زفیر؛ میوه ممنوعه آمریکایی برای آمریکا! (+عکس)

زفیر طراحی ظاهری زیبا و لوکس دارد اما یک پلتفرم جدید را به نمایش نمی گذارد زیرا براساس پلتفرم فورد ایووس و موندئو توسعه یافته است.

موبنا زفیر(زفر) محصولی از لینکلن است که انتشار اولین تصاویر آن در چین حواشی زیادی را به دنبال داشت. سپس نیز عنوان شد که زفیر فقط در بازار چین عرضه می شود و خبری از حضور در آمریکا برای این آمریکایی نیست!

زفیر طراحی ظاهری زیبا و لوکس دارد اما یک پلتفرم جدید را به نمایش نمی گذارد زیرا براساس پلتفرم فورد اووس و موندئو توسعه یافته است. این خودرو با نام لینکلن Z هم شناسایی می شود و توسط ۲ تیم طراحی شده که یک تیم در چین و دیگری در کالیفرنیا بوده است.

زفیر؛ میوه ممنوعه آمریکایی برای آمریکا! (+عکس)

لینکلن زفیر

فضای داخل کابین زفیر نیز یک محیط لوکس است که فناورانه های جذابی را نیز همراه دارد. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۲۷ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و دکمه های حساس به لمس روی فرمان از جمله این موارد هستند.

در بخش پیشرانه هم فقط یک آپشن پیش روی مشتریان قرار دارد که شامل نمونه ۴ سیلندر اکوبوست ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۴۳ اسب بخار خروجی در هماهنگی با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک می شود. خودرو طی ۶.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

قیمت زفیر احتمالا نزدیک به مرز ۵۰ هزار دلار خواهد بود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا