قیمت آرد ذرت تراریخته تبریز

مهمترین غله ای که نقش بسیار کلیدی در خوراک انسان را بازی می کند، آرد است که بر عکس تصور ما، فقط از گندم به دست نمی آید، بلکه انواع بیشماری دارد و از ارزشمند ترین نوع آنها می توان به آرد ذرت اشاره داشت که دارای قیمت خرید و فروش مشخصی بوده و در صنایع غذایی بسیار کاربرد دارد.

این محصول امروزه در تهیه بسیاری از خوراکیها و محصولات به عنوان ماده اصلی شناخته می شود و به دلیل خوشمزه بودن، فرآورده های بسیار لذیذی را از آن می توان تهیه کرد.

آرد ذرت و آرد نخودچی از جمله مواد غذایی ارزشمند می باشد که هم در آشپزی و هم در شیرینی پزی کاربرد بسیار دارد، این محصول به علت ارزش تغذیه ای خوب، بسیار مورد توجه قرار می گیرد و محصولی است که مستقیماً از دانه های ذرت به دست می آید.

تمامی محصولات و مواد خوراکی موجود در بازارها دارای نرخهای مشخصی می باشند، گاهی ممکن است که برخی از موارد سبب تغییر قیمت روز آنها گردد که این امر در خصوص آرد سوخاری ذرت هم صدق می‌ کند.

لازم به ذکر است  از نظر قیمت آرد ذرت نسبت به آرد گندم در رده بالاتری است و ارزش روز آرد ذرت نسبت به آرد گندم و آرد جو بیشتر می باشد، اما در سطح بازارها ممکن است نرخهای متفاوتی را برای این محصول شاهد باشید، زیرا برخی از آردهای ذرت بدون سبوس و برخی دیگر سبوس دار هستند، بنابراین ساختار محصول مورد نظر و موارد دیگری مانند بسته ‌بندی محصول و هزینه‌ های مربوط به حمل و نقل آن و یا داخلی بودن یا وارداتی بودن محصول بر روی قیمت نهایی آن تاثیر دارد.

آرد ذرت تراریخته

تولید کنندگان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا نمونه های کاملا ارگانیک از آرد ذرت را با رنگ زرد و نمونه های تراریخته و نمونه هایی از آرد ذرت را همراه با گلوتن تولید و به صورت بسته بندی شده به بازار ارائه نمایند زیرا هر نمونه از این محصولات در بخشی دارای استفاده و مصرف می باشد و هر فرد به نسبت نوع مصرف خود می تواند از انواع این محصولات خریداری و استفاده نماید.

این محصول مانند نمونه های دیگر از آرد ذرت به صورت فراوان در بازارهای عرضه و تقاضا به مقدار فراوان توزیع می شود و کالایی کاملا در دسترس است اما با مراجعه به سایت شرکتهای تولید کننده می توان بسیار راحت تر انواع آرد ذرت را تهیه نمود.

قیمت آرد ذرت تراریخته تبریز

آرد از محصولاتی است که از تولید و مصرف بسیار بالا برخوردار است و با مراجعه به بازار می توان نمونه هایی متفاوت و متنوع از اين محصول مانند آرد ذرت تراریخته را مشاهده نمود معمولا محصولات تراریخته به محصولاتی گفته می شود که از جهت ژنتیکی طوری دستکاری شده باشند که دانه باردهی زودرس و بیشتری داشته باشد.

این کار یعنی تولید محصولات تراریخته بر خلاف نظر برخی افراد محصولات مضری نیستند، بلکه برای تولید آن کارشناسان و متخصصان بسیار زیادی سالها وقت گذاشته و کار شبانه روزی انجام داده اند به هر تقدیر آرد ذرت تراریخته نیز نمونه ای از آرد با مصرف بسیار زیاد در بازار  است که از خرید و فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد و مصرف کنندگان بسیار زیادی نیز دارد.

آرد ذرت تبریز

یکی از مهمترین گروه های مواد غذایی را غلات تشکیل می دهند که آرد ذرت هم در همین دسته قرار گرفته و با توجه به کارخانه های متعددی که در شهرهای شیراز، تبریز و مشهد مشغول به فعالیت هستند به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد.

همان طور که از نامش پیداست ماده اولیه تهیه آرد ذرت دانه های سالمی از ذرت است که خشک و پودر شده اند و البته با توجه به تنوع در نژادهای گوناگون ذرت ممکن است آرد به دست آمده از هریک دارای طیف رنگی طعم و عطر متفاوتی بوده و برای مصرف در مواردی جداگانه مناسب باشند.

قیمت آرد ذرت تراریخته تبریز

امروزه در صنایع غذایی بحث غنی تر کردن مواد خوراکی بسیار متداول شده به طوری که آرد گندم سبوس دار و ذرت را غنی می کنند و این کار در کارخانه های تولیدکننده آرد ذرت تبریز هم طبق ضوابط وزارت بهداشت و دیگر نهادهای قانونی در حال انجام می باشد.

منظور از غنی کردن آرد ذرت این است که عناصر حیاتی مانند آهن فولات روی و آنچه به طور میانگین مصرف کننده ایرانی با کمبود آنها مواجه است را به این ماده خوراکی اضافه کرده و شرایط بهتری را برای مصرف و بهره بردن از خواص مفید ذرت فراهم می کنند.

مجموعه ما از جمله تامین کنندگان اصلی آرد ذرت در سطح کشور می باشد که محصول را در بهترین سطح کیفیت و با قیمتی کاملا ارزان به شکل مستقیم در دسترس خریداران در شهرهای مختلف قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا