پارچه پلی استر کشی کجراه تریکو

پارچه پلی استر دارای ویژگیهای زیادی می باشد که می توان به کیفیت فوق‌العاده آن اشاره کرد که دوام بالایی دارد و لباسهایی که با آن دوخته شود را می توان سالیان سال استفاده کرد و برای مصارف گوناگون کاربرد دارد که یکی از دلایل محبوبیت آن قدرت جذب بسیار بالای آن است که مانند پارچه لنین نخی به راحتی قابل شستشو بوده و پس از مدت زمان اندکی خشک می شود و آب را به خوبی جذب می کند.

تولید این پارچه همانند پارچه فاستونی از دیرباز تاکنون در اکثر کشورهای جهان انجام می شود و با توجه به کاربرد فراوان آن کارخانه های متعددی در ایران به تولید این جنس از پارچه مشغولند.

همانطور که می دانید امروزه تمامی اجناس دارای نوسان در قیمت می باشند و پارچه کجراه پلی استر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت آن به صورت لحظه ای می باشد.

این پارچه دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که از جمله آن می‌ توان به رنگ پذیری بالای آن اشاره کرد که به راحتی می توان آن را رنگ کرد، از این پارچه و همچنین پارچه کتان نخی به عنوان دوست دار طبیعت نیز یاد می‌ شود، زیرا بازیافت آنها بسیار آسان انجام می گیرد و برای افرادی که حساس هستند و در برابر گرما و سرما بدن آنها مقاومت لازم و کافی را ندارد، از بهترین گزینه های انتخابی برای لباسهایشان است.

بهتر است بدانید که جنس این پارچه سخت است و به خصوص برای فعالیتهای ورزشی بسیار مناسب می باشد، از این پارچه برای دوخت انواع روکشهای صندلی ماشین و یا روکش صندلیهای چرخدار استفاده می شود که در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

پارچه تریکو پلی استر

نکته بسیار جالب و حائز اهمیت در مورد پارچه های تریکو پلی استر نرمی و لطافت این جنس می باشد که این موضوع به دلیل عدم وجود تار و پود درون بافت این نوع پارچه ها بوده و این پارچه از طریق در کنار هم قرار گرفتن تارهای نخ حلقوی گره خورده بوده که سبب نرمی این محصولات شده است.

این محصولات علاوه بر لطافت و نرمی بسیار بالایی که دارند از استحکام و دوام فراوانی نیز برخوردار هستند که این موضوع سبب شده تا در تولید لباسهای زیر زنانه و مردانه، جوراب اسپرت، کلاه و کالاهایی از این قبیل استفاده شود.

پارچه پلی استر کشی کجراه تریکو

علاوه بر مواردی که ذکر شد پارچه پلی استر تریکو به دلیل استحکام و دوام بالایی که در مقابل آب و رطوبت دارند برای تولید لباسهای شنا و ست ورزشی که مدام در معرض رطوبت قرار می گیرند زیاد استفاده شده و از تقاضای بسیار زیاد و فراوانی برخوردار می باشند.

لباسهای پنبه ای و کشی از محبوب ترین جنسها در زمینه لباس و پوشاک می باشند که به دلیل نرمی، راحتی و رنگ پذیری بسیار بالا و طرحهای بسیار جذاب و دلنشین که دارند همواره مورد توجه افراد بسیار زیادی بوده اند و از میزان فروش بالایی برخوردار می باشند.

همچنین باید توجه داشته باشید که امروزه پارچه های تریکو توسط الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه و توزیع می شوند و از آنجایی که پارچه های تریکو پنبه ای با افزایش قیمت بالایی مواجه شده اند همواره امروزه صنایع زیادی این پارچه را با نخهای مصنوعی تهیه و توزیع می نمایند.

قیمت پارچه پلی استر کشی

در صنعت پوشاک و مد کارآیی بسیار فراوانی را امروزه این محصول به همراه دارد در زمانهای قدیم تا به حال از پارچه پلی استر کشی استفاده های بسیار فراوانی می ‌نموده‌اند این محصول در عین بادوام بودن و با کیفیت بودن قیمت کاملا مناسب و ایده آلی را به همراه دارد.

نگه داری این محصول اصولاً ساده و راحت می باشد شما می توانید به راحتی این نوع از پارچه نخی را بارها بشوید و تحت هیچ شرایطی نگران از بین رفتن تار و پود آن نشوید جنس و کیفیت این پارچه ها به قدری بالاست که در برابر شستشو مقاومت بسیار فراوانی را دارا می باشند همچنین درصد خراب شدن در آن بسیار کم می باشد.

پارچه پلی استر کشی کجراه تریکو

یکی از ویژگیهای بسیار مهم این پارچه پلی استر کشی آن است که استحکام بسیار فراوانی را دارا می باشد کاملاً با دوام بوده و کشش آن ایده‌آل است مقاومت این پارچه های پلی استر در برابر مواد شیمیایی بسیار زیاد می باشد در هیچ شرایطی دچار چین و چروک نمی شود و ساییدگی و فرسایش را به همراه نخواهد داشت.

در واقع این پارچه یکی از ویژگیهای بسیار با ارزش آن ضد آب بودن آن می باشد تحت هیچ شرایطی آب به تار و پودش نفوذ نمی کند و کاملاً یک عایق رطوبتی به حساب می آید افرادی که در مکانهای مختلف و شرایط آب و هوای گوناگون زندگی می کنند به راحتی می توانید این محصولات را استفاده نمایند زیرا این محصول و این پارچه در برابر شرایط آب و هوای سخت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا