قیمت خرید شیکر برداشت زیتون اصل مشهد

برای برداشت محصول یا میوه به صورت دستی یا دستگاه هایی مانند شیکر برداشت استفاده می کنند.

برای برداشت محصولی مانند زیتون به روش دستی به این صورت می باشد که فرد از نردبان بالا می رود میوه هایی که آماده برداشت می باشد را از درخت جدا می کند و در سبد می ریزد و وقتی همه ی میوه ها را جمع آوری کرد آنها را یا می فروشد یا روغن زیتون اصل یا میوه های دیگر را می گیرد برای این که زیتون آسیبی نبیند نباید از چوب برای برداشت استفاده کرد.

برای این که محصول را بتوان با ماشین برداشت کرد از ماشین یا دستگاه های کوچک و بزرگ مانند شیکر استفاده می کنند که درخت را به لرزش در می آورد و میوه ها را جمع آوری می کنند.

در هنگام خرید علاوه بر در نظر گرفتن قیمت شیکر برداشت زیتون حتما از مکانهای مطمئن و معتبر خریداری کنید زیرا ممکن است از قطعات محکم و خوبی در آن به کار برده نشده باشد و زمان استفاده خراب شود به همین دلیل از مراکز مطمئن خریداری کنید.

شکل ظاهری شیکر برداشت به این صورت می باشد که از یک دستگاه مربعی شکل کوچک تشکیل شده که قطعات مربوط به شیکر برداشت در آن به کار رفته است و از یک میله ی بلند به یک طرف آن وصل شده است طرف دیگر را زمانی که بخواهید به تراکتور متصل کنید می توانید استفاده کنید که برای این که محصول را برداشت کنید طرفی که قطعات داخل آن می باشد به طرف بالا می رود که به درخت می خورد و میوه ها به زمین برخورد می کنند و برداشت می شوند.

 

شیکر برداشت اصل

برخی افراد برای باغات خود به دنبال دستگاه شیکر برداشت اصل می باشند تا به راحتی بتوانند برداشت محصول خود را انجام دهند.

همه ما می دانیم که در گذشته به شیوه های قدیمی برداشت محصولاتی مثل گردو، بادام و غیره انجام می شده است که خطرات زیادی نیز داشته و برداشت محصولات به عبارتی پر دردسر بوده استف مانند افتادن صدمه دیدن دست و پا و غیره از اثرات بد برداشت سنتی می باشد.

امروزه با پیشرفت علم برداشت با وسیله ای به نام شیکر صورت می گیرد که درخت را تکانده و محصول از شاخه ها جدا می شود و بعد جمع آوری می کنند.

قیمت خرید شیکر برداشت زیتون اصل مشهد

برای محصولاتی مثل پسته، فندق، گردو و غیره خرید شیکر برداشت اصل خوب است و همچنین سوختی که این دستگاه استفاده می کند، یک سوخت ترکیبی می باشد که از روغن و بنزین می باشد.

این دستگاه تا شش متر از درخت که محصول دارد را می تواند برداشت نماید که برای درختهای غول پیکیر مثل درخت گردو بسیار مناسب می باشد.

شیکر را وقتی به تنه درخت وصل می کنیم قطر تنه باید حداقل چهار سانتی متر باشد چون این دستگاه می تواند به شاخه هایی به این اندازه وصل شود.

بسیاری از کشاورزانی که می خواهند از دستگاه شیکر برای برداشت محصول خود استفاده نمایند دچار این تردید می باشند که نکند این دستگاه به ریشه دختران باغ آسیب وارد نماید که باید در جواب تردید این عزیزان به نکته ای اشاره نمود که طرز اتصال این شیکر به درخت طوری نمی باشد که به ریشه ها لطمه وارد شود و بیشتر نزدیک به ساقه های بالایی وصل می شوند و تنه درخت اصولا ثابت است.

 

شیکر برداشت مشهد

برداشت محصولات در شهر مشهد امروزه به روشهای مختلف صورت می گیرد که یکی از این وسایل شیکر برداشت می باشد که گزینه مناسب برای این کار خواهد بود.

نوع اتوماتیک این شیکر باعث می شود تا شما بتوانید با لرزش به تنه درخت، به راحتی تمام محصولات درخت ریزش پیدا کنند تا درون سبد پر شوند.

همچنین بخاطر استفاده زیاد از این محصول باعث شده است تا مردم کشورهای خارج نیز از این محصول تهیه و مورد استفاده قرار دهند نیاز است تا اینکه بتوان در زمان خرید به جنس محصول حتما توجه کنید تا در زمان استفاده دچار شکستگی نشود.

قیمت خرید شیکر برداشت زیتون اصل مشهد

مقاومت بالای انواع شیکر برداشت مشهد باعث شده است تا اینکه مشتری بتواند بیشتر بهش اعتماد کند و مورد استفاده قرار بدهد شاخصه های مختلف وجود خواهد داشت که قیمت این محصول مشخص شود تا بتوانید نسبت به نیاز خودتان این محصول را خریداری بفرمایید.

باید اشاره کرد که شیکر دستی به صورت میله می باشد که وزن کمی خواهد داشت ولی به طور بالایی دارای مقاومت مناسب می باشد ویژگیهای زیادی را این شیکر خواهد داشت تا اینکه مشتری بتواند در برداشت محصولات میوه به راحتی کار خود را پیش ببرد.

همچنین به خاطر داشتن کاربردهای مختلف از این محصول باعث شده است تولیدکنندگان به فکر صادرات باشند بنابراین با پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است تا اینکه کارهای مختلف به آسانی صورت بگیرد که شیکر یکی از این موارد می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا