شارژ ویژه تلفن همراه بانوان از راه رسید

شارژ ویژه تلفن همراه بانوان از راه رسید و مشترکان پرمصرف موبایل از این به بعد دیگر نباید نگران هزینه‌هایشان باشند.

موبنا – همراه اول به پاس همراهی خوب بانوان کشور که به واسطه دنیای دیجیتال، از پیشقراولان تولید محتوا در سکوهای دیجیتال به حساب می‌آیند و این روزها پیج‌های متنوع و متفاوتی از نحوه حضور آنها در فجازی را نظاره‌گر هستیم، ابتکار عملی به خرج داده تا هزینه کردشان در ارائه خدمات مبتنی بر تلفن همراه کاهش یابد.

«طرح هدیه شارژ بانوان» مختص بانوانِ مشترک این اپراتور است که دارنده سیمکارت اعتباری (با مالکیت یک خانم) هستند.

روند این طرح که به تمامی بانوان دارنده سیمکارت به نام خودشان توصیه می‌شود، به این شکل است که هنگام شارژ کردن تلفن همراه، ۳۰ درصد شارژ بیشتر انجام می‌شود.

دریافت این شارژ هدیه در هربار شارژ تلفن همراه از ۳ روش «پین شارژ»، «کد دستوری» و «فروشگاه آنلاین همراه اول» قابل انجام است.

این اعتبار هدیه در روش «پین شارژ»، بعد از خریداری با استفاده از کد دستوری #۱۲۲۲*۱۰* و در روش «کد دستوری» با شماره گیری #۱۱۴*۱* بر روی شارژ مورد نظر اعمال می شود.

از طریق این دو روش مشترکان می‌توانند از ۵ تا ۲۰ هزار تومان شارژ تهیه و اعتبار ویژه را نیز دریافت کنند و در مدت زمان مشخصی (۱۰، ۱۵ و ۲۰ روزه)که انتخاب کرده‌اند اقدام به استفاده کل مبلغ شارژ اصلی و شارژ هدیه کنند.

در روش سوم نیز با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول در قسمت “شارژ” با انتخاب مبلغ مورد نظر، بانوان متقاضی استفاده از این شارژ ویژه می‌توانند از این هدیه بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که این شارژ هدیه قابل استفاده برای تماس با خارج از کشور و رومینگ و قابل انتقال به سایر خطوط اعتباری نیست.

 منبع: موج

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا