پالتو پوست خرگوش گرگ اصل

اخیرا در بازار ایران نمونه ای از پالتوها رونق پیدا کرده که طرح پوست گرگ می باشد و قیمت خرید و فروش آن با نرخهای مختلفی در بازار می باشد.

اگر بخواهیم به شما بگوییم که چگونه هستند قطعا شما هم از آن مدلها خوشتان می آید، از گذشته تا به امروزه همیشه طرحهای حیوانات مورد توجه افراد بسیار زیادی بوده است، مثلا در داستانهای تاریخی مشاهده می کنیم که اکثر پهلوانان و جنگجویان از لباسهایی همچون پالتو پوست خرگوش استفاده می کردند که پوست حیوانات بوده است و می توان به خوبی این مطلب را در نقاشیهای بجا مانده مشاهده نمود که فرماندهان تماما از لباسهای پوستی می پوشیدند.

همانطور که در مقاله قبلی اشاره شد پالتو پوست گرگ را می توان در سایتهای زیادی مشاهده نمود، و نکته جالب این است که در گذشته هم این محصولات به وفور استفاده می شده است.

در ایران باستان زمان اشکانیان پوست حیواناتی مانند گرگ، خرس و دیگر پوستها را روی زره هایشان می کشیدند که دلیل اصلی آن را به این شرح خواهیم گفت.

کلاه خود و زره ها به دلیل اینکه از آهن ساخته می شده اند در هنگام جنگها که ایران سرزمینی آفتابی می باشد هنگام پیکار سربازان در زیر آفتاب بودند که علاوه بر فعالیتهایی که می کردند زره هم پوشیده بودند که بسیار سنگین بود بنابراین به ناچار اقدام به پوشیدن پوست حیواناتی که قبلا کشته بودند می کردند تا جلوی بازتاب نور روی زره ها را بگیرند که به چشم هم رزمهایشان نیافتد و از طرفی باعث جذب بسیار کم گرما به زره باشد تا جنگجویان مورد آزار قرار نگیرند.

پالتو پوست گرگ اصل

در بسیاری از فروشگاه ها انواع مختلفی از پالتو مردانه پوست گرک آن هم از نوع اصل آن، به فروش می رسد که معمولا بسیار گران هستند، زیرا پوست گرگ مانند چرم، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیار بادوام می باشد و همچنین به دلیل اینکه پوست گرگ به راحتی پیدا نمی شود و کمیاب است، در نتیجه نسبت به پالتوهایی از جنس دیگر، گران تر است و به همین دلیل تعداد کمی از افراد جامعه توان خرید این نوع پالتو را دارند.

بسیاری از افراد که به دنبال مد و شیک پوشی هستند، در کمد لباس خود چند نوع پالتو دارند و معمولا آن را با کفش خود ست می کنند تا زیبا به نظر برسند.

پالتو پوست خرگوش گرگ اصل

همانطور که می دانید در بازار انواع مختلفی از پالتو پوست اصل به فروش می رسد که قیمتهای مختلفی دارد و هرچه ساده تر باشد، قیمت کمتر و برعکس هرچه پالتو مدل و طرح بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری دارد.

پالتوهای چرم موجود در بازار از مواد مصنوعی و طبیعی ساخته شده اند که طبیعتا هرچه از مواد طبیعی در ساخت پالتو استفاده شود، قیمت بیشتری دارد زیرا برای ساخت آن باید مراحل زیادی را طی نمود.

برای دوخت پالتو نیاز نیست افراد حتما خیاطی بلد باشند، چرا که امروزه در بسیاری از سایتها الگوهای آماده و روش دوخت پالتو را آموزش می دهند و هر شخص می تواند به راحتی و بدون صرف هزینه، هر پالتویی را که دوست داشته باشد بدوزد و مورد استفاده ی خود قرار دهد.

پالتو پوست خرگوش

از جمله بهترین لباسهای خاص شیک و زیبای زمستانی پالتو کلاسیک پوست خرگوش می باشد که هرچند  که از قیمتهای بالایی برخوردار است اما کیفت و شکل خاص خود را دارند که باعث می شود شما در تمام مراسم و مکانها در میان افراد بدرخشید و به چشم بیاید.

در زمان خرید این پالتوهای زیبا حتما به این موارد توجه کنید که این پالتوها در داخلشان برچسبهای مخصوصی دارند که تولیدکننده این محصول را به خوبی نشان می دهد و مشخصات محصول را به خوبی بازگو می کند.

پالتو پوست خرگوش گرگ اصل

به صورت کلی چون در جهان برندهای خیلی خاصی هستند که خزهای طبیعی مانند پالتو پوست خرگوش را تولید می کنند به همین دلیل از این طریق به خوبی می توان طبیعی بودن یا مصنوعی بودن پالتو پوست خرگوش را متوجه شد.

همچنین اگر در زمان خرید پالتوهای پوست قیمت انها متوسط و به نسبت مناسب بود بدانید که بدون هیچ شکی در  ان محصول از خز مصنوعی استفاده شده است و این محصول حداقل به صورت کامل از پوست و یا خز حیوانی درست نشده است همچنین در زمان خرید معمولا با دست کشیدن بر روی یک محصول می توان تشخیص داد که ان محصول از خز طبیعی می باشد یا خیر زیرا خزهای طبیعی بسیار از خزهای قیر طبیعی نرم تر و راحت تر می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا