دلیل استفاده از این توریها در شهرهای پر آلودگی و گردو غبار مانند تهران بسیار کاربرد دارد و جزء یک مزیت خوب حساب می شود.

برای حفظ کیفیت و همچنین شفافیت این توریها تمیز کردن و شست و شوی هر ساله آن به افراد توصیه می شود چرا که اینکار باعث می شود آلودگیها و میکروبهای موجود در آن پاکسازی شده و آماده استفاده برای یک دوره طولانی دیگر می شود.

قیمت خرید توری پلیسه متری مگنتی

یکی دیگر از نوعهای جدید و پر کاربرد توریهای پلیسه یا توری آلومینیوم ضخیم که در بازارها نیز موجود است و طرفدار زیادی دارد توری پلیسه مگنتی می باشد که اگر شما هم قصد خرید آن را دارید می توانید تنها با یکبار سر زدن به بازار آن را تهیه کنید.

باید گفت که برای استفاده از این توریهای مگنتی نیاز به پیچ و مهره و قرار گرفتن در تنه های پنجره نیست و به شکلی تهیه شده است که دارای آهن ربا می باشد که همین امر باعث نصب راحت و بی دردسر آن شده است چرا که با قابلیت مقناطیسی که دارد می تواند به راحتی به قاب پنجره بچسبد.

برای شست و شو و تمیز کردن آن لازم است که فریم آن را از قاب پنچره خارج کرده که مشکل ترین بخش شست و شوی توری نیز همین بخش جدا کردن فریم از قاب پنجره می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا