فروش پالت چوبی چهاردانگه یکبار مصرف کرج

پالت چوبی و پلاستیکی چهاردانگه باکیفیت بالا به متقاضیان ارائه می شوند و در صنایع تولید بسیار پرکاربرد است.

پالت چوبی برای حمل و نقل بارها بصورت مسطح می باشد که بطور آهسته جابجا شوند و پالت پلاستیکی برای کارهایی که دائما در حال جابجایی هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه پالت چوبی چهاردانگه از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود چرا که برای جابجایی بار مورد نظر باید مقاوم و استحکام کافی را داشته باشد.

امروزه قیمت انواع پالت را بر اساس درجات کیفی و مواد اولیه ای که در آن استفاده می شود مانند چسب چوب تعیین می گردد و متفاوت می باشد.

همانطور که می دانید خرید و فروش پالت چوبی چهاردانگه و پالت پلاستیکی از رونق بسیار خوبی برخوردار هستند و متقاضیان متعددی را به خود جذب کرده اند.

همچنین پالت‌های پلاستیکی در مقایسه با پالت‌های چوبی سازگارتر با محیط زیست هستند و انتخاب پالت پلاستیکی به جای چوب، جنگل زدایی را کاهش می دهد.

پالت‌های پلاستیکی معمولاً در حمل و نقل غذاهای تازه و منجمد و دارویی یا سایر محصولات بهداشتی مانند شامپو بدن سخت استفاده می شود.

لازم به ذکر است که پالت‌های پلاستیکی متخلخل نیستند و به راحتی تمیز، شسته یا استریل می شوند.

پالت چوبی یکبار مصرف نو

چوبها ارزش بسیاری داشته و با استفاده از آن زندگی خود را شکل و راحت تر کرده است و حال با تغییراتی تقریبا اندک این بار یک پالت چوبی یکبار مصرف با استفاده از موادهای نو تولید نموده تا مقاومت بسیار بالای آن بتواند مصحولا بیشتر و سنگین تری را تحمل کند.

بهترین پالت را زمانی ساخته اند که برای جا به جایی موتورهای بسیار سنگین دستگاه های تولید انرژی نیاز داشتند، زیرا این محصولات با وزنی تقریبا یک تا سه تنی جا به جایی تقریبا غیر ممکن داشته و دستگاهی که بتواند از زیر آن را بلند کرده وجود ندارد و زنجیر جرثقیل هم نیز قادر به عبور از زیر این دستگاه نبوده و باید یک راهی را جهت جا به جایی امتحان می کردند که تصمیم به ساخت پالت چوبی نموده اند که در ابعادی بسیار بزرگ در زیر محصول فوق سنگین قرار می گرفت و توسط جرثقیل به راحتی به مکان مورد نظر انتقال می یافت.

فروش پالت چوبی چهاردانگه یکبار مصرف کرج

محصولات سنگین باید بر روی یک شی با مقوامت بسیار بالا قرار گیرد تا برای جا به جایی باعث خسارت و آسیب محصول نگردد که با تولید پالت چوبی یکبار مصرف  در ابعاده کوچک، متوسط، بزرگ طبق نیاز انسان توانسته اند این موضوع را به راحتی حل و بدون هیچ گونه نگرانی اجناس فوق سنگین را به نقاطی دیگر انتقال دهند.

با قرار گیری محصولات بر روی پالت چوبی کارخانه با استفاده از نایلون حرارتی تمامی آنها را بسته بندی کرده و با یک بستی تقریبا پلاستیکی آن را محکم می بندد تا در مسافتی که به دست مشتری برسد اتفاقی برای اجناس پیش نیاید.

افراد سود جو در تمامی نقاط جهان حضور داشته و با انتقال اجناس اصلی به خارج از مرزها و توزیع بیش از حد کالای تقلبی به بازار باعث ایجاد ضرر و زیان بسیاری می شوند و این دسته افراد با استفاده از چوبهای بی کیفیت و بدون مقاومت یک پالت چوبی درست نموده و به بازار جهت فروش توزیع می کنند که در زمان قرار گیری محصول بر روی آن در جا یک پایه شکسته و باعث یک ور شدن اجناس می شود که گاها در هنگام بلند نمودن کالا توسط ماشین لیفتراک از زمین این اتفاق صورت می گیرد.

پالت چوبی دست دوم کرج

با آمدن پالت های چوبی در عرصه حمل و نقل و بسته بندی نقش بشکه ها و جعبه های چوبی روز به روز کم رنگ تر شد تا اینکه امروزه تقریبا در تمام صنایع این محصول پرکاربرد دیده می شود.

پالت ها اکثرا از چوب ساخته می شوند اما در بعضی کارخانجات پالت های فلزی و پلاستیکی نیز تولید شده و روانه بازار می گردد.

پالت چوبی با اجرای دو روش دستی و اتوماتیک تولید می شود. در روش تمام اتوماتیک این محصول با به کار بردن ماشین آلات حرفه ای و پیشرفته بدون دخالت دست در کارخانه تولید می شود. در این روش چوب ها برش می خورند و سپس توسط دستگا دیگری قطعات چوب به یک دیگر با میخ های مخصوص متصل شده و یک پالت را تشکیامی دهند.

فروش پالت چوبی چهاردانگه یکبار مصرف کرج

به این نکته نیز توجه کنید که استفاده از پالت چوبی کرج  نه تنها برای محیط زیست مضر نیست و باعث تخریب جنگل نمی شود، بلکه کاملا دوستدار محیط زیست است.

به علاوه این محصول پر کاربرد دارای قیمت به مراتب کم تری نسبت به سایر وسایل حمل و نقل است. بنابرین به کار بردن آن در کارخانه ها، انبارها و سایر مناطق بسیار مقرون به صرفه است.

پالت های چوبی دست دوم کرج از مطابق با استاندارد های بین المللی تولید شده و روانه بازار می گردند.

اکثر انواع پالت چوبی به راحتی می توانند ۱ تن بار را بدون هیچ مشکلی تحمل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا